Lovvi Skrevet 1. oktober 2004 #1 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg skrev i en tidligere tråd om min forbannelse her i livet....jeg er ikke i stand til å se et dyr lide eller må bøte med livet på grunn av mennerskers uvett.... Så da sitter jeg her da...med unge, bikkje og en liten kattnge. Kattungen tok jeg inn i huset da naboen hadde fått tak i den fordi "den var så søt" til tross at de visste om minstesønnens sterke allergi ovenfor pelsdyr...........Hun var på vei til å avlive katten da mitt hjerte smeltet..........jeg sa meg villig til å passe katten til et hjem ble funnet. Det har nå gått to uker, og jeg har ikke hørt et ord fra naboen. Jeg må selv sørge for kattemat og kattesand. Skjønner jo at det er ris til egen bak dette. JEg må bare få ut litt damp! Jeg blir så eitrende forbanna på ansvarsfrasrivelsen fra enkelte mennesker!!!! Er det noen som vet av snille mennesker som har lyst på en liten nyyyydelig kattunge i Trondheimsorådet...si i fra!!!!! Jeg har hverken tid eller anledning til å ta meg av enda et dyr i mange år fremover.....katten fortjener kun det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 1. oktober 2004 #2 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skjønner frustrasjonen din godt! Kan dessverre ikke hjelpe deg med et nytt hjem til katten - ville bare gi deg litt støtte! Synes det er feil at du skal bli straffet for å ta ansvar og vise barnmhjertighet overfor et hjelpesløst lite dyr. Og makan til lite takknemlighet naboen viser! Det minste de kunne gjøre var jo å støtte deg med litt penger til mat og kattesand! For å være veldig kynisk så har jo de faktisk spart penger på dette, i og med at de slapp å betale for avlivingen! Nei jeg blir kvalm og oppgitt av mennesker som tenker så lite gjennom hvilke konsekvenser og hvilket ansvar det innebærer å ta til seg et kjæledyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan heller ikke hjelpe, men ville bare si det er godt det finnes sånne som deg! Man skulle vært nødt til å tatt et sertifikat for å anskaffe seg dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå