Gjest Sly Skrevet 18. november 2015 #122 Skrevet 18. november 2015 Ser du noen endringer i kjærlighet og jobb for meg?
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #123 Skrevet 18. november 2015 Oi. Jeg kan ikke helt skjønne at han er en del av livet mitt per i dag, så jeg har kanskje truffet han tidligere? Hvordan/når vil jeg treffe denne vidunderlige mannen igjen? Rettferdighet.I en tvist, han er ikke en av partene, men han vil vise seg da.
Lillie Skrevet 18. november 2015 #124 Skrevet 18. november 2015 Elskerne. Ser pinadø sånn ut ja.Du har spådd meg tidligere, at jeg kom til å treffe en på vårparten (i år). Begynte rundt den tida å "sverme"litt for en god venn av meg. Vi har surra etter dert frem og tilbake, nå føler jeg vi må finne ut av dette en gang for alle. Begge er jo selvsagt like redde for å binde seg følelsesmessig til en annen, så dette har tatt tid...Jeg bare undres, er det virkelig han? Han som har vært foran meg hele tiden... Er bare merkelig syns jeg, føler meg nesten som jeg har vært "blind"... Jeg føler så inderlig sterkt for han at jeg blir nesten litt skremt. Jeg har etter hvert skjønt han gjør det samme. Mange ganger har jeg følt at han er den rette men ikke våget å tro på det. Dette var bare en liten tilbakemlding til deg fra tidligere runder her 😊Tusen takk for svaret ditt 😊
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #125 Skrevet 18. november 2015 Kan du generalisere meg?2/Staver.Ja, er du stor på makt, så gi de akkurat nu. For da vil støtten til din sak komme.
Serafina. Skrevet 18. november 2015 #126 Skrevet 18. november 2015 Rettferdighet.I en tvist, han er ikke en av partene, men han vil vise seg da.Tusen takk. Vet ikke om jeg ble noe klokere, men får vente og se, og holde øynene åpne.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #127 Skrevet 18. november 2015 Ser du noen endringer i kjærlighet og jobb for meg?Begerridderen.https://gfx.tarot.com/images/site/decks/whimsical/full_size/47.jpgJa, snart. Men du må velge. Jobb eller kjærlighet.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #128 Skrevet 18. november 2015 Du har spådd meg tidligere, at jeg kom til å treffe en på vårparten (i år). Begynte rundt den tida å "sverme"litt for en god venn av meg. Vi har surra etter dert frem og tilbake, nå føler jeg vi må finne ut av dette en gang for alle. Begge er jo selvsagt like redde for å binde seg følelsesmessig til en annen, så dette har tatt tid...Jeg bare undres, er det virkelig han? Han som har vært foran meg hele tiden... Er bare merkelig syns jeg, føler meg nesten som jeg har vært "blind"... Jeg føler så inderlig sterkt for han at jeg blir nesten litt skremt. Jeg har etter hvert skjønt han gjør det samme. Mange ganger har jeg følt at han er den rette men ikke våget å tro på det. Dette var bare en liten tilbakemlding til deg fra tidligere runder her 😊Tusen takk for svaret ditt 😊Skal jeg trekke et kort og spørre hvorfor du ikke har fotfulgt de her følelsene for den her mann?
Gjest Sly Skrevet 18. november 2015 #129 Skrevet 18. november 2015 Begerridderen.https://gfx.tarot.com/images/site/decks/whimsical/full_size/47.jpgJa, snart. Men du må velge. Jobb eller kjærlighet.Hvorfor må jeg velge?
Lillie Skrevet 18. november 2015 #130 Skrevet 18. november 2015 Skal jeg trekke et kort og spørre hvorfor du ikke har fotfulgt de her følelsene for den her mann?Gjerne det😊
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #131 Skrevet 18. november 2015 Hvorfor må jeg velge?6/staver.For akkurat nu går du din seiers gang alene.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #132 Skrevet 18. november 2015 Har du tid og lyst til å generalisere meg? Anonymkode: 43c87...b4e
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #133 Skrevet 18. november 2015 Har du tid og lyst til å generalisere meg? Anonymkode: 43c87...b4eHar du tid og lyst til å generalisere meg? Anonymkode: 43c87...b4eNei
Serafina. Skrevet 18. november 2015 #134 Skrevet 18. november 2015 Har du tid og lyst til å generalisere meg? Anonymkode: 43c87...b4eJeg skulle jo ikke være anonym. Her kommer spørsmålet om generalisering igjen.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #135 Skrevet 18. november 2015 Jeg skulle jo ikke være anonym. Her kommer spørsmålet om generalisering igjen.7/Mynter.Bare konsentrer deg om deg og gi blanke i de andre, de må ta seg av selv.
Gjest Sly Skrevet 18. november 2015 #136 Skrevet 18. november 2015 6/staver.For akkurat nu går du din seiers gang alene.Det var kryptisk, men takk!
Miklo Velka Skrevet 18. november 2015 #137 Skrevet 18. november 2015 Jeg er forelsket i ei som har kjæreste, men jeg klarer ikke å slå fra meg tanken på å være uten henne. Er hun forelsket i meg?
Serafina. Skrevet 18. november 2015 #138 Skrevet 18. november 2015 Fantastisk, akkurat det jeg har planer om. 7/Mynter.HBare konsentrer deg om deg og gi blanke i de andre, de må ta seg av selv.
Gjest Haaploes Skrevet 18. november 2015 #139 Skrevet 18. november 2015 Hva skjer hvis jeg velger ham?
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #140 Skrevet 18. november 2015 Jeg er forelsket i ei som har kjæreste, men jeg klarer ikke å slå fra meg tanken på å være uten henne. Er hun forelsket i meg?3/Sverd.Nei, beklager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå