Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #81 Skrevet 18. november 2015 (endret) Takk. :D Men hvem av dem er det? Narren.Den der spontane som virker super idiot, men som egentlig ikke er idiot i det hele tatt når du lærer ham å kjenne. Endret 18. november 2015 av O.G.
Gjest Clavel Skrevet 18. november 2015 #82 Skrevet 18. november 2015 Jeg har truffet en fyr lenge nå, jeg er utrolig glad i han, men vi har hatt våre vanskeligheter. Nylig har en annen dukket opp som jeg merker at jeg har god tone med, og jeg er forvirret. Hvordan kommer dette til å gå..? Bør jeg holde meg unna han nye?
Silfen Skrevet 18. november 2015 #83 Skrevet 18. november 2015 Narren.Den der spontane som virker super idiot, men som egentlig ikke er idiot i det hele tatt når du lærer ham å kjenne.Takker, høres ikke kjent ut, men jeg skal ha radaren åpen.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #84 Skrevet 18. november 2015 Jeg har truffet en fyr lenge nå, jeg er utrolig glad i han, men vi har hatt våre vanskeligheter. Nylig har en annen dukket opp som jeg merker at jeg har god tone med, og jeg er forvirret. Hvordan kommer dette til å gå..? Bør jeg holde meg unna han nye?2/Beger.Nei, det bør du ikke. Du bør utforske det her nye og totalt forskjellige fra den andre. Er den store kjærlighetn du er ute etter, er det ikke? Lykke til.
Gjest Clavel Skrevet 18. november 2015 #85 Skrevet 18. november 2015 2/Beger.Nei, det bør du ikke. Du bør utforske det her nye og totalt forskjellige fra den andre. Er den store kjærlighetn du er ute etter, er det ikke? Lykke til.Tusen takk for svar Du har rett i at de er veldig forskjellige.. Kommer med oppdatering etter hvert...
FrkHumle Skrevet 18. november 2015 #86 Skrevet 18. november 2015 Oi, her må jeg bare spørre, selv om jeg venter på "svaret" fra sist. Sist spådde du meg til at neste gang jeg slo meg til ro med en fyr igjen var innen 30.november, og jeg føler ting virkelig er på gang nå, men han ligger langt bak meg når det gjelder følelser (Jeg er hodestups alt, han begynte først å se annerledes på meg etter forrige helg.)Jeg skal ikke spørre om det vil ordne seg Jeg spør heller om vi bør treffes nå i helgen? Da blir det tredje helgen på rad etter mitt initiativ, er litt redd for å være pågående, samtidig har det fått igang hans følelser å treffes jevnlig.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #87 Skrevet 18. november 2015 Jeg tar imot tips for å bli bedre til å bruke teksteditoren.
lille_myyy Skrevet 18. november 2015 #88 Skrevet 18. november 2015 Bør jeg satse på han jeg dater nå? Hadde vært såååå takknemlig for svar, fordi det er litt vanskelig situasjon, egentlig. Så jeg lurer på om jeg bør følge hjertet, eller fornuften....
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #91 Skrevet 18. november 2015 Oi, her må jeg bare spørre, selv om jeg venter på "svaret" fra sist. Sist spådde du meg til at neste gang jeg slo meg til ro med en fyr igjen var innen 30.november, og jeg føler ting virkelig er på gang nå, men han ligger langt bak meg når det gjelder følelser (Jeg er hodestups alt, han begynte først å se annerledes på meg etter forrige helg.)Jeg skal ikke spørre om det vil ordne seg Jeg spør heller om vi bør treffes nå i helgen? Da blir det tredje helgen på rad etter mitt initiativ, er litt redd for å være pågående, samtidig har det fått igang hans følelser å treffes jevnlig. Stjernen.Ja, dere bør treffes nu til helgen, for uansett så er det noen dager imellom dere såg hverandre sist.
acna Skrevet 18. november 2015 #92 Skrevet 18. november 2015 Blir det noe kjærlighet på meg før årets slutt? 😊
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #93 Skrevet 18. november 2015 Har du glemt meg? 😊??? Ikke sett innlegg fra deg før nu?
GammelKaktus Skrevet 18. november 2015 #94 Skrevet 18. november 2015 Heisann, hvordan blir resten av året?
lille_myyy Skrevet 18. november 2015 #95 Skrevet 18. november 2015 ??? Ikke sett innlegg fra deg før nu?Du har glemt meg også...
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #96 Skrevet 18. november 2015 (endret) Er det liv laga?Stavesset.Jo da, masse lidenskap her, men du har ansvar for å bringe mer enn liv til flammen. Endret 18. november 2015 av O.G.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #97 Skrevet 18. november 2015 Bør jeg satse på han jeg dater nå? Hadde vært såååå takknemlig for svar, fordi det er litt vanskelig situasjon, egentlig. Så jeg lurer på om jeg bør følge hjertet, eller fornuften.... 7/Staver.Fornuften. Beklager.
lille_myyy Skrevet 18. november 2015 #100 Skrevet 18. november 2015 Er det noe håp for meg da? Blir jeg å finne en mann som er riktig for meg til slutt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå