Gå til innhold

Terrortrussel i Porsgrunn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heldigvis avverget nå.

Anonymkode: eb78b...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Avverget" er vel å dra på når det bare er en tom, idiotisk tulletrussel i utgangspunktet. Det tilsier at man faktisk har avverget et angrep, ikke en dust som skriver på Twitter at han skal utføre "tidenes terroraksjon" (noe ingen terrorist ville sagt) med en Glock han selvsagt ikke har. Det er en grunn til at pågripelsene er for trusler, ikke for noe annet.

Men det er sikkert riktig å ikke ta noen sjanser, særlig på skoler, så jeg skjønner forsåvidt at man reagerte som man gjorde. Jeg bare får litt den følelsen jeg fikk da noen var redde for posten på Gjøvik e.l. for et par år siden. Og så håper jeg denne (/disse) drittungen(e) som skulle tøffe seg får seg en skikkelig smekk.

Anonymkode: 0e875...5ca

Skrevet

Og tidligere i dag var det en trusselsituasjon ved Greveskogen vgs i Tønsberg.  Det viste seg å være en 16-åring som bare ville ha det litt morsomt.

For egen del tenkte jeg "en elev som ville ha en ekstra fridag" når jeg leste om disse truslene, men samtidig er det viktgi å alltid ta slike trusler alvorlig, selv om det heldigvis viser seg i 99% av tilfellene å være bare tull. 

Anonymkode: 45646...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...