AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg trakk to visdomstenner i går. Det vondeste var bedøvelsen, men etter bedølvsen gikk vekk fikk jeg ganske vondt, men det hjalp litt med ibux. Uansett, i dag våknet jeg opp som et hamster! Hvor lenge kommer dette til å vare? Og hva kan jeg gjøre for å forhindre hevelsen? Tør nesten ikke gå blant folk, jeg. Og et annet spm., hva pleier dere å spise? Anonymkode: d01f2...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 18. november 2015 #2 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg fikk en ispose jeg skulle legge inntill 15 min hver time (fryste den ned i mellom øktene). Dette skulle jeg gjøre i 2-3 dager, og det var forventet hevelese i 4 dager. Jeg spiste tilnærmet normalt, men små biter for å ikke rive løs stingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg fikk en ispose jeg skulle legge inntill 15 min hver time (fryste den ned i mellom øktene). Dette skulle jeg gjøre i 2-3 dager, og det var forventet hevelese i 4 dager. Jeg spiste tilnærmet normalt, men små biter for å ikke rive løs stingeneÅnei, da må jeg gå sånn på jobb i morgen. Jaja, får holde stedet kaldt. Noen sier også at etter 48 t. skal man bruke varme? Noen som vet? Anonymkode: d01f2...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Del Skrevet 18. november 2015 Noen flere? Jeg tror jeg nå er på mitt peak, og lurer på hvor lenge jeg kommer til å se ut som en overvektig mus. Anonymkode: d01f2...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå