AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Skal ha blitt funnet en ambulanse full av sprengstoff utenfor fotballstadion etter islamister fremmet en bombetrussel i kveld. Forhåpentligvis har de nogenlunde kontroll over situasjonen.... Anonymkode: 364a9...752
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Merkel skal ikke klage ihvertfall, hun har jo invitert inn horder av terrorister. Anonymkode: 87dae...730 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kan nå se ut som det bare var tomme trusler? Anonymkode: 364a9...752
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Full terroralarm i Hannover. Neppe ubegrunnet. Er nok bare tidsspørsmål før vi ser neste store angrep. Forhåpentligvis ikke i Oslo, men ingen garanti. Glad jeg bor på "bøgda" med få mennesker, som neppe er noe terrormål Anonymkode: 34208...b1e 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Full terroralarm i Hannover. Neppe ubegrunnet. Er nok bare tidsspørsmål før vi ser neste store angrep. Forhåpentligvis ikke i Oslo, men ingen garanti. Glad jeg bor på "bøgda" med få mennesker, som neppe er noe terrormålAnonymkode: 34208...b1eHvilken bygd bor du i? Jeg er selv på utkikk etter et lite sted å flytte til, for jeg tar med meg barna ut av Oslo nå. Tør ikke mer Anonymkode: 9dfe4...d87 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Håper virkelig ikke de prøver seg på noe kødd der nede nå...! Anonymkode: 364a9...752
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 snart smeller det skikkelig i norge. det er bare et spørsmål om tid. Anonymkode: f4e4a...c65 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Av de 500 000 som bor i Oslo er vel sjansen relativt liten for at du er en av de par hundre som dør i et eventuelt angrep. Ro ned folkens Anonymkode: 81c7e...74b 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Alle dere som hausser opp situasjonen ved å til stadighet rope ut om at "neste gang er det her det smeller" osv: Skjønner dere ikke at det er akkurat det IS prøver å oppnå?? De bomber mål i vesten for å skap frykt og hat, og øke europeere/kristnes hat mot muslimer. De ønsker å lage så mye faenskap at kristne etter hvert begynner å gå til angrep på muslimer osv (noe som selvsagt vil gjøre at enda flere muslimer vender seg til IS), og etter hvert få i stand borgerkrig.De jobber hardt for å få til en skikkelig konflikt mellom kristne og muslimer, nettopp fordi dette er en forutsetning for at de skal kunne bre seg. (De trenger ustabile områder og "anarki"- se bare hvordan de har klart å spre seg i de lovløse statene Syria og Irak) "Splitt og hersk" er kanskje den eldste strategien brukt i krigføring, og det er nettopp det IS prøver på nå. Alle dere som er så muslimkritiske: vær så snill å ikke bite på agnet til IS sånn at vi risikerer at dette eskalerer til noe mye mer alvorlig enn det det behøver å gjøre.Denne analysen, skrevet av en vestligorientert (og forøvrig, av radikale muslimer, mye kritisert og omdiskutert) muslim oppsummerer godt hvorfor det er så viktig at vi ikke vender oss mot muslimene slik situasjonen ser ut nå: http://www.dagbladet.no/2015/11/15/kultur/meninger/kronikk/utenriks/terror/41970158/ Anonymkode: 86b5f...03c 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Jeg er SÅ glad for at jeg bor på et lite sted, som sikkert ingen vet om en gang. Føler meg veldig mye tryggere enn om jeg hadde bodd i Oslo. Det er vel like før det skjer noe der også. Anonymkode: a5ecf...d76 1
Gjest Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Alle dere som hausser opp situasjonen ved å til stadighet rope ut om at "neste gang er det her det smeller" osv: Skjønner dere ikke at det er akkurat det IS prøver å oppnå?? De bomber mål i vesten for å skap frykt og hat, og øke europeere/kristnes hat mot muslimer. De ønsker å lage så mye faenskap at kristne etter hvert begynner å gå til angrep på muslimer osv (noe som selvsagt vil gjøre at enda flere muslimer vender seg til IS), og etter hvert få i stand borgerkrig.De jobber hardt for å få til en skikkelig konflikt mellom kristne og muslimer, nettopp fordi dette er en forutsetning for at de skal kunne bre seg. (De trenger ustabile områder og "anarki"- se bare hvordan de har klart å spre seg i de lovløse statene Syria og Irak) "Splitt og hersk" er kanskje den eldste strategien brukt i krigføring, og det er nettopp det IS prøver på nå. Alle dere som er så muslimkritiske: vær så snill å ikke bite på agnet til IS sånn at vi risikerer at dette eskalerer til noe mye mer alvorlig enn det det behøver å gjøre.Denne analysen, skrevet av en vestligorientert (og forøvrig, av radikale muslimer, mye kritisert og omdiskutert) muslim oppsummerer godt hvorfor det er så viktig at vi ikke vender oss mot muslimene slik situasjonen ser ut nå: http://www.dagbladet.no/2015/11/15/kultur/meninger/kronikk/utenriks/terror/41970158/Anonymkode: 86b5f...03cJeg klarer ikke stikke hodet i sanden bare for å motbevise IS. Det som sies er fakta. Jeg blir nødt til å ta med barna ut selv om 1-2 år, hadde gjort det i morgen om det ikke var for jobben til mannen min. Håper bare vi rekker det i tide.
Raven Emerald Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Ryddet for avsporinger.Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå