AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Del Skrevet 16. november 2015 Hei! Jeg er student, og går på et prestisjestudium.Jeg har eksamen om én måned og ting er litt kritiske nå. Jeg har slitt med depresjoner i alle år. Nå om høsten blir det alltid litt verre. Jeg er på gråten hver dag, ofte mens jeg sitter på lesesalen og jeg har vondt i kroppen fysisk. Er som den vonde følelsen når man gikk på barneskolen og ventet på at en skulle ha fremføring foran hele klassen. Er liksom den følelsen jeg har i kroppen. ''Klump i magen'' på en måte. Mitt største problem akkurat nå er at jeg ikke får i meg noe som helst mat. Dette fordi smerten i kroppen overdøver sultsignalene mine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg spiser må jeg brekke meg. Mat smaker ingenting. Spiser kanskje ett måltid om dagen. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Er redd eksamen kommer til å gå til helvete nå grunnet dette. Noen som har noen tips?? Anonymkode: 7b047...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Del Skrevet 16. november 2015 Oppsøk lege eller studenthelsetjeneste. Anonymkode: 15a3f...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 Lege Anonymkode: 78ceb...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 Lege. Næringsdrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…