AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg sliter sånn med å akseptere meg selv. Hvordan jeg ser ut, jeg liker rett og slett ikke mitt eget utseende. Hver gang når jeg står foran et speil så unngår jeg å se i speilet slik at jeg slepper å se mitt eget ansikt. Om jeg står foran et spil, så ser jeg meg selv fra siden (er tildels fornøyd med venstresiden.Dette er tøft.Jeg håper her er noen som kan hjelpe meg litt med dette. Gjerne dere som har levd ei stund (fra 30+) som har litt livserfaring og er trygg på dere selv.Hjelp!HilsenMann 22 år, 189 høy. Anonymkode: 45f71...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Du må fjerne de automatisk negative tankene. De sier en føler seg som en tenker (kognitiv terapi). Begynn å gjøre ting som får deg til å føle deg vel, prøv å snu om det tankene. Utfordre deg selv. For noen tar dette svært kort tid, for andre er det en lang prosess.Jeg har selv vært usikker på meg selv og mitt utseende, men klarte å snu det tvert om veldig kjapt ved å utfordre meg selv med ting jeg var ukomfortabel med og gjøre ting som fikk meg til å føle meg vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Del Skrevet 6. mai 2016 Pusher Anonymkode: 45f71...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Del Skrevet 6. mai 2016 Ting som hjelper meg: - Få frisk luft (blir litt rød i kinnene og ser mindre dau ut da) - Bruk fuktighetskrem for da blir huden myk og chill - Vask håret - Rene klær Da føler jeg meg ok til å dra ut, og kanskje til og med se hun i kassa i øynene. Anonymkode: fc1a1...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå