Gå til innhold

Jeg er redd for krig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter alt spetakkelet etter angrepet på Paris for noen dager siden, så har jeg blitt veldig redd for krig.

Jeg går rundt og er nervøs og redd for at tredje verdenskrig bryter ut, at vi sulter, at alt blir helt forferdelig.

Anonymkode: ae858...f4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter alt spetakkelet etter angrepet på Paris for noen dager siden, så har jeg blitt veldig redd for krig.

Jeg går rundt og er nervøs og redd for at tredje verdenskrig bryter ut, at vi sulter, at alt blir helt forferdelig.

Anonymkode: 376a0...837

Skrevet

Hadde stormaktene stått på hver sin side i denne konflikten, så hadde faren for krig absolutt vært til stede. Men i dette tilfellet står USA og Russland på samme side, og jeg er temmelig sikker på at Kina ikke er noen støttepartner for IS. Da kan jeg ikke se noen grunn til at tredje verdenskrig bryter ut i nærmeste framtid. 

• Liker 1
Skrevet

Sjangsen for at tredje verdenskrig bryter ut pga Syria konflikten er svimlende lav (ikke eksisterende). Alle nasjoner i verden er imot IS, de har ingen allierte så det er selvfølgelig ingen som vil hjelpe de nå som fremmedlegionen og Blackwater/Academy kommer

• Liker 1
Skrevet

Paradosalt kan vel krigen mot IS bringe Russland og USA nærmere siden de nå sannsynligvis blir å samarbeide. Når disse stormaktene går sammen for å knuse IS, så snakker vi om mer enn bare rosetog. Det er dette som gjelder nå. Hele verden mot IS, inkl. NATO, så vil de beseires til slutt.

Nå må det være slutt på småsnakket, nå får det bli handling, og den må bli nådeløs.

Anonymkode: cbe32...ff5

• Liker 1
Skrevet

Det kommer ikke til å skje.

Anonymkode: 7a98c...aea

Skrevet

Det skjer ikke :)

Skrevet

Hvorfor skulle ikke en krig bryte ut?

I løpet av de siste årene så:

• Er det krig mellom Ukraina og Russland
  • Konfliktene i midtøsten (irak, iran, syria, afghanistan)
  • Urolighetene i midtøsten
  • Terror i Paris i januar og nå
  • Alt som skjer i sverige om dagen
  • Spenninger mellom nord- og sørkorea

Alt i alt er det mye vold, krigføring og uroligheter i verden. Jeg tror det heller er et tidsspørsmål om når enn hvis...

• Liker 3
Skrevet

Nå må det være slutt på småsnakket, nå får det bli handling, og den må bli nådeløs.

Bombs away!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...