AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg er helt sønderknust om dagen, etter mye nedturer i kjærlighetslivet mitt. Har blitt dumpet, dumpet og dumpet... Har møtt veldig veggen etter siste gang jeg ble dumpet av en mann, som jeg var sammen med i et års tid. Noen som har råd til meg? Kan man få seg sykemeldt fra jobb under sånne omstendigheter? Jeg føler meg helt distre, stresset og får ikke koblet av til å finne roen. Anonymkode: 88d24...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2015 #2 Del Skrevet 16. november 2015 Sorg i seg selv er pr i dag ikke sykmeldingsgrunn, men mange av reaksjonene som følger med en sorgprosess kan gi grunnlag for sykemelding. Ta deg en tur til fastlegen og ta en prat. Legen kan også henvise til f.eks psykolog, om dere finner ut at det vil være til hjelp (selv om der kan være ventetid).Så rådet er enkelt og greit å ta seg en tur til fastlegen. Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Del Skrevet 16. november 2015 Sorg i seg selv er pr i dag ikke sykmeldingsgrunn, men mange av reaksjonene som følger med en sorgprosess kan gi grunnlag for sykemelding. Ta deg en tur til fastlegen og ta en prat. Legen kan også henvise til f.eks psykolog, om dere finner ut at det vil være til hjelp (selv om der kan være ventetid).Så rådet er enkelt og greit å ta seg en tur til fastlegen. Lykke til.Jeg vet. Men det utløser reaksjoner, som dårlig søvn, jeg blir distre, deprimert og får angst. Jeg burde ta meg en tur til lege å prate om det. Anonymkode: 88d24...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå