Gå til innhold

Hvorfor fiser jeg av snus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har generelt ikke mye gass :P jeg kan gå en hel dag uten å fise noe særlig.  Men på kvelden liker jeg å ta en snus når jeg bare skal slappe av. Og da setter det i gang. Hva er dette? Fler eller er kroppen min sær? Det blir heller ikke værende, men det bare setter i gang i det jeg putter den i kjeften. 

Anonymkode: 6e179...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tobakksdirektoratet har begynt å putte avføringsmiddel i snusen, for å få folk til å slutte.

Anonymkode: d4c43...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobakksdirektoratet har begynt å putte avføringsmiddel i snusen, for å få folk til å slutte.

Anonymkode: d4c43...98e

hvorfor vil de at folk skal slutte?  De tjener da fett på det. Funker ikke som avføring akuratt men, får ikke diare :P

Anonymkode: 6e179...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "tobakksdirektoratet" du liksom :P

Forklaringen kan ligge i at nikotin har en avslappende effekt på noen ufriville muskler i tarmsystemet. Jeg snuser, og opplever (spesielt sammen med kaffe) at det er "lettere" å gå på do (nr. 2) også :)

Anonymkode: cbbaf...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "tobakksdirektoratet" du liksom :P

Forklaringen kan ligge i at nikotin har en avslappende effekt på noen ufriville muskler i tarmsystemet. Jeg snuser, og opplever (spesielt sammen med kaffe) at det er "lettere" å gå på do (nr. 2) også :)

Anonymkode: cbbaf...72d

Ja, nikotin har avførende effekt :)

Anonymkode: df650...a62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...