AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Del Skrevet 15. november 2015 Har generelt ikke mye gass jeg kan gå en hel dag uten å fise noe særlig. Men på kvelden liker jeg å ta en snus når jeg bare skal slappe av. Og da setter det i gang. Hva er dette? Fler eller er kroppen min sær? Det blir heller ikke værende, men det bare setter i gang i det jeg putter den i kjeften. Anonymkode: 6e179...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Del Skrevet 15. november 2015 Tobakksdirektoratet har begynt å putte avføringsmiddel i snusen, for å få folk til å slutte. Anonymkode: d4c43...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Del Skrevet 15. november 2015 Tobakksdirektoratet har begynt å putte avføringsmiddel i snusen, for å få folk til å slutte.Anonymkode: d4c43...98ehvorfor vil de at folk skal slutte? De tjener da fett på det. Funker ikke som avføring akuratt men, får ikke diare Anonymkode: 6e179...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Del Skrevet 15. november 2015 Haha, "tobakksdirektoratet" du liksom Forklaringen kan ligge i at nikotin har en avslappende effekt på noen ufriville muskler i tarmsystemet. Jeg snuser, og opplever (spesielt sammen med kaffe) at det er "lettere" å gå på do (nr. 2) også Anonymkode: cbbaf...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Del Skrevet 15. november 2015 Haha, "tobakksdirektoratet" du liksom Forklaringen kan ligge i at nikotin har en avslappende effekt på noen ufriville muskler i tarmsystemet. Jeg snuser, og opplever (spesielt sammen med kaffe) at det er "lettere" å gå på do (nr. 2) også Anonymkode: cbbaf...72dJa, nikotin har avførende effekt Anonymkode: df650...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå