AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg pleier aldri å "holde meg" lenge,men det skjer jo av og til.For eksempel i går,da jeg var på kino.Når jeg da omsider går på do for å tisse må jeg liksom presse ut tisset..det renner ikke så lett som vanlig selv om blæren er full og jeg føler noen ganger at jeg ikke får tømt blæren helt.Etterpå føler jeg meg tisstrengt igjen.Er dette normalt eller tegn på sykdom?Er jente i 30-årene,hvis det skulle ha noe å si,men har hatt det sånn i mange år.Noen andre her som kjenner seg igjen,eller noen fagpersoner som kan forklare hvorfor dette skjer? Anonymkode: 5c212...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 15. november 2015 #2 Del Skrevet 15. november 2015 Ja jeg har det på samme måte,springer og tisser hele veien,om morgenen når jeg skal tisse og er veldig tissetrengt så føler jeg at jeg må presse det ut og blir liksom aldrig ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Del Skrevet 16. november 2015 Ja jeg har det på samme måte,springer og tisser hele veien,om morgenen når jeg skal tisse og er veldig tissetrengt så føler jeg at jeg må presse det ut og blir liksom aldrig ferdig Har du hatt det slik lenge,og i så fall vært til lege pga det?Jeg lurer på om jeg har en eller annen form for blæredysfunksjon. Anonymkode: 5c212...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Del Skrevet 16. november 2015 Har du hatt det slik lenge,og i så fall vært til lege pga det?Jeg lurer på om jeg har en eller annen form for blæredysfunksjon.Anonymkode: 5c212...4f5Jeg sliter også med det samme problemet. Hva mener du med blæredysfunksjon? Anonymkode: a1128...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. november 2015 #5 Del Skrevet 16. november 2015 Har det slik jeg og. Jeg presser aldri ut noe da jeg har hørt at det kan skape mer problemer, men jeg sitter gjerne en stund, lener meg fremover og bakover osv og da kommer det alltid mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg sliter også med det samme problemet. Hva mener du med blæredysfunksjon?Anonymkode: a1128...8deAt blæren ikke fungerer som den skal. Anonymkode: 5c212...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Del Skrevet 16. november 2015 Beste rådet er å ikke holde seg, men gå på do når du trenger det. Selv om du er på kino ... Anonymkode: d6dfd...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Del Skrevet 16. november 2015 At blæren ikke fungerer som den skal.Anonymkode: 5c212...4f5Men hva er det som gjør at den ikke fungerer som den skal? Anonymkode: a1128...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #9 Del Skrevet 16. november 2015 Men hva er det som gjør at den ikke fungerer som den skal?Anonymkode: a1128...8deAt man føler det alltid er litt igjen,slik at man føler seg tissetrengt igjen kort tid etter at man var på do.Dessuten må jeg tisse ganske ofte,ca.1 gang i timen. Anonymkode: 5c212...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 16. november 2015 #10 Del Skrevet 16. november 2015 Har du hatt det slik lenge,og i så fall vært til lege pga det?Jeg lurer på om jeg har en eller annen form for blæredysfunksjon.Anonymkode: 5c212...4f5Ja jeg har hatt det slik i mange år,har vært til lege med det og endte opp med underlivs undersøkelse samt en fing opp i anus for å få sjekka prostata,var ingeting gale,tenker at du gjerne skulle få sjekket det ut hos lege du og så du kan få det ut av verden,ikke noe hyggelig å gå å tenke på,er du som meg må du bare leve med det,jeg må også tisse med en gang jeg fryser litt i skrittet,feks når jeg er ute å løper i kun tynn tights,hender jeg må inn i skogen både 2 og 3 ganger hihi,har til og med hent at jeg har tisset på meg pga jeg ikke lyttet til kroppen og det var ikke mulighet til å tisse noen plass,utrolig pinlig Lykke til og masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #11 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg pleier aldri å "holde meg" lenge,men det skjer jo av og til.For eksempel i går,da jeg var på kino.Når jeg da omsider går på do for å tisse må jeg liksom presse ut tisset..det renner ikke så lett som vanlig selv om blæren er full og jeg føler noen ganger at jeg ikke får tømt blæren helt.Etterpå føler jeg meg tisstrengt igjen.Er dette normalt eller tegn på sykdom?Er jente i 30-årene,hvis det skulle ha noe å si,men har hatt det sånn i mange år.Noen andre her som kjenner seg igjen,eller noen fagpersoner som kan forklare hvorfor dette skjer?Anonymkode: 5c212...4f5Er kvinne og har akuratt samme problem. Post gjerne her om du finner ut mer. Anonymkode: 3cb3b...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå