Gå til innhold

...føde barn med mann i koma...


waco

Anbefalte innlegg

Uff... herregud, vi lever i en gal verden. Men jeg blir ikke overrasket hvis dama får lov til å stjele mannens sæd og sprøyte den inn i seg selv for så å få en unge... Det finnes nok av slu folk her i verden (både kvinner og menn, Waco) som klarer å finne de merkeligste smutthul i lover og bestemmelser. Så overrasket, det blir jeg ikke. Dog kanskje litt kvalm.

Jeg klarer ikke å fatte og begripe at noen i det hele tatt tenker tanken på å få barn med en gubbe som ligger i koma, og som (etter som jeg har forstått) har ligget der en stund. Æsj, noe så motbydelig. Hver sin smak, og takk Gud for det.

LineA kom med noen bra poenger her. Jeg tror ikke det er så stor forskjell på kvinner og menn som vi liker å tro. Kvinner har rettigheter som ikke menn har, og omvendt. Begge parter utnytter fordeler (eller smutthull) de gir. Men det er nok helt sikkert lettere for en kvinne å utnytte mannen enn det er for mannen å utnytte kvinnen i situasjoner der det dreier seg om barn og bidrag. Uten at jeg egentlig kan nok om det til å uttale meg.

... ja, Waco, kanskje du måtte betalt barnebidrag. Godt du ikke ligger i koma, da...

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...