Gå til innhold

Kreative bøker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å sitte med bøker og være kreativ. Skriver dagbok, har mange av Keri Smiths bøker og Paulo Coelho sin årsplanlegger. Her om dagen bestilte jeg boka "Q&A a Day", og venter i spenning på den.

Har også tittet på disse fargeleggingsbøkene, men synes at alle motivene er sååååå stygge :P Liker litt fargelegging med "mening".

Tok turen innom eBay og fant denne fargeleggingsboka, som virker litt interessant. Liker klær og stil : )

Så det jeg lurer på er om noen her inne har forslag til andre kreative bøker jeg kan teste ut? Noen å anbefale?

Anonymkode: 7bb38...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du evt tegne selv, og fargelegge?

Eller evt jukse ved å tegne av tegninger fra bøker o.l. med blåpapir eller gjennom matpapir?

Eller kjøp evt denne eller andre bøker i samme serie http://bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6459277

Anonymkode: 95bfe...a3b

Jeg er nok ikke noe flink til å tegne, nei (er ikke så glad i det heller). Vil ha en fin bok å sysle i, sånn at jeg kan ta vare på den. Kan ikke være løsark :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke noe flink til å tegne, nei (er ikke så glad i det heller). Vil ha en fin bok å sysle i, sånn at jeg kan ta vare på den. Kan ikke være løsark :)

OK :) Forstår.

Må det være kun fargelegging, eller også andre teknikker som klipp og lim/ applikasjoner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller fotoalbum/ minnebok, der du limer inn fotografier, og pynter med forskjellige ting (minner som frimerker, sløyfer osv). og selvklebende bokstaver, snakkebobler m.m.?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :) Forstår.

Må det være kun fargelegging, eller også andre teknikker som klipp og lim/ applikasjoner?

Det må absolutt ikke være fargeleggingsbøker :) Det var bare et eksempel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg! :) Har fylt ut alle sidene jeg liker. Har også flere av de bøkene av Keri Smith. Men det er sånne ting jeg er på utkikk etter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...