Gjest Respect Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg skal returnere en bok jeg har fått fra bokklubb, men forstår ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Betaler jeg returporto? Skal jeg pakke den inn i en ny eske eller i den den kom i? Hva skal jeg legge ved av papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Du kan sikkert legge den i samme ekse, så sant du får markert riktige adresser og slikt. Og du skal i alle fall betale returporto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. september 2004 #3 Del Skrevet 30. september 2004 Bare fyll ut returlappen, legg alt inni "esken" den kom i og gå på postkontoret og si den skal returneres...koster deg 55; Dette er gjort maaaaange ganger, ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Bare fyll ut returlappen' date=' legg alt inni "esken" den kom i og gå på postkontoret og si den skal returneres...koster deg 55;[/quote'] Enkelt og greit, men sure penger. Har brukt noen femtillapper på det ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Maaaange femitlapper :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Kjenner til problemet ja........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #7 Del Skrevet 30. september 2004 Oi, blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 30. september 2004 #8 Del Skrevet 30. september 2004 Oi' date=' blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50.[/quote'] tror ikke det gjør noe. mener jeg har sendt tilbake en bok tidligere uten å fylle ut noen returlapp. de skjønner vel det går jeg ut i fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2004 #9 Del Skrevet 1. oktober 2004 Oi' date=' blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50.[/quote'] Jeg setter et kryss over navnet mitt og skriver 'retur'. Ikke alltid jeg har tid til å gå innom posten. Så får jeg en regning i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. oktober 2004 #10 Del Skrevet 1. oktober 2004 Energica sender ikke ut regning hvis du ikke betaler returporto.. :oops: (DET har jeg gjort maaange ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå