Gå til innhold

Noen her som har prødv DP?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig å eksperimentere litt. Man er ikke kvinne før man har hatt to pikker inni musa på en gang syns jeg. Liker grådige kvinner som liker mottoet "mye vil ha mer"  

Anonymkode: c9227...bab

:fnise:

Anonymkode: c9227...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd med penisen hans i fitta samtidig som jeg hadde en litt tynn dildo oppi der også. Veldig deilig å bli "fylt opp" prøvde også å ha dildo i nr 2 men det var ikke noe godt for min del.

Anonymkode: cf797...c65

Det er penis som skal der bak. Da går alt så mye lettere.

Skrevet

Har prøvd det, ja. Må være varmet opp i begge hull først, altså ha begge pikkene på tur i "sitt" hull. Deretter er egentlig den eneste stillinga som funker at jeg rir han ene, mens han andre står bak og tar meg analt. Deretter må de begge knulle ganske kontrollert og i en viss rytme. Om de får det til er det VELDIG INTENST og godt. Får nesten ikke puste! Har også forsøkt med tre menn, der jeg suger han tredje, men det blir ganske vanskelig å holde fokus/puste. Var mest for å ha prøvd det, hehe.

Angående hvem som går hvor liker jeg å ha den jeg kjenner best i fitta, slik at det er han jeg ser på. Særlig om det var med en kjæreste. Herlig å stirre han i øynene mens en annen kjører pikken inn i meg bakfra. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...