Gå til innhold

Noen her som har prødv DP?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd Double Penetration, dvs. en kuk i fitta og en i rumpa samtidig (Og gjerne en i munnen også)?

Hvordan var det? Er det å anbefale? Fantaserer mye om dette, og har veldig lyst til å prøve.

Anonymkode: 2fb4c...6d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var deilig det.. Hvis du fantaserer om det og har lyst å prøve så kjør på! :) 

Anonymkode: 3dd9b...3a8

Skrevet

Har prøvd dpp, altså at jeg og en kompis pulte ei dame i fitta begge to samtidig. Hun likte ikke analsex, men fitta fikk vi bruke som vi ville.:fnise:

Anonymkode: c9227...bab

Skrevet

Har prøvd dpp, altså at jeg og en kompis pulte ei dame i fitta begge to samtidig. Hun likte ikke analsex, men fitta fikk vi bruke som vi ville.:fnise:

Hadde hun mange barn?

Anonymkode: 43e8d...c2f

Skrevet

Det var deilig det.. Hvis du fantaserer om det og har lyst å prøve så kjør på! :) 

Men lurer litt på hvordan man skal gå frem? Hvor finner man liksom to menn som er villige til å ta meg samtidig? En god del menn er jo veldig homofobe, og er kanskje ukomfortable med å ha sex med en kvinne sammen? Spesielt når de også naturligvis må være ganske nær hverandre i en slik situasjon....

Skrevet

Men lurer litt på hvordan man skal gå frem? Hvor finner man liksom to menn som er villige til å ta meg samtidig? En god del menn er jo veldig homofobe, og er kanskje ukomfortable med å ha sex med en kvinne sammen? Spesielt når de også naturligvis må være ganske nær hverandre i en slik situasjon....

DP, må ikke være to menn da. Du kan jo få en mann til å kjøre anal mens du også samtidig kjører dildo på deg selv.

Bare et forslag liksom. Menn flest liker nemlig ikke å fekte sverd.

• Liker 1
Skrevet

Ja, noen ganger. Med en ekstra mann sammen med meg og min utkårede. 

Du skal være veldig klar for det, veldig samstemt om det og veldig tydelig på hva, hvem, hvordan og når. 

Ikke for full, ikke for nervøs, ikke for usikker. 

Enkelte ganger har det vært kleint, til og med stoppet før vi begynte ordentlig. Noen ganger har vært magiske, for alle, ikke bare for hun - selv om det nok er mest for henne. 

Skrevet (endret)

Du kan begynne med dildo og en mann,  og så om du liker det ta det videre til en trekant.

Endret av Belbus
  • Liker 1
Skrevet

Har prøvd det med penis i det ene hullet og dildo i det andre. Var en spesiell følelse å være helt fylt opp, og veldig deilig :) 

Skrevet

Har prøvd det og mer enn noe ble det veldig komisk for det ble så knotete med armer og bein overalt:P Men det blir kanskje noe annet om en bruker en dildo i stedet:) Siden min seanse bare endte i latter så skal jeg ikke si det ikke ville vært godt om jeg prøvde igjen.

Anonymkode: b6037...5bb

Gjest Castielz
Skrevet

Jeg og en kompis gjorde det en gang me ei felles venninne, det var digg det.
Kommer aldri til å glemme lydene hun lagte!

Skrevet

Hadde hun mange barn?

Anonymkode: 43e8d...c2f

to barn:fnise: Hvordan det?:)

Skrevet

Kun prøvd med en kjæreste og en dildo. Ufattelig deilig:P Vil aldri ha to gutter samtidig, det blir for mye for min del med to full size peniser. Gjør vondt da! 

Skrevet

to barn:fnise: Hvordan det?:)

Det forklarer den saken.

Skrevet

Jeg fant de på byen.. Jeg sa det på kødd først egentlig.. Men plutselig var vi på vei hjem til meg..  Jeg lå i mellom og red han ene mens jeg hadde han andre stående bak. Det var han bak som styrte tempo osv. De ser jo ikke hverandre, men regner med de kjenner pikken til hverandre ganske godt! Hoho

Skrevet

Jeg fant de på byen.. Jeg sa det på kødd først egentlig.. Men plutselig var vi på vei hjem til meg..  Jeg lå i mellom og red han ene mens jeg hadde han andre stående bak. Det var han bak som styrte tempo osv. De ser jo ikke hverandre, men regner med de kjenner pikken til hverandre ganske godt! Hoho

Bytta dem plass etterpå eller da? Eller var det bare en som fikk kjøre anal og en som bare fikk lov til å kjøre fitte?

Åssen bestemte dem rekkefølgen og hvem som skulle kjøre anal, - var det sånn stein, saks og papir avgjørelse?

Skrevet

Bytta dem plass etterpå eller da? Eller var det bare en som fikk kjøre anal og en som bare fikk lov til å kjøre fitte?

Åssen bestemte dem rekkefølgen og hvem som skulle kjøre anal, - var det sånn stein, saks og papir avgjørelse?

De bytta ikke plass.. Litt tilfeldig at det ble sånn egentlig. 

Skrevet

????

Å finne to karer som er med på det må da være enkleste sak i verden.

Just say when!

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd med penisen hans i fitta samtidig som jeg hadde en litt tynn dildo oppi der også. Veldig deilig å bli "fylt opp" prøvde også å ha dildo i nr 2 men det var ikke noe godt for min del.

Anonymkode: cf797...c65

Skrevet

Har prøvd med penisen hans i fitta samtidig som jeg hadde en litt tynn dildo oppi der også. Veldig deilig å bli "fylt opp" prøvde også å ha dildo i nr 2 men det var ikke noe godt for min del.

Anonymkode: cf797...c65

Deilig å eksperimentere litt. Man er ikke kvinne før man har hatt to pikker inni musa på en gang syns jeg. Liker grådige kvinner som liker mottoet "mye vil ha mer"  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...