Gå til innhold

Pakke fra posten er forsinket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter pakke i posten og den stod som "Forventet levering 12.november" I går fikk jeg melding "Pakken vil trolig bli forsinket. Pakken anntas å være fremme neste virkedag" Jeg ventet i dag til den perioden jeg vet post i butikk får inn pakker, men ingen hentemelding. Jeg så på sporingen at pakken ble sendt fra siste stopp før post i butikk hvor den blir utlevert og dette 8 timer før post i butikk får inn pakker. (dette vet jeg fordi jeg bestiller ofte og ser på tidligere sporinger) Jeg er så irritert akkurat nå, greit at posten var forsinket og pakken kommer neste dag, men når den ikke gjør det og ingen varsling så blir jeg irritert. Noen som vet om den kan komme i morgen?

Anonymkode: 1bcfb...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er sikkert butikken som har glemt å skanne sporingen på pakken. Har skjedd to ganger når jeg har bestilt noe. Ring til butikken og hør om de har fått den inn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte borti at pakker kanskje blir en eller 2 dager forsinka. Mange ganger tikker hentemeldingen inn Lørdag formiddag (Siste bil fra terminal til PIB'n for uka) Skal ikke se bortifra at den dukker opp i morgen.
Posten pleier normalt sett å være ganske flinke til å håndtere avvik, slik at man vil få beskjed om dette gjennom sporingen.

Endret av Iffu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert butikken som har glemt å skanne sporingen på pakken. Har skjedd to ganger når jeg har bestilt noe. Ring til butikken og hør om de har fått den inn

ah, tviler. ringte men ingen svarer. skal jeg ta turen innom a tro? er kun 5 minutter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, tviler. ringte men ingen svarer. skal jeg ta turen innom a tro? er kun 5 minutter unna.

Ja det kan jo ikke skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan jo ikke skade

Ingen pakke der, de hadde fått inn post i dag. Hun lette ikke akkurat, men jeg går utifra at de har fått scannet alle pakkene og satt de i system. De har faktisk bra system i denne butikken. Eneste hun ikke visste var om de får inn pakker på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pakke i dag heller. Jeg tror heller ikke de mottar pakker på lørdager. Må vente til mandag. Da håper jeg inderlig at den kommer frem. En uke måtte til! Skal ikke bruke den nettbutikken som ligger så langt nord når jeg her helt nede på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pakke i dag heller. Jeg tror heller ikke de mottar pakker på lørdager. Må vente til mandag. Da håper jeg inderlig at den kommer frem. En uke måtte til! Skal ikke bruke den nettbutikken som ligger så langt nord når jeg her helt nede på østlandet.

Vi får ikke pakker hverken på lørdagen eller søndagen. Det er kun hvis det er små pakker, som går som brev. Du kan jo ringe Posten og høre

Anonymkode: 8dd20...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke pakker hverken på lørdagen eller søndagen. Det er kun hvis det er små pakker, som går som brev. Du kan jo ringe Posten og høre

Herregud. Jeg mente selvsagt lørdag og MANDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg mente selvsagt lørdag og MANDAG

seriøst? må jeg vente til tirsdag? kjenner jeg klikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Post i Butikk mottar pakker både lørdager og mandager. Håper den kommer på mandag. Ellers kan du gå på butikken og be dem lete mer. Har hørt flere som ikke har fått beskjed om at pakken er ankommet, da butikken har glemt å registrer den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Post i Butikk mottar pakker både lørdager og mandager. Håper den kommer på mandag. Ellers kan du gå på butikken og be dem lete mer. Har hørt flere som ikke har fått beskjed om at pakken er ankommet, da butikken har glemt å registrer den.

Ja, det ville vært merkelig om Kiwi med Post i butikk ikke får pakkelevering på mandager. Da får jeg små glede meg til mandag men ikke med altfor store forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken har glemt å scanne pakken, skjer rett som det er at de glemmer dette. Har ringt leverandør som igjen har ringt posten og fått bekreftet at pakken var blitt levert men ikke skannet i butikk. Har troppet opp i butikken selv og bedt de lete og da har de funnet den. Går til butikken du og få de til å lete mer!

Anonymkode: 21f8c...8bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikken har glemt å scanne pakken, skjer rett som det er at de glemmer dette. Har ringt leverandør som igjen har ringt posten og fått bekreftet at pakken var blitt levert men ikke skannet i butikk. Har troppet opp i butikken selv og bedt de lete og da har de funnet den. Går til butikken du og få de til å lete mer!

Anonymkode: 21f8c...8bb

Hmm, skal jeg det? Fikk svar fra posten og de ringte butikken og sa de holdt på med å scanne pakker kl 17:50 og fortsatt ingen melding/hentemelding. Burde jeg stikke dit og be dem lete? Hva om de ikke leter og sier du må ha hentelapp osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter mest med DHL, for de leverer kun to dager i uka der jeg bor. Men de leverer jo hver dag der jeg jobber. Og når de ringer fordi de har en pakke, så avtaler jeg jo stort sett å få den på jobb uansett... Men jeg får ikke lov av jobben å oppgi den adressen som leveringsadresse når jeg bestiller...Frustrert!!

Anonymkode: cab7f...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal jeg det? Fikk svar fra posten og de ringte butikken og sa de holdt på med å scanne pakker kl 17:50 og fortsatt ingen melding/hentemelding. Burde jeg stikke dit og be dem lete? Hva om de ikke leter og sier du må ha hentelapp osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...