Gå til innhold

Hvor mange facebookvenner kjenner du personlig?


AnonymBruker

Hvor stor andel av dine facebookvenner kjenner du personlig?  

41 stemmer

  1. 1. Hvor stor andel av dine facebookvenner kjenner du personlig?

    • Alle
      22
    • 80-100%
      14
    • 60-80%
      1
    • 40-60%
      3
    • 20-40%
      1
    • Mindre enn 20%
      0


Anbefalte innlegg

Ble litt overrasket her en dag da en venninne fortalte at over halvparten av hennes fb-venner var fremmede som hun aldri hadde truffet.

Jeg kjenner så og si alle mine facebookvenner, noen bedre enn andre selvsagt, men jeg har fysisk truffet alle jeg er fb-venn med, og aksepterer ikke forespørsler fra folk jeg ikke vet hvem er.

Hva med dere?

Anonymkode: 5d593...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt overrasket her en dag da en venninne fortalte at over halvparten av hennes fb-venner var fremmede som hun aldri hadde truffet.

Jeg kjenner så og si alle mine facebookvenner, noen bedre enn andre selvsagt, men jeg har fysisk truffet alle jeg er fb-venn med, og aksepterer ikke forespørsler fra folk jeg ikke vet hvem er.

Hva med dere?

Anonymkode: 5d593...ddd

Har noen med 500-venner og kjenner alle

Anonymkode: 70b19...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner nesten alle . Har 2 nettvenner som jeg har kjent kun på nett i mange herrens år.  Men nå har ikke jeg en haug av venner på face heller da. så ikke så rart jeg kjenner de fleste. 

Anonymkode: d0b94...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel rundt 70 FB-venner og samtlige av dem kjenner jeg så godt at jeg stopper og prater når vi møtes.

Avviser alle forespørsler fra personer jeg ikke har noe forhold til ellers. Har avslått invitasjoner fra endel som jeg har gått på skole sammen med og gamle kollegaer fra tidligere jobber.

Anonymkode: 0825a...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Kjenner alle, bortsett fra 3 stykker. De er på vennelisten min fordi vi har samme hobby og har diskutert mye i en gruppe vi alle er medlem i, og dermed endte de opp på vennelisten også. Jeg har altså aldri møtt dem eller sett dem live (skype o.l), kun hatt kontakt over Facebook 

Men alle de andre (ca 70 stk) kjenner jeg i varierende grad. Familie kjenner jeg jo selvfølgelig godt, noen av vennene mine kjenner jeg enda bedre, mens andre venner kjenner jeg ikke så godt, men er mennesker jeg omgås med. Et fåtall er mer som bekjente, bl.a et par artister fra USA o.l. som jeg har truffet flere ganger og prater og omgås, men ikke noe mer enn det

 

Syns det bare blir teit å ha hundrevis av venner hvor man ikke kjenner halvparten av dem engang. Aksepterer iallefall aldri forespørsler fra folk jeg ikke har noe til felles med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Omtrent alle. Er et par av dem jeg har møtt en gang og snakket litt med som har lagt meg til, og jeg har ikke hatt noe i mot det. Og så er det mange jeg ikke har kontakt med, men som jeg likevel kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner omtrent alle. Jobber i en bransje med mye networking, så hvis venner av bekjente adder meg og jeg vet hvem de er, godkjenner jeg ofte. Skriver veldig lite personlig på FB uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner alle personlig unntatt en egyptisk arkeolog som legger ut mye interessant fra pyramidene og et par fra nett som jeg har mye til felles med, har skrevet en del med og som jeg stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt alle flere ganger, men det betyr jo ikke at jeg kjenner alle fordi. Det er bare rundt 10 stykk jeg faktisk kjenner. Resten er folk jeg har gått i klasse med og som jeg aldri snakker med. 

Anonymkode: dda41...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle er folk jeg kjenner på ett eller anna vis; kollegaer, tidligere klassekamerater, venner av mine foreldre, foreldre til mine venner, brevvenner(kjenner dem jo selv om jeg ikke har møtt dem). Har som prinsipp å ikke ha fremmede der.

Anonymkode: e0248...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket her en dag da en venninne fortalte at over halvparten av hennes fb-venner var fremmede som hun aldri hadde truffet.

Jeg kjenner så og si alle mine facebookvenner, noen bedre enn andre selvsagt, men jeg har fysisk truffet alle jeg er fb-venn med, og aksepterer ikke forespørsler fra folk jeg ikke vet hvem er.

Hva med dere?

Anonymkode: 5d593...ddd

halvparten av de er bekjente, men de færrste er fremmede. Jeg fant to stk her om dagen. jeg aner ikke hvordan de har kommet seg på vennelisten. 

Anonymkode: af5c3...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...