Gå til innhold

Fredag den 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friday the 13th! Hvor mye påvirker denne dagen dine valg? Påvirker den deg i det hele tatt?

Overtroisk som jeg er, tør jeg ikke kjøre til hytten som er 2 timer hjemme fra :fnise:

Anonymkode: 2a054...89d

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tar på meg en tvangstrøye og ligger rolig i 24 timer i senga. Da kan jo ingenting gå galt. Bortsett fra at jeg dør av kjedsomhet, og galskap. 

Skrevet

Jeg tar på meg en tvangstrøye og ligger rolig i 24 timer i senga. Da kan jo ingenting gå galt. Bortsett fra at jeg dør av kjedsomhet, og galskap. 

fleip eller fakta?

Skrevet

Overtroisk som jeg er, tør jeg ikke kjøre til hytten som er 2 timer hjemme fra  Anonymkode: 2a054...89d

Hvis ts vil bryte forbannelsen: sett deg i bilen og rygg til hytta - det forandrer hele situasjonen radikalt

og du vil garantert ikke frontkollidere med noen som helst. :nigo:

• Liker 4
Skrevet

Hvis ts vil bryte forbannelsen: sett deg i bilen og rygg til hytta - det forandrer hele situasjonen radikalt

og du vil garantert ikke frontkollidere med noen som helst. :nigo:

Hehe skal sove på det..

• Liker 1
Skrevet

Fredag 13. Er som en hvilken som helst annen dag på kalenderen. Hvorfor ikke være like redd for alle andre dager som havner på den 13. I en måned? Skal samfunnet stoppe opp og ta seg en fridag fordi det plutselig blir fredag den 13.? 

Anonymkode: c419c...fc5

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

fleip eller fakta?

Selvsagt er dette fakta. Jeg begynte med praksisen da jeg var 16, men da med litt hjelp fra mine foreldre. Gjennom barndommen slet jeg utrolig mye med overtro, og angst forbundet med dette. Jeg har nå kommet opp i 276 års ulykke. Jeg synes det er vanskelig å puste med denne overtroen. Jeg bruker ekstra lang tid på å komme meg på jobb, og å komme meg igjennom kjøpesentre og alt det der, det er alltid noe jeg må passe på å gjøre riktig. Fredag den 13 er dog noe av det vanskeligste. Da jeg var 12 år så jeg en svart katt krysse veien på en fredag den 13, og etter dette har min angst eskalert, og jeg har begynt å være innendørs. Men siden jeg er klumsete (276 års ulykke!) så kom jeg frem til at jeg ikke kunne gjøre noe som helst denne dagen. Derfor bruker jeg tiden denne dagen til selvrefleksjon. Tvangstrøyen er dog ubehagelig, men tenkte å ta den på halv 2. 

Skrevet (endret)

Må ikke sove bort fredag den trettende-natta. Det er sikkert noe skummelt med det også, så jeg er våken og håper det beste.  :ninja:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Hehe skal sove på det..

Du bør absolutt sove dersom du skal kjøre eller rygge bil om noen timer. Pass fingrene dine på tastaturet og, det er alt fredag den 13. På kalenderen, selv om det er natt. 

• Liker 2
Skrevet

Spesielt natt til i dag kan man sette alle fingrene fast på tastaturet og man blir sakte dratt inn i et kg-helv*** man ikke kommer seg ut av. Ugga-bugga! :nei:

Skrevet

Kan ikke si at fredag den 13. påvirker meg noe særlig. Skal fly i morgen, hadde jeg vært overtroisk hadde jeg nok ikke turt det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Spesielt natt til i dag kan man sette alle fingrene fast på tastaturet og man blir sakte dratt inn i et kg-helv*** man ikke kommer seg ut av. Ugga-bugga! :nei:

:hoppe:   :skratte:  

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hmmm....

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke si at fredag den 13. påvirker meg noe særlig. Skal fly i morgen, hadde jeg vært overtroisk hadde jeg nok ikke turt det :fnise:

Kommer alle fly til å få problemer i morgen?

Bør vi alle legge oss til sengs og håpe på at ikke huset, eller senga ramler sammen? 

Skrevet

Hmm...hvis ikke det kommer et styrtende fly ned på både hus og seng og så er vi ikke mer i KG-huset. :(

Skrevet

Apropos fly, de har vel fjernet "rad 13" for en grunn? :ph34r:

Skrevet

Noen hoteller har hoppet over etg 13 og rom tretten finnes ikke i noen etasje.

Rare greier hvis det ikke betyr noe asså... :klo:

Skrevet

Dessuten virker det fryktelig uvitende å fjerne hele etasje tretten fra bygningen,

for da henger jo alle etasjer over der i løse lufta. Det er fali`det!  

• Liker 2
Skrevet

Dessuten virker det fryktelig uvitende å fjerne hele etasje tretten fra bygningen,

for da henger jo alle etasjer over der i løse lufta. Det er fali`det!  

Haha! Eller så har bare etasje 13, etasje 12 eller 14 som navn..

Skrevet

Fredag den 13. en knapp uke etter denne artikkelen...burde vel nesten sjekke om det ikke har dukket opp noen ominøse portretter på nasjonalgalleriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...