rosahelikopter Skrevet 12. november 2015 #1 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg lurer rett og slett på om det går og tørke trolldeig i ovn først, for så å la det tørke på feks benken etterpå? Er Mtp siden det er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg lurer rett og slett på om det går og tørke trolldeig i ovn først, for så å la det tørke på feks benken etterpå? Er Mtp siden det er helg. JaJeg har "stekt" trolldeig på svak varme, og da slipper en unna langvarig tørkeprosess. Neste steg er avkjøling, og så er det bare å begynne å male Anonymkode: fccbc...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 12. november 2015 #3 Del Skrevet 12. november 2015 "Vi kan lage trolldeig!" ¨Hva mener du med tørke trolldeig, å steke den tenker du på? Jeg trodde det vanligste var å steke den på svak varme i ovn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 12. november 2015 #4 Del Skrevet 12. november 2015 jeg har aldri laget trolldeig uten ovn jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosahelikopter Skrevet 12. november 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 12. november 2015 ok. Nei var fordi jeg har ikke gjort det på lenge. Skal bruke ovnen først, men er jo maks 5 timer man har igjen til å tørke i ovn, og det skal ikke males på før neste fredag igjen. Så var om det kunne tørke ferdig på benken om det ikke var helt ferdig i ovn etter de timene . Er i barnehage dette skal gjøres, og da er jo ingen der i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå