Kjøttdeig Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg har akkurat bynt å røyke. ja vet det er ikke bra osv men jeg trenger det for å henge med gjengen min på skolen. Da jeg skulle røyke i dag var det en som skremte meg og da fikk jeg masse røyk ned i lungene. Har veldig vont nå og bare hoster, er det farli??
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Det går over. Men du burde ikke holde på med røyking som bare ødelegger helsa di Anonymkode: 4ac85...1be 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Ja, det er farlig å røyke, og ja, lungene liker ikke røyk. Ved å begynne å røyke så vil tjera i røyken havne i lungene. Du kan jo google det - om du tør. Det vil iallefall være en effektiv røyke-stopp. Ja, røyk dreper. Anonymkode: 3de65...872 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Å røyke er jo å inhalere røyk så det går ned i lungene. Du trenger ikke røyke for å være en del av gjengen, seriøst! Vær heller den kule og si nei til røyk daVil du virkelig sitte som 40-åring med Kols bare fordi du ville være kul som 15-åring (?) Dø tidlig? Røyk er vel det som dreper flest mennesker, så ja, det er farlig å røyke 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Hvor dum går det an å bli? Røyk er farlig det er kreftfremkallende du kan få kols og lungesykdommer. I tillegg er det avhengighetsskapende og skadelig for folk flest sin økonomi. Å måtte røyke for å henge med folk på skolen er tull. Det er heller ikke lov å røyke på skolenes områder. Ta til vett, og legg røyken vekk. Anonymkode: 1637f...c6d 2
Vattenflaska Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Ja, røyk er farlig for lungene! Kroppen din prøver å fortelle deg nå at den ikke liker røyken. Jo lenger og jo mer du røyker desto større sjanse for å utvikle permanente skader er det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Til TSHusk også at mange får kreft som ganske unge http://forum.kvinneguiden.no/topic/984575-samboer-med-kreft/#comment-17316226, og at røyking gir større risiko for å få kreft Anonymkode: 4ac85...1be 2
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Jeg har akkurat bynt å røyke. ja vet det er ikke bra osv men jeg trenger det for å henge med gjengen min på skolen. Da jeg skulle røyke i dag var det en som skremte meg og da fikk jeg masse røyk ned i lungene. Har veldig vont nå og bare hoster, er det farli??Nei det trenger du ikke.Nå er ikke det å røyke noen år mens man er "ung og dum" en bombesikker bilettt til lungekreft og kols, men du tillegger deg en uvane som kan være vanskelig å bli kvitt. Mange strever i årevis for å slutte å røyke, og imellomtiden gjør de kreftfremkallende stoffene i røyken sin deilige virkning i lungevevet.Gro en ryggrad og kvitt deg med driten mens det enda er lett å slutte. Pengene du sparer kan du bruke på gode joggesko. 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Du får dobbel effekt av røykinga om du blander litt pepper i tobakken. 1
Gjest FruPotter Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 (endret) Ja det er farlig. Spesielt over tid, da det legger seg tjære-lag i lungene og lungene blir mørke etterhvert. Min bestefar døde pga. røyking. Han hadde masse hull i lungene og klarte ikke puste mer. Lungene hans var omtrent sorte, pga. all røykingen. Utrolig skummelt... Han var såklart langvarig røyker, men det er hva som kan skje om man røyker alt for mye og lenge. Utrolig nok fikk han ikke kols* (ups.. ikke astma haha) eller kreft, men det er mange som får det. Endret 13. november 2015 av FruPotter
Gjest FruPotter Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Forresten. Slutt med røykinga... Du kommer til å angre senere at du ikke gjorde det.
Gjest Cicero Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Det er ikke uten grunn at alle røykpakkene kommer med RØYKING DREPER og annet fjas skrevet over hele pakka. At du må røyke for å være en del av gjengen er forøvrig en teit grunn. Skal du først forpeste lungene dine burde det iallfall være fordi du liker det eller noe. Å sutte på kreftpinner du ikke liker en gang for å tekkes en gjeng folk som mest sannsynlig er reinspikka idioter uansett er lame.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Jeg er enig med alle andre, men jeg vet også at du ikke vil la det være bare fordi vi her inne sier at det er dumt.Hvis du absolutt vil røyke for å være en del av gjengen, noe som er en dum grunn i seg selv, synes jeg heller du bør prøve e-sigarett. Det er billigere, du kan røyke uten nikotin slik at du slipper avhengigheten, og det er mye mindre skadelig. Anonymkode: 11304...356 1
Gjest 2Bhonest Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Neida det er ikke farlig å røyke.Vi skal alle dø en dag.Bare det at de som røyker dør tidligere og med sinnssykt mye mer smerter enn oss andre som ikke røyker.
Honey Dew Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 Hvis du ikke vil ha kreft, emfysem og/eller kols, bør du stoppe med røykingen først som sist
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Det er forresten billigere måter å skaffe seg lungekreft på. En vinkelsliper og en eternittplate er aldri feil.Garantert tøffest i klassen om du også dropper ørevernet.
Basun Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 (endret) - Endret 4. desember 2015 av Personenmeg
Gjest 2Bhonest Skrevet 12. november 2015 #18 Skrevet 12. november 2015 Det er forresten billigere måter å skaffe seg lungekreft på. En vinkelsliper og en eternittplate er aldri feil.Garantert tøffest i klassen om du også dropper ørevernet.HØRSELVÆRNET!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #20 Skrevet 13. november 2015 Hvor blir ts av da?Hmmm...... Anonymkode: 41ccd...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå