AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Hei! Jeg er en jente på 24 år med en samboer på 26. Da samboer var 21 år fikk han påvist testikkel kreft, han fikk operasjon, og alt bra. 2 år senere fikk han påvist spredning til lunge. Operasjon + cellegift. Etter det vært frisk. Han møtte meg, vi har har gått til kontroller og alt har sett bra ut. Og nå, har plutselig lymfeknute som har vokst og tumor markører som har steget. Og jeg vet ikke hvordan jeg kan best nok støtte han. Han vil ikke snakke akkurat nå, er det best å la han være og vente til han får prosessert det? Det vondeste er å se den personen jeg er mest glad i av alt lide.I tillegg gjør han siste året av data ingeniør og jeg mitt siste år på medisin skolen. Alt er bare i en tåke akkurat nå..Takk for svar! Anonymkode: 288e9...d6f
Cessa74 Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Gi han litt tid og "space", men vær klar på at du støtter han 100% og er der når han er klar for å snakke. Tar nok tid å fordøye dette. Utrolig trist at han skal være så uheldig og måtte gå på en ny runde behandling. Jeg ville nok ha ringt kreftforeningen sin hjelpe telefon - der får du utrolig mye god informasjon om hva du som pårørende kan gjøre for han. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Var redd dette kom til å bli et emne om ''bli eller slå opp''Utrolig koselig å høre at du vil hjelpe din samboer, og jeg ønsker dere all lykke fremover! Anonymkode: d6688...b02 2
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Her er det muligheter for å tjene gode penger om han bare kan litt kjemi.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Her er det muligheter for å tjene gode penger om han bare kan litt kjemi.Og det skal bety? Anonymkode: 288e9...d6f 1
dillyduzit Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Og det skal bety? Anonymkode: 288e9...d6fbreaking bad referanse. Men uansett, gi han litt tid. Ring hjelpetelefonen til Kreftforeningen. Ønsker dere begge lykke til, og mye god bedring til mannen din!
Gjest 2Bhonest Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Og det skal bety? Anonymkode: 288e9...d6fNoen som tror at alt de ser på tv er dokumentarer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå