Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?


fisk31

Anbefalte innlegg

Gjest hulderjenta
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var absolutt ikke det jeg skrev...

Anonymkode: 2127f...c6d

Beklager, tok deg for å være cheshirecat i farten ser jeg nå, ettersom du svarte direkte på en kommentar til h*ns "oppmuntring"..

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, hulderjenta skrev:

Beklager, tok deg for å være cheshirecat i farten ser jeg nå, ettersom du svarte direkte på en kommentar til h*ns "oppmuntring"..

:smilyblomst:

Jeg svarte seriouslyforreal jeg, men samme det:rolleyes:

Anonymkode: 2127f...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fisk31 skrev:

Og da synes jeg det er dårlig gjort å tulle med hodet mitt?! Sånne søte meldinger gjør jo at jeg (siden jeg har så sterke følelser for han), nesten vurderer å gå tilbake til han. Dersom han NÅ har skjønt alvoret og vil forandre seg, slik han ga inntrykk av. Han liker sikkert å ha makt, liker sikkert å være den som kan si: "Nei, jeg vil ikke ha deg allikevel". Jeg gikk jo fra han. Nå hadde han sjansen til å ta makten tilbake, eller hva?

Og alle dere her inne har rett. Blokkering osv. er nok det som skal til. Tankekjøret må stoppe, men er ikke så lett... Føles som å miste / slippe sitt livs kjærlighet, dette. Dere har også helt rett i at jeg bør få hjelp til å takle alt dette, og jeg er i gang med å få hjelp.

Har fulgt tråden din lenge, TS, og vil først og fremst si at du har gjort en utrolig god jobb så langt. Men vil dele litt erfaringer med det jeg har sitert ovenfor. Jeg opplevde også for noen år siden at kjæresten var utro, jeg visste det ikke da, men han ble så hot/cold at jeg måtte bryte, selv om jeg var kjempeglad i han på tidspunktet og slet med å holde meg unna, sa ofte at jeg savnet han, var glad i han osv etter det var slutt. Da jeg sa at han måtte skjerpe seg, ellers var vi ferdige, så virket det ikke som at han brydde seg så veldig. Men så etter en mnd ca så holdt han på sånn som eksen din gjør nå, det var ikke måte på hvor flott jeg var og hvor mye han ville endre seg for å få meg tilbake. Etter et halv år med pushing fra hans side, og jeg som ikke helt klarte å holde avstand, ble vi "sammen" igjen. Det varte en dag før han plutselig sluttet helt å svare på meldinger/tlf, jeg har ikke hørt et ord fra han siden.

Det var utrolig tungt lenge, men nå er jeg bare glad for å ha blitt kvitt han, og tenker med gru på hvor opphengt jeg var i han. Jeg tror, som du sier at dette handler om makt, eventuelt at sånne typer alltid vil ha det de ikke kan få eller ikke har fra før.

Blokker han! Ikke svar han og gå videre med hodet hevet. Det er ikke verdt ydmykelsen å fortsette, han vil nok uansett ikke endre seg. Ikke la han få vite at du savner han osv, det går over etter hvert.

Anonymkode: a8615...ca8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
3 timer siden, hulderjenta skrev:

Men å fortsette forholdet til en som truer med vold, lyver, stikker unna penger, bruker narkotika, truer med selvmord osv (i tillegg til å lyve om å være singel på byen og være utro da, naturligvis)  -  DET synes du er verdt å oppmuntre og virker som en god ide, altså? 

Jeg skjønner denne var til meg, ut ifra kommentaren senere i tråden.. Jeg synes T.S må finne utav det selv. Har aldri sagt at hun automatisk skal fortsette forholdet men hun har muligheten til å be ham noen ultimatum han må jobbe med (terapi, åpenhet osv) jeg tenker at det er hennes liv. Depresjon over lang tid er ikke bra for helsa. Hun skriver hun ikke gidder å "ta vare på segselv" osv og har det ikke bra. Ja, det er lett å sitte på sin høye hest å forkaste alt av mennesker som gjør feil man ikke liker, spesielt når de er fremmed for en. Men hun ser ut til å elske denne mannen og kanskje han elsker henne også, på sin umodne, retarderte måte. Å støtte han til å jobbe med segselv når han åpenlyst sliter med mye (rus, mangel på selvkontroll osv) - gjennom å stille ulike krav og ultimatum KAN, tro det eller ei: hjelpe han. Det er så lett for fremmede å kun tenke logikk, men for den som sitter midt i det er følelsene vanskelig å undertrykke, spesielt over så lang tid. Jeg tror seriøst at om denne mannen faktisk fikk en skikkelig "wakeupcall nå, takket være fisk31, tar seg sammen og gjør noe konstruktivt med livet sitt, slutter med rus osv. Vil det være en enda mer deppa og bitter Fisk som sitter der to år ned i rekka å ser på bilder av han og ei ny dame som er iferd med å etablere den familien hun selv så gjerne ville ha. Det kan hende fyren trenger hjelp, og har slitt med mye han har lagt lokk på. Rus gjør mye destruktivt med folk. Og alle kan faktisk endre seg, så de aller fleste fortjener en sjanse slik jeg ser det. Spesielt av de som står dem nærmest og elsker dem, men såklart ikke til den grad at det blir destruktivt for de rundt eller ikke fører til reell endring. 

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg skjønner denne var til meg, ut ifra kommentaren senere i tråden.. Jeg synes T.S må finne utav det selv. Har aldri sagt at hun automatisk skal fortsette forholdet men hun har muligheten til å be ham noen ultimatum han må jobbe med (terapi, åpenhet osv) jeg tenker at det er hennes liv. Depresjon over lang tid er ikke bra for helsa. Hun skriver hun ikke gidder å "ta vare på segselv" osv og har det ikke bra. Ja, det er lett å sitte på sin høye hest å forkaste alt av mennesker som gjør feil man ikke liker, spesielt når de er fremmed for en. Men hun ser ut til å elske denne mannen og kanskje han elsker henne også, på sin umodne, retarderte måte. Å støtte han til å jobbe med segselv når han åpenlyst sliter med mye (rus, mangel på selvkontroll osv) - gjennom å stille ulike krav og ultimatum KAN, tro det eller ei: hjelpe han. Det er så lett for fremmede å kun tenke logikk, men for den som sitter midt i det er følelsene vanskelig å undertrykke, spesielt over så lang tid. Jeg tror seriøst at om denne mannen faktisk fikk en skikkelig "wakeupcall nå, takket være fisk31, tar seg sammen og gjør noe konstruktivt med livet sitt, slutter med rus osv. Vil det være en enda mer deppa og bitter Fisk som sitter der to år ned i rekka å ser på bilder av han og ei ny dame som er iferd med å etablere den familien hun selv så gjerne ville ha. Det kan hende fyren trenger hjelp, og har slitt med mye han har lagt lokk på. Rus gjør mye destruktivt med folk. Og alle kan faktisk endre seg, så de aller fleste fortjener en sjanse slik jeg ser det. Spesielt av de som står dem nærmest og elsker dem, men såklart ikke til den grad at det blir destruktivt for de rundt eller ikke fører til reell endring. 

Jeg synes du også har noen gode poenger. Nå ser det ut til at han ikke vil ha meg likevel da (noen innlegg bak, jeg skriver at han sa at Dette kanskje var for det beste, pga han er usikker på barn, og trenger hjelp før han kan fungere i et forhold).

Men det kan hende han elsker meg på (på sin rare måte som du sier) siden han kontakter meg nesten hver dag og tydeligvis tenker på meg...

Nå vet jeg ikke om han mener dette, for han sier jo så mye forskjellig. Enig med deg C i at alle fortjener en sjanse, da, sånn i utgpkt. Var rus involvert i dine erfaringer med utroskap?

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
10 minutter siden, fisk31 skrev:

Jeg synes du også har noen gode poenger. Nå ser det ut til at han ikke vil ha meg likevel da (noen innlegg bak, jeg skriver at han sa at Dette kanskje var for det beste, pga han er usikker på barn, og trenger hjelp før han kan fungere i et forhold).

Men det kan hende han elsker meg på (på sin rare måte som du sier) siden han kontakter meg nesten hver dag og tydeligvis tenker på meg...

Nå vet jeg ikke om han mener dette, for han sier jo så mye forskjellig. Enig med deg C i at alle fortjener en sjanse, da, sånn i utgpkt. Var rus involvert i dine erfaringer med utroskap?

Nei, takk Gud. Det var bare en umoden mann som ikke tenkte så langt. Han var vel full men, men. Det var en lang prosess der og da. Det viktigste slik jeg ser det (har sagt dette før også) - er hvordan man oppfører seg etter "katta er ute av sekken" eller feilen er gjort..  Om man er villig til å jobbe for å bli tilgitt, skape trygghet og tillt igjen osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man elsker hverandre betyr ikke at man bør være sammen, eller prøve i det uendelige å lappe sammen et dødfødt prosjekt. For om et år eller to kan det hende du elsker en ny mann, TS.

Man skal ikke utslette seg selv for en man elsker.

Anonymkode: e26b8...46c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, fisk31 skrev:

Jeg synes du også har noen gode poenger. Nå ser det ut til at han ikke vil ha meg likevel da (noen innlegg bak, jeg skriver at han sa at Dette kanskje var for det beste, pga han er usikker på barn, og trenger hjelp før han kan fungere i et forhold).

Nå vet jeg ikke om han mener dette, for han sier jo så mye forskjellig. Enig med deg C i at alle fortjener en sjanse, da, sånn i utgpkt. Var rus involvert i dine erfaringer med utroskap?

Takk, bra innlegg! I dag ringte han for å gi en praktisk beskjed. Så fortalte han dette: Han slang til meg at "jeg og mamma vasket her, og mamma sa: her skulle man ikke trodd det hadde bodd ei jente". For det var så støvete i vinduer osv.

Altså, jeg har ikke bodd der på 1 mnd - og siden jeg fant ut av utroskap i november, har jeg ikke giddet å vaske der. Han benyttet selvsagt sjansen til å slenge noe dritt til meg.. Jeg trodde foreldrene likte meg jeg, uansett unødvendig av han å fortelle noe sånt videre..

Jeg følte meg dårlig etterpå, han får meg til igjen å føle meg verdiløs og forferdelig! Jeg burde selvsagt ikke tatt tlf men det er fortsatt småting som gjenstår, men nå er han slettet fra Facebook.

Den kommentaren fra han og moren; sur ikke sant? Hun skulle bare visst at sønnen bruker dop og bedriver utroskap mot jenta de sto der og baksnakket... 👿

Godt eksempel på hvorfor jeg skal prøve å aldri snakke med han igjen... Alltid skal han trykke meg ned! Er ikke dette nok et eksempel på mindfucking / litt psykopat?

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, fisk31 skrev:

Takk, bra innlegg! I dag ringte han for å gi en praktisk beskjed. Så fortalte han dette: Han slang til meg at "jeg og mamma vasket her, og mamma sa: her skulle man ikke trodd det hadde bodd ei jente". For det var så støvete i vinduer osv.

Altså, jeg har ikke bodd der på 1 mnd - og siden jeg fant ut av utroskap i november, har jeg ikke giddet å vaske der. Han benyttet selvsagt sjansen til å slenge noe dritt til meg.. Jeg trodde foreldrene likte meg jeg, uansett unødvendig av han å fortelle noe sånt videre..

Jeg følte meg dårlig etterpå, han får meg til igjen å føle meg verdiløs og forferdelig! Jeg burde selvsagt ikke tatt tlf men det er fortsatt småting som gjenstår, men nå er han slettet fra Facebook.

Den kommentaren fra han og moren; sur ikke sant? Hun skulle bare visst at sønnen bruker dop og bedriver utroskap mot jenta de sto der og baksnakket... 👿

Godt eksempel på hvorfor jeg skal prøve å aldri snakke med han igjen... Alltid skal han trykke meg ned! Er ikke dette nok et eksempel på mindfucking / litt psykopat?

Jeg kjenner verken deg eller han, så jeg kan bare komme med kommentarer og råd utifra hva du skriver. Alt han har gjort og sagt minner veldig om en manipulator. Han kommer hele tiden med små stikk direkte og indirekte som er nedbrytende for deg. Når han merker du har fått nok (tar avstand) får han panikk og bytter strategi. Spiller på sympati, anger og truer med selvmord. Han skylder da på at han har blitt mobba, har psykiske vansker osv. Han har enda ikke så vidt jeg har forstått, møtt dine behov. Lagt seg flat og HANDLET i form av å lytte til dine bekymringer og sorg over alt han har gjort. Alt dreier seg om han. Han synes du maser, han skal ha et privatliv, han kommer til å slite økonomisk, han har det vanskelig. Ja alle kan vel forandre seg, men er dette et utgangspunkt å bygge på? Han og dette forholdet virker det som har gjort deg til et nervevrak. Du føler deg til og med deprimert. For meg virker det helt destruktivt og selvutslettende å opprettholde kontakten med han. Veldig bra at du klarte å slette han på Facebook! Mitt sterkeste råd er å blokke han for all kontakt. For han har tydelig stor makt over deg enda! Da slipper du de stadig nedlatende kommentarene og handlingene hans som bare gjør deg enda mer deprimert. Den kommentaren han sa om moren sin var bare utrolig barnslig og tåpelig. Ærlig talt, tror moren at det må ei dame til for at leiligheten til sin 30 år gamle sønn skal være ren..! Sier litt om holdningene til begge. Hadde ikke giddet å brydd meg om det! Lykke til<3

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer over eksen raskest mulig:

Skriv en liste over alt som er negativt ved han.

Se på denne listen hver gang du merker at du "faller tilbake".

Se ting i svart-hvitt nå. Hans event. positive egenskaper kan du tenke på senere, når du har kommet over han.

Vær "egoistisk" (les: god mot deg selv) en periode. Det er du nødt til.

Anonymkode: cb042...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner verken deg eller han, så jeg kan bare komme med kommentarer og råd utifra hva du skriver. Alt han har gjort og sagt minner veldig om en manipulator. Han kommer hele tiden med små stikk direkte og indirekte som er nedbrytende for deg. Når han merker du har fått nok (tar avstand) får han panikk og bytter strategi. Spiller på sympati, anger og truer med selvmord. Han skylder da på at han har blitt mobba, har psykiske vansker osv. Han har enda ikke så vidt jeg har forstått, møtt dine behov. Lagt seg flat og HANDLET i form av å lytte til dine bekymringer og sorg over alt han har gjort. Alt dreier seg om han. Han synes du maser, han skal ha et privatliv, han kommer til å slite økonomisk, han har det vanskelig. Ja alle kan vel forandre seg, men er dette et utgangspunkt å bygge på? Han og dette forholdet virker det som har gjort deg til et nervevrak. Du føler deg til og med deprimert. For meg virker det helt destruktivt og selvutslettende å opprettholde kontakten med han. Veldig bra at du klarte å slette han på Facebook! Mitt sterkeste råd er å blokke han for all kontakt. For han har tydelig stor makt over deg enda! Da slipper du de stadig nedlatende kommentarene og handlingene hans som bare gjør deg enda mer deprimert. Den kommentaren han sa om moren sin var bare utrolig barnslig og tåpelig. Ærlig talt, tror moren at det må ei dame til for at leiligheten til sin 30 år gamle sønn skal være ren..! Sier litt om holdningene til begge. Hadde ikke giddet å brydd meg om det! Lykke til<3

Anonymkode: 5986a...b5c

Meget bra innlegg! Jeg føler meg som en "vaskeklut" etter hver gang jeg har hatt kontakt med han, og det sier vel litt...!
Det MÅ jo være at jeg er blitt utsatt for en manipulator / evt. psykopat. Hvis ikke, så er det jeg som er gal.... Dette er en evig runddans av at han hater meg, elsker meg, er likegyldig, vil blokkere meg, vil aldri se meg igjen, til at han ringer og er på gråten. Han spurte om jeg hadde fortalt om utroskapen til mine nærmeste - jeg innrømte at ja, mine foreldre og vennet vet. Da ble han forbanna og sa: "DET kan jeg aldri tilgi deg for. De vet ikke at jeg er psykisk syk jo".

Aha, så nå er altså hans pyskiske tilstand en unnskyldning for utroskap. Hele greia med han har påført meg enorme lidelser, pengetap, konsentrasjonsproblemer og at jeg må til lege og psykolog... Jeg spurte: "er det verre at du har blitt påført mas og er flau over at andre vet? Hvis andre ikke skal vite, så må du la være å GJØRE sånt som utroskap, da".
Skulle jeg liksom holdt det inni meg og ikke fortalt det til familie og venner? I en sånn krise?

Jeg bad han om å ikke skrive til meg mer, og fortalte at jeg dater en ny. Det er jo sant (som jeg har fortalt dere her inne) selv om jeg og han nye møtes sjelden og tar det rolig. Han vet at jeg trenger tid, og virker som om han også synes det er helt greit å ikke møtes så ofte.

Mulig eksen be sjalu og såret. Men han sa bare "så fint, lykke til" før han senere kom med onde ord igjen...
Ja, jeg er blitt et nervevrak som du sier.....
Jeg har sikkert gjort noen feil jeg også. Jeg burde ha kuttet kontakten HELT når jeg oppdaget utroskap i november. Jeg burdedumpet han mye før det også. Grunnen til at vi har kranlget / chattet nå etter det er blitt slutt, tror jeg er fordi han kommer med så mye stygt, likegyldighet, hat eller løgner. Da får jeg lyst til å svare for meg...
Jeg er egentlig en "typisk snill jente" med få fiender, så jeg synes det er rart at han har klart å få meg SÅ sinna.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer over eksen raskest mulig:

Skriv en liste over alt som er negativt ved han.

Se på denne listen hver gang du merker at du "faller tilbake".

Se ting i svart-hvitt nå. Hans event. positive egenskaper kan du tenke på senere, når du har kommet over han.

Vær "egoistisk" (les: god mot deg selv) en periode. Det er du nødt til.

Anonymkode: cb042...844

Tusen takk, kjempebra liste! Typisk meg å dvele ved det "romantiske". Nå må jeg være kynisk og tenke på all dritten han har gjort!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har det helt sikkert vanskelig han også. Og han har hatt/har følelser for deg. Det er ikke ditt ansvar nå. Det virker som han bryr seg mest om seg selv! Ikke tenk på hva du har gjort galt. Klart du ikke er perfekt og takler alt like godt i er forhold. Men sånn er jo alle! Etter alt du har måtte tålt og opplevd i dette forholdet er det ikke rart at du både har reagert med sorg, sinne og urasjonelle handlinger. At du har betrodd deg og fått støtte med familie og venner er både sunt og normalt. Helt utrolig at han beskylder deg for det! Skjønner godt at du blir sint! Jeg blir sint og provoser bare av å lese om han. Klarer du å blokke han slipper du å ta mer stilling til alt han har ut av seg. Det bryter deg bare ned! Tenk på deg selv og prøv å legg fra deg alt han måtte føle og mene. Uansett om du elsker han og har følelser for han enda så er ikke dette bra for deg. Følelsene spiller ikke alltid på lag med hva som er bra for en. De vil gå over hvis du klarer å unngå all kontakt. Du vil takke deg selv så inderlig når du er helt kvitt han!

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, fisk31 skrev:

Han spurte om jeg hadde fortalt om utroskapen til mine nærmeste - jeg innrømte at ja, mine foreldre og vennet vet. Da ble han forbanna og sa: "DET kan jeg aldri tilgi deg for. De vet ikke at jeg er psykisk syk jo".
 

Herregud.... Denne fyren er jo ikke god. 😂😂😂😂 

Er vel egentlig bare å spørre han hvorfor i all verden du skulle ønske hans tilgivelse, og hva han egentlig har tenkt å gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har det helt sikkert vanskelig han også. Og han har hatt/har følelser for deg. Det er ikke ditt ansvar nå. Det virker som han bryr seg mest om seg selv! Ikke tenk på hva du har gjort galt. Klart du ikke er perfekt og takler alt like godt i er forhold. Men sånn er jo alle! Etter alt du har måtte tålt og opplevd i dette forholdet er det ikke rart at du både har reagert med sorg, sinne og urasjonelle handlinger. At du har betrodd deg og fått støtte med familie og venner er både sunt og normalt. Helt utrolig at han beskylder deg for det!

Anonymkode: 5986a...b5c

Tusen takk for denne! Jeg lurte jo på om det er jeg som er blitt sprø...! Dessuten, rart han skylder på psykiske ting, når Utroskap handler vel om at han hadde lyst + ikke respekterte meg. Han klarer å oppføre seg helt flott på fester og familieselskap osv., så han må ha visst litt hva han gjorde...

Jeg føler meg bare så nedverdiget. Selv det at han ikke ønsker kontakt med meg, sårer (selv om det er best etter alt han har gjort, ingen tvil!) Så gjør det at jeg føler meg så liten og uinteressant...! Først er han utro og rakker dermed ned på min selvtillit på den måten, og deretter hater han og vil tråkke meg enda mere ned....

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Lauge skrev:

Herregud.... Denne fyren er jo ikke god. 😂😂😂😂 

Er vel egentlig bare å spørre han hvorfor i all verden du skulle ønske hans tilgivelse, og hva han egentlig har tenkt å gjøre med det?

Ikke sant...! Jeg skal be han tilgi meg for at jeg fortalte mine nærmeste om at han hadde vært utro...
(Og ikke heller løy til mine venner om at jeg flyttet ut av en annen grunn....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tråkket på deg over tid. Det er vondt når noen man har så sterke følelser for sårer en slik han har gjort mot deg. Ikke gitt deg bekreftelse og omsorg. Ikke vært der når du trenger han.Men han er sikkert typen som ville ha tråkket på de fleste damer som har følelser for han. Tror ikke det er noe galt med deg, men så lenge du lar deg manipulere (har kontakt med han) så klarer han å mate usikkerheten din. Nettopp fordi han påvirker hva du føler og tenker om deg selv. Du virker avhengig av bekreftelse fra han. Et bevis på at han bryr seg og har følelser for deg. Det virker som du ikke ser hvor ille han er fordi du har så sterke følelser for han. Men er han en manipulator slik mange her tror. Vil han bare bruke den sårbarheten mot deg. Han har nok følelser for deg. Nå ønsker han sikkert å tråkke deg mest mulig ned fordi du har såret han med å gjøre det slutt og flytte ut. Du har tråkket på egoet hans. Du vil nok merke at selvtilliten din kommer tilbake når du har godtatt at dette ikke er liv laget. At uansett hvor forelsket du er så er han ikke bra for deg. Kutter ut kontakten. For da får du tid til å bearbeide og tenke på deg selv. Nå blir jo du bare forvirra og deppa over alt han sier. I det ene øyeblikket er alt hans feil og han vil ha deg tilbake og i det andre vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Han virker utrolig egoistisk, umoden og ustabil. Kom deg videre!

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at hva du kan leve med er jo opp til deg. Så avgjørelsen er jo din uansett, 
men om jeg syns det er det riktig å tilgi typen din? Nei, så absolutt ikke. 


Vil ikke skrive ett langt innlegg her jeg, fordi du har allerede fått så gode svar. 
Vist han respekterte deg, hadde han ikke vært utro. Han hadde ikke sendt den jenta en sms, 
og han hadde heler ikke spurt om nummeret hennes! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, fisk31 skrev:

Ikke sant...! Jeg skal be han tilgi meg for at jeg fortalte mine nærmeste om at han hadde vært utro...
(Og ikke heller løy til mine venner om at jeg flyttet ut av en annen grunn....)


Nei, for all del! Ikke be han om noe som helst. Beklager at jeg ikke leste lengre bak i tråden før jeg
postet første gangen, men trodde ikke det var så mange sider. Du må kutte all kontakt med ham, og
helst så mye som mulig som minner deg på han. Du skal for all del ikke be han tilgi deg for noe som helst. 


Hør på dette!

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har tråkket på deg over tid. Det er vondt når noen man har så sterke følelser for sårer en slik han har gjort mot deg. Ikke gitt deg bekreftelse og omsorg. Ikke vært der når du trenger han.Men han er sikkert typen som ville ha tråkket på de fleste damer som har følelser for han. Tror ikke det er noe galt med deg, men så lenge du lar deg manipulere (har kontakt med han) så klarer han å mate usikkerheten din. Nettopp fordi han påvirker hva du føler og tenker om deg selv. Du virker avhengig av bekreftelse fra han. Et bevis på at han bryr seg og har følelser for deg. Det virker som du ikke ser hvor ille han er fordi du har så sterke følelser for han. Men er han en manipulator slik mange her tror. Vil han bare bruke den sårbarheten mot deg. Han har nok følelser for deg. Nå ønsker han sikkert å tråkke deg mest mulig ned fordi du har såret han med å gjøre det slutt og flytte ut. Du har tråkket på egoet hans. Du vil nok merke at selvtilliten din kommer tilbake når du har godtatt at dette ikke er liv laget. At uansett hvor forelsket du er så er han ikke bra for deg. Kutter ut kontakten. For da får du tid til å bearbeide og tenke på deg selv. Nå blir jo du bare forvirra og deppa over alt han sier. I det ene øyeblikket er alt hans feil og han vil ha deg tilbake og i det andre vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Han virker utrolig egoistisk, umoden og ustabil. Kom deg videre!

Anonymkode: 5986a...b5c


  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...