Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?

fisk31

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men @fisk31 ...  Du har jo ofte prøvd å unnskylde oppførselen hans og stille ham i bedre lys, understreke at ting ikke er svart hvitt og at "han sikkert er sånn/gjør sånn  fordi jeg maser og gråter og... og...",  så hvorfor skulle det han har gjort virke VERRE her enn hva det er i virkeligheten? 

Anonymkode: 579e2...54b

Jeg vet ikke... Drakk i går og er deppa i dag... Nå har han slettet meg fra Facebook også. Vi chattet litt og jeg sa noen ting som provoserte han. Synes det er trist at han bryr seg så lite. Jeg vil helst huske tiden vår sammen litt og ikke stryke det helt hvis dere skjønner.. Er så trist!! Dette med FB viser jo igjen at han gir totalt faen? Om jeg er død eller levende, spiller liksom ingen rolle for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, fisk31 skrev:

Jeg vet ikke... Drakk i går og er deppa i dag... Nå har han slettet meg fra Facebook også. Vi chattet litt og jeg sa noen ting som provoserte han. Synes det er trist at han bryr seg så lite. Jeg vil helst huske tiden vår sammen litt og ikke stryke det helt hvis dere skjønner.. Er så trist!! Dette med FB viser jo igjen at han gir totalt faen? Om jeg er død eller levende, spiller liksom ingen rolle for han?

Ang FB skal du være glad til, du kommer ikke videre om du skal kunne stalke ham der uansett.

Nå hjalp han deg med det.

Anonymkode: fba57...c7d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser bare at det er så utrolig mye bedre for deg å ikke ha kontakt med ham, som nevnt tidligere. 

Anonymkode: 579e2...54b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fisk31 skrev:

Ærlig talt, TS. HVA er det han må gjøre for at du skal innse at dette ikke er bra for deg?! Seriøst... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mer du har kontakt med han eller oppdaterer deg på hva han gjør/ikke gjør til mer deppa vil du bli. Tror du vet det selv. Du må gi HELT opp håpet om at det noen gang blir noe bra med han. Han kommer ikke til å plutselig forandre seg og alt ordner seg og blir bra. All handling viser til at han ikke bryr seg så mye. Det virker som det er sånn han er. Du skal bare være glad for at han gjør det enklere for deg og ta kontakt. For det virker ikke som du klarer det selv. HAN ER IKKE BRA FOR DEG.

Anonymkode: 5986a...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og IKKE ta kontakt skulle det stå selvfølgelig. Og dager etter alkohol er alltid de verste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Ærlig talt, TS. HVA er det han må gjøre for at du skal innse at dette ikke er bra for deg?! Seriøst... 

Jeg vet... Ser mange har slettet eksen fra FB, men dette må jo igjen bety at han gir faen?

Vil understreke at jeg ikke drev og tok kontakt med han... Han spurte meg om noe også fortsatte samtalen, og jeg slang ut en bemerkning om at Fy faen, så jævlig du har vært mot meg. Han påpekte at jeg hele tiden drar opp igjen dette med utroskapen, og han blir dritt lei det, og nå Sletter jeg deg.

Vet at det beste er null kontakt! Bare litt vanskelig å holde seg til når man har vært glad i fyren. Skal bli slitt på det nå ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fisk31 skrev:

Jeg vet... Ser mange har slettet eksen fra FB, men dette må jo igjen bety at han gir faen?

Vil understreke at jeg ikke drev og tok kontakt med han... Han spurte meg om noe også fortsatte samtalen, og jeg slang ut en bemerkning om at Fy faen, så jævlig du har vært mot meg. Han påpekte at jeg hele tiden drar opp igjen dette med utroskapen, og han blir dritt lei det, og nå Sletter jeg deg.

Vet at det beste er null kontakt! Bare litt vanskelig å holde seg til når man har vært glad i fyren. Skal bli slitt på det nå ds

uansett om han elsker deg, bryr seg, er glad i deg eller hva nå han gjør. Så har han gjort MANGE handlinger som viser det motsatte. Så hvilken betydning har det da? Han kan si hva han vil. Men når alt kommer til alt så er det egen tilfredsstillelse han er ute etter. Da blir så klart dine følelser og behov for trøst, bekreftelse og forklaring bare mas. Han sletter deg fordi han fikk ikke noe av å ha deg der. Han gir deg bare positiv bekreftelse når han vil oppnå noe selv. Når du tar avstand og han ikke kan bruke deg til egen tilfredsstillelse. Så du har ALT å vinne på å bare kutte han ut helt. Ellers ber du egentlig om å drøye denne smerten mye lengre enn nødvendig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ender vel med at det er han som blokker deg og du blir sittende igjen mer lei deg og føler deg dum..I stedet for at du gjorde det for lenge siden. Nettopp fordi du burde vist han at sånn han har oppført seg, ikke er akseptabelt og at du er for god til å bruke mer tid, energi og følelser på noen som har gjort så mye stygt mot deg. Som har behandlet deg som en dørmatte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

uansett om han elsker deg, bryr seg, er glad i deg eller hva nå han gjør. Så har han gjort MANGE handlinger som viser det motsatte. Så hvilken betydning har det da? Han kan si hva han vil. Men når alt kommer til alt så er det egen tilfredsstillelse han er ute etter. Da blir så klart dine følelser og behov for trøst, bekreftelse og forklaring bare mas. Han sletter deg fordi han fikk ikke noe av å ha deg der. Han gir deg bare positiv bekreftelse når han vil oppnå noe selv. Når du tar avstand og han ikke kan bruke deg til egen tilfredsstillelse. Så du har ALT å vinne på å bare kutte han ut helt. Ellers ber du egentlig om å drøye denne smerten mye lengre enn nødvendig.

Dere har så rett! Alt han gjør er for egen vinning, når han vil oppnå noe selv! Han er ekstremt ego.

Opp gjennom årene ga jeg han masse fine gaver, dyre sko osv. Til tusenvis av kroner. Har litt lyst å be om å få disse igjen, og gi dem til et veldedig formål. Provoserer meg at en utro fyr skal gå rundt i sko som jeg har jobbet dager for å få råd til! Sikkert barnslig, men... Hva synes dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Laleh skrev:

Det ender vel med at det er han som blokker deg og du blir sittende igjen mer lei deg og føler deg dum..I stedet for at du gjorde det for lenge siden. Nettopp fordi du burde vist han at sånn han har oppført seg, ikke er akseptabelt og at du er for god til å bruke mer tid, energi og følelser på noen som har gjort så mye stygt mot deg. Som har behandlet deg som en dørmatte.

Du har helt rett 🌸

jeg er for svak, og har dessverre følelser for han enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, fisk31 skrev:

Dere har så rett! Alt han gjør er for egen vinning, når han vil oppnå noe selv! Han er ekstremt ego.

Opp gjennom årene ga jeg han masse fine gaver, dyre sko osv. Til tusenvis av kroner. Har litt lyst å be om å få disse igjen, og gi dem til et veldedig formål. Provoserer meg at en utro fyr skal gå rundt i sko som jeg har jobbet dager for å få råd til! Sikkert barnslig, men... Hva synes dere?

Drit i det! Du vil bare ha flere grunner til å kontakte han, men la nå vær! Du kan heller melde deg inn i en veldedig organisasjon, Røde Kors, Unicef, Redd Barna, Luftambulansen, osv - you name it!

25 minutter siden, fisk31 skrev:

Du har helt rett 🌸

Ha litt respekt for deg selv, Fisk!! Seriøst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, fisk31 skrev:

Du har helt rett 🌸

Det betyr absolutt ikke at du er svak! Følelser forsvinner ikke over natten. Ta tiden til hjelp - det blir bedre!😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han slettet deg fra fb fordi han ble sur, ikke pga han driter i deg.

Slutt å analyser alt den idioten der gjør, det blir bare kaos i hodet ditt.

At han slettet deg fra fb er bra for fremgangen din, nå kan du lettere gå videre!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fisk31 skrev:

Du har helt rett 🌸

Du er ikke svak. Du har bare så lav selvfølelse at du ikke ser hva han gjør med deg. Du ser ikke at du fortjener så mye bedre! Ikke hent tingene, det blir bare enda et påskudd for å ha noe med han å gjøre. Prøv å kutte han ut. Tenk på hvor heldig du er som slipper å ha noe med et sånt menneske å gjøre mer. Finn noen som fortjener deg. Som det går an å få en god fremtid med. Så får vi håpe at det er lenge til han ødelegger en annen dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fisk31 skrev:

Du drakk i går. Det forsterker de følelsene man går med både der og da, og spesielt dagen etter. 

Hva han gjør skal du ikke bry deg om. Han har valgt å ødelegge forholdet ved å behandle deg gjennomgående dårlig, og på toppen av det hele blir han sint og irritabel når han blir konfrontert med det. Det viser ikke mye endringspotensiale hos ham dessverre. 

Du sier selv at det går bedre når det har gått en periode uten kontakt. Så kutt all kontakt! Han har sletta deg fra FB i et barnslig anfall av trass, så nå kan du blokke ham på mobilen så slipper du å bli manipulert som han gjør. Det å sende deg mld med kodenavn og invitasjoner til diverse gjør han kun for å ha overtaket. Han er sjuk i huet spør du meg... 

Og angående at det ser verre ut når du skriver det ned her; det ser ikke verre ut. Men det gjør et sterkt inntrykk på deg å se det svart på hvitt hvordan du faktisk har hatt det med denne guttungen. Du ser nå hvordan det faktisk har vært. 

Kutt alle bånd nå, og la ham seile sin egen sjø. Han fortjener deg ikke. Du må slutte å være så selvutslettende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du bør oppsøke psykolog og få hjelp til å komme over denne fyren? 

Anonymkode: c585f...cdf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bør oppsøke psykolog og få hjelp til å komme over denne fyren? 

Anonymkode: c585f...cdf

Ja. For det som er umulig å forklare, er jo de gode sidene som også var. Mye kos i sofaen og mye tiltrekning (har aldri opplevd liknende før med noen andre). Han er er sjarmerende fyr. Også savner jeg selvsagt felles leilighet osv., det er veldig koselig å ha samboer dersom det er hyggelig stemning hjemme... (Men han var jo så mye dårlig humør at...) 

Problemet er at jeg ble skikkelig forelska, og at kjærlighet gjør blind..? Og kjærlighetssorg er vanskelig å komme over. 

Måtte avlyse en avtale med gode venninner i går, som jeg hadde gledet meg skikkelig til. Føler meg utslitt i kroppen, og at dette har ødelagt meg helt.

Også synes jeg at det skjedde så fort, uvant å ikke ha kjæreste. Selv om det nå er et par mnd siden utroskapen, så var det et brått og merkelig brudd..

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, daemonia skrev:

Du drakk i går. Det forsterker de følelsene man går med både der og da, og spesielt dagen etter. 

Hva han gjør skal du ikke bry deg om. Han har valgt å ødelegge forholdet ved å behandle deg gjennomgående dårlig, og på toppen av det hele blir han sint og irritabel når han blir konfrontert med det. Det viser ikke mye endringspotensiale hos ham dessverre. 

Du sier selv at det går bedre når det har gått en periode uten kontakt. Så kutt all kontakt! Han har sletta deg fra FB i et barnslig anfall av trass, så nå kan du blokke ham på mobilen så slipper du å bli manipulert som han gjør. Det å sende deg mld med kodenavn og invitasjoner til diverse gjør han kun for å ha overtaket. Han er sjuk i huet spør du meg... 

Og angående at det ser verre ut når du skriver det ned her; det ser ikke verre ut. Men det gjør et sterkt inntrykk på deg å se det svart på hvitt hvordan du faktisk har hatt det med denne guttungen. Du ser nå hvordan det faktisk har vært. 

Kutt alle bånd nå, og la ham seile sin egen sjø. Han fortjener deg ikke. Du må slutte å være så selvutslettende. 

Ja, men det er vanskelig å kutte all kontakt når man har følelser... Han hadde visst lagt meg til igjen da.. Hadde nok et raserianfall 😁 Han har ikke sendt meg mld med kodenavn og invitasjoner?! Der har du nok kanskje blandet. 

Nå har det gått 1 mnd og det går hele tiden opp og ned, men dette med kjærlighetssorg er på sitt verste nå. Kanskje fordi det går opp for en at det virkelig er over. At han ikke lenger kjemper. Og dersom han HADDE kjempet, så hadde jeg uansett ikke kunnet ta han tilbake.. Da hadde jeg vel bare blitt paranoid og sett på tlf hans igjen, kan jo ikke stole på han...

Er litt nostalgisk nå. Vet at han nå har besøke av familie som jeg liker og kjenner så godt, skulle så gjerne fortsatt ha vært en naturlig del av hans liv. Dette er uvirkelig enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. januar 2016 at 12.37, Ms.Sommerfugl skrev:

Eh, nei. Det forandrer ikke hva han har gjort mot deg, bare ved at det blir skrevet ned. Hallo i luken.

Han behandler deg som om du er mora hans (en som maser, vil vite hvor han er, snakke om alt mulig). Han er utrolig nedlatende mot deg, han er narkotikamisbruker, nesten på grensen til ustabil (varm og kald oppførselen), manipuleringen og ikke minst utroskapen.

Nei, ting virker ikke verre når det blir skrevet ned. Hvis jeg skriver: "Jeg brakk beinet mitt for noen år siden", virker det verre enn det er da? Nei. Det er verre i virkeligheten! Den eneste forskjellen er det subjektive aspektet.

Så TS, skjerp deg. Du fortjener så mye bedre, og du bør ta en dag om gangen uten noe kontakt med han. Du skal nok se at du vil få det mye bedre når litt tid har gått :) Du er tøff, stå på!

Godt innlegg dette også! Jeg har ikke tenkt på det på den måten før, men ja: han behandler meg som om jeg er mora hans. En som maser, som ikke får vite hans tanker og er del av hans verden, osv. Og ja: han er ustabil. Han har sagt det selv også: "jeg var jo nesten psykotisk til tider".

Nå vet ikke jeg om han er narkotikamisbruker altså, men at det er rusbruk cirka annenhver helg, det vet jeg. Nylig skrev han at "sitter og prøver å holde igjen alkohol-trang". Jeg tror han mente rus! Men ikke sier det til meg. Såvidt jeg vet har han ingen problemer med alkohol, han drikker øl/vin i Ok mengder som de fleste andre.. Og at det skulle bli noe problem å kutte ut, kunne jeg aldri ha tenkt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...