Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?

fisk31

Anbefalte innlegg

Update. Jeg dro innom for å hente noen ting, og vi tok en prat. Snakket litt om rusingen hans, og dette kom frem: han ruser seg cirka 2 ganger i måneden på fest (jeg tipper mer, da han fester mer enn dette). Det går i amfetamin, kokain og MDMA (Ecstasy). Noen meninger / erfaringer om dette?
Dette har han også holdt hemmelig for meg i de 2,5 årene vi har vært sammen!
Sier noe om han dette også vel? Han har ruset seg mer det siste året (samme året som vi valgte å flytte sammen og etablere oss). Samtidig vært supersparsom med vår økonomi.

Han sier han savner meg, og får panikkanfall, orker ikke mer uten meg og trenger meg. Jeg er fortsatt forelsket, så det er jo vanskelig. De vakre øynene hans...

Jeg sa ellers ja til å ta en øl med en kar jeg kom i prat med på fest. Virket som en skikkelig og bunnsolid kar med en god jobb og sunne interesser (etter hva jeg vet). Han ville gjerne møte meg igjen, men jeg var liksom i tvil... Føles så tidlig å date, når hjertet fortsatt elsker han "trouble-makeren" her. Han jeg tok øl med virket som den typen som alle BURDE falle for. Dette minte meg igjen på hvor sterk tiltrekning eksen har på meg, og hvor mye lidenskap og kyss osv. jeg føler for eksen. Og til alle: DET er grunnen til lang tråd og vanskelige avgjørelser.

12 timer siden, Dollie skrev:

Du er sterk du også!!!☺️☺️ Takk 💖 

Det skjedde et par ganger,men var ikke alkohol inne i bildet. 

Håper jeg møter en mann med samme moral og verdier som meg selv etter hvert 😊

Ja, enig! Var du fortsatt forelsket? Isåfall så vet jeg hvor mye det sliter...Går det bra med deg? :)
For en drittsekk du var sammen med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, de stoffene, særlig MDMA er skikkelig ille! Stol på meg, det er krise å fortsette med denne mannen! Dette fucker opp hjernen hans! Og han har holdt på i hemmelighet! Han er jo ikke til å stole på i det hele tatt, uansett tema! Selvsagt føler du ikke samme tiltrekning med en du nettopp har møtt, det må jo mer til! Og kanskje er det for tidlig uansett. Men synes du bør treffe andre, bare du sier at du nettopp har blitt singel, så du har ryggen fri. Du kommer til å bli like forelska igjen, men da må du bli kvitt denne mannen, få han ut av livet ditt! Ikke være så redd for å være alene at du ikke slipper han før du har funnet deg en ny! Det beste du kan gjøre for deg selv er å være litt alene og finne tryggheten i deg selv før du starter opp med en ny.

Han er slem OG et dophue, Fisk! Han kan ha så pene øyne han vil, lukk opp dine egne!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, hvis du hadde gått tilbake til han nå, hadde du vært evig kuet, han hadde omtrent eid deg! Han kan jo gjøre hva han vil , du er der med tilgivende øyne, mens han doper seg og ligger med andre damer. Drømmelivet...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12/30/2015 at 5.44, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke egentlig noen intensjon om å komme tilbake til denne tråden for å skrive, men du skal få noen ord fra meg. 

Som du skrev, for de fleste holder det med drittsekk, men ikke for meg og jeg leser at det heller ikke holder for, ergo skrev jeg. Ikke bare kjente jeg igjen min ex i tråden, men også meg selv i TS. 

Det er veldig få, heldigvis, som opplever å havne i ett forhold med ett menneske som ikke ikke er kapabel til følelser, som manipulerer så man betviler seg selv og får ett skadet selvbilde. Som TS skriver, dette er en situasjon man må ha vært i for å forstå at det ikke holder å rope DRITTSEKK for så å gå videre.  De færreste i verden kommer til å måtte forholde seg til en anti-sosial personlighetsforstyrrelse og ergo vet de færreste hva dette innebærer. Det sterke behovet for svar ligger kansje også i min og TS sin personlighet, men det er ett normalt menneskelig behov, for alle, å få en "logisk" avslutning på ett forhold.

Din irritasjon over at TS takker for råd men fremdeles har behov for svar på alle spørsmål hun sitter med nå er en direkte fornærmelse mot en dame som på rundt en måned, med støtte fra forumet, faktisk innen ca en måned, kjøpt seg leilighet og flyttet. Hun har grundig lyttet og agert. Det vil ikke si at hun er ferdig med det emosjonelle. Hun har en enorm kjærlighestsorg å bearbeide og det er da helt normalt å ha de tankene hun har, å svinge frem og tilbake.

Sorg har 5 stadier og alle mennesker går igjennom denne på forskjellige måter;

De fem sorgstadiene

Det er rundt 7 uker siden TS fikk vite at hennes store kjærlighet var utro og hele det livet hun så for seg ble snudd på hodet. At du i det hele tatt våger å anklage TS for å være en idiot for å ha enormt med svingende følelser nå har jeg faktisk ikke ord for. Vel, jeg har det men velger å ikke synke til ett slikt verbalt nivå selv. 

Jeg forstår absolutt at mange her ikke forstår og synes det er unødvendig, mennesker som sympatiserer med TS og har ytret dette, men empatisere kan de færreste. Ja, man må ha stått i situasjonen for å skjønne hvordan dette utspiller seg emosjonelt. 

Jeg visste jeg kom til å få tyn for det jeg skrev, diagnose er fy-fy å peke på, kun depresjon er akseptabelt, men jeg står grunnfast på at å peke mot personlighetsforstyrrelser som årsak til hvorfor han er som han er og har gjort som han har gjort er rett av meg. Jeg kunne ikke gjøre noe annet, jeg skulle ikke inn i tråden, men jo mer jeg leste av TS sitt tankespinn så føler jeg at det er min plikt å videreføre min erfaring.  

De av dere som tror TS nå melder seg på profesjonsstudiet i psykologi og kommer til å bruke de neste 5 årene på å bruke det som grunnlag for å ikke gå videre,simpelthen fordi jeg gav henne en pekepinn mot hva jeg har lest/leser, undervurderer TS på det groveste. Jeg leser en meget oppegående dame med ett veldig rikt følelsesliv, en som klarer å ta ekstremt vanskelige beslutninger i en ekstrem-situasjon, har vett til å avvise hva jeg har pekt mot om dette ikke sitter rett hos henne. Og om det gjør det så vet jeg selv at dette er en forløsende faktor i forhold til sorgprosess og de fleste spørsmål blir besvart så man slipper å jage etter noe man aldri vil få av mennesket man ble fanget inn av. 

Anonymkode: 061ab...c9c

Det er overhodet ikke et hån til TS men et godt råd fra en jente med eks som satt fengslet hele 3år for vold mot meg ,  så jeg vet inderlig vel hva det vil si å leve med et jækel.  Å stille spørsmål som TS  holder på med nå, tror jeg er svært lite fruktbart. 

Anonymkode: 14f83...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, December 29, 2015 at 20.13, fisk31 skrev:

Dette forklarer jo en del. Både hvor pengene som forsvant er gått, hvorfor han fester helst vil være uten deg, og hvorfor han er en drittsekk. 

Disse greiene ødelegger en totalt, og det sier en god del om ham ja. Dette må du ikke finne på å fortsette med. Han fortjener deg ikke!   

Du trenger ikke å se på det som dating heller. Se det som terapi. Kanskje blir det nye vennskap, eller det kommer et nytt forhold ut av det. Du har ingenting å tape på å få bekreftelse og bygge opp selvtilliten din :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger en liten oppvekker igjen:

- Han var utro mot deg

- Han kontakten jenta og løy om dette til deg

- Han ville ikke ha barn, som du ønsker

- Han var mer opptatt av festing enn forholdet sitt

- Han brukte masse penger på fyll, men var sparsommelig på dere to

- Han snakket negativt om deg til vennene sine

- Han laget et lite helvete da du flyttet ut

- Han har kalt deg stygge ting, gjort stygge ting mot deg og behandlet deg så til de grader respektløst

- Han vil ikke gi deg livet du så sårt ønsker

- Han sliter økonomisk nå som du har flyttet, og kan ikke lenger feste og bruke penger på dop, fordi han var avhengig av din økonomi

- Han brukte DOP på fest bak din rygg. Ikke noe billigere saker heller,  men har nok brukt stoooore summer på dette. Penger som en "normal" mann ville brukt på kjørsten, ferier eller sparing i bolig. 

Og dette er da mannen du fortsatt elsker??? Han er noe av det mest ustabile jeg har hørt om. Det eneste som faktisk mangler her, er at han har forgrepet seg på deg. Noe som i mitt hode ikke hadde kommet som noe sjokk utifra hvordan du beskriver han. 

Nei, gå på flere dates fisk31. Du minner meg om ei sympatisk og godt menneske, med alt for stor tålmodighet. Du fortjener bedre. Du fortjener å ha det gøy, å legge deg hver kveld med en mann som elsker deg høyere enn alt, å legge deg med følelsen om at livet ditt er for godt til å være sant. Ikke forvent at en ny fyr skal virke mer interessant enn eksen på første date. Det finnes mange skjulte skatter!

Anonymkode: 90dfd...a7a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Åååå, de stoffene, særlig MDMA er skikkelig ille! Stol på meg, det er krise å fortsette med denne mannen! Dette fucker opp hjernen hans! Og han har holdt på i hemmelighet! Han er jo ikke til å stole på i det hele tatt, uansett tema! Selvsagt føler du ikke samme tiltrekning med en du nettopp har møtt, det må jo mer til! Og kanskje er det for tidlig uansett. Men synes du bør treffe andre, bare du sier at du nettopp har blitt singel, så du har ryggen fri. Du kommer til å bli like forelska igjen, men da må du bli kvitt denne mannen, få han ut av livet ditt! Ikke være så redd for å være alene at du ikke slipper han før du har funnet deg en ny! Det beste du kan gjøre for deg selv er å være litt alene og finne tryggheten i deg selv før du starter opp med en ny.

Han er slem OG et dophue, Fisk! Han kan ha så pene øyne han vil, lukk opp dine egne!

Han sa at MDMA er det stoffet han liker best! :( Mer erfaring om dette? Skal sies at han bruker det kun på fest (jeg regner med det ikke er hjemme for det har jeg aldri sett tegn til) og det er de gangene han drikker også. Cirka 2 ganger i måneden på fest, er det et dophue? Psyken hans er VIRKELIG ille. Han har voldstanker og panikkanfall - og sier angsten er blitt MYE verre etter at jeg forlot han. Kanskje også manipulering for at jeg skal bli.

Jeg sa at: det at du skjuler ting for meg er det aller verste, du kunne jo bare ha fortalt meg at du bruker stoff. Han sa: ja men da visste jeg at det ville bli krangling og mas.

Han lovte nå å ta imot hjelp, men gikk så tilbake på det."Jeg kan jo heller bare prøve å

Han sier psyken har vært vanskelig siden han var barn/ungdom, at de har ruset seg litt gjennom årene med kompiser, og mer det siste året. Jeg ser det som et hån at han ikke prioriterte meg mer når vi hadde kjøpt bolig og var NYFORELSKET!

TAKK DERE PÅ KG, ELSKER DETTE FORUMET! Takk for oppvåkningen og for disse siste innleggene. Historiene utfolder seg jo stadig. Og ja - jo lenger jeg holder jeg holder kontakten, jo lenger tar det å bli kvitt følelsene for han.

Men ja, å date litt (er jo sant at jeg er singel), er sikkert god trening. Merket jeg var nervøs på forhånd, men det ga god bekreftelse at fyren ville møte meg igjen. Det gir håp om at det vil finnes noen som er interessert i lille meg:-)

@daemonia og AB: Tusen hjertelig takk for gode innlegg!

Kan dopbruken være en slags forklaring på utroskapen hans?
Han sier selv: "det er en del av det, jeg var ruset, og har vært ødelagt altfor lenge. Hadde ikke vært utro mot deg, som jeg ELSKER, hvis jeg hadde visst hva jeg gjorde".

Vi så en dokumentar om Borderline personlighetsforstyrrelse, og han kvalifiserte på ALLE punkter. Da er det jo "LURT" å ruse seg oppå det hele! *Sinna*

Endret av fisk31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: er RIZLA rullepapir noe som brukes til å innta stoffer som MDMA, kokain eller amfetamin?

Fant det hjemme hos oss, og typen og kompisen røyker ikke. (Merkelig: han er imot sigaretter, og er opptatt av sunn mat og trening, men festdop er liksom greit?) Tror IKKE det er til hasj. Han sier han ikke røyker hasj lenger (tror han snakker sant der, da dette ville være mye mer "uskyldig" enn MDMA og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok rådet deg å ikke bli for seriøs med denne fyren som ba deg ut, med tanke på at det kanskje kan "ødelegges" for tidlig når du ikke er 100% ferdig med denne komposthaugen av en eks enda. Han nye virker som en ordentlig flott fyr, så ta ting langsomt. Vi vil jo ikke at du må gå gjennom enda et stygt brudd, og du bør i grunn ha litt kvalitetstid med deg selv før du går inn i det neste seriøse forholdet. Husk å ha det gøy mens du kan! ;-)

Anonymkode: a1706...392

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fisk31 skrev:

PS: er RIZLA rullepapir noe som brukes til å innta stoffer som MDMA, kokain eller amfetamin?

Fant det hjemme hos oss, og typen og kompisen røyker ikke. (Merkelig: han er imot sigaretter, og er opptatt av sunn mat og trening, men festdop er liksom greit?) Tror IKKE det er til hasj. Han sier han ikke røyker hasj lenger (tror han snakker sant der, da dette ville være mye mer "uskyldig" enn MDMA og det andre.

Nå må du rett og slett kutte ut det vanvittige suget etter å finne ut av , fabulere,  lure på osv!  Hvorfor sier du 'Tusen takk" igjen og igjen til de mange varme gode innleggene folk har sendt deg men så gir du tydeligvis fullstendig pokker I innholdet?  Det er vondt å bryte opp,  men ikke ødelegg resten av det ene livet ditt ved å sulle rundt slik du holder på nå! Jeg stoler ikke på deg for fem flate øre, du prøver alt I din makt å unnskylde slik at du skal  tilbake.  Eller tør du - gi  deg selv mulighet til et kvalitetsliv med ekte kjærlighet ??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du rett og slett kutte ut det vanvittige suget etter å finne ut av , fabulere,  lure på osv!  Hvorfor sier du 'Tusen takk" igjen og igjen til de mange varme gode innleggene folk har sendt deg men så gir du tydeligvis fullstendig pokker I innholdet?  Det er vondt å bryte opp,  men ikke ødelegg resten av det ene livet ditt ved å sulle rundt slik du holder på nå! Jeg stoler ikke på deg for fem flate øre, du prøver alt I din makt å unnskylde slik at du skal  tilbake.  Eller tør du - gi  deg selv mulighet til et kvalitetsliv med ekte kjærlighet ??

Hvor har jeg sagt at jeg gir pokker i innholdet? Og at jeg skal tilbake? Jeg var innom for å hente noen ting og tok en prat med han, og krevde å få vite hva mer han hadde holdt skjult for meg. Jeg har, ved hjelp av forumet, gått til det skrittet å kjøpe egen bolig og FLYTTE innenfor 2 måneders periode. Å lete etter svar, ligger i min natur. Har jo vært så opptatt av denne karen i flere år, at sannheten vil vites.

Til den andre AB: ja, jeg må ta ting langsomt. Han andre fortjener egentlig ikke å bruke for mye tid på ei jente som egentlig ikke er helt ferdig med sin eks. Han virket som en flott fyr ja, men kanskje ikke helt den typen jeg faller for... Pokker, at det skal være så innviklet.

Endret av fisk31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
35 minutter siden, fisk31 skrev:

Kan dopbruken være en slags forklaring på utroskapen hans?
Han sier selv: "det er en del av det, jeg var ruset, og har vært ødelagt altfor lenge. Hadde ikke vært utro mot deg, som jeg ELSKER, hvis jeg hadde visst hva jeg gjorde".

..."hvis jeg hadde visst hva jeg gjorde"...???! Åja... Tror du f.eks han ville begå overgrep mot barn fordi han var rusa.. Spør han om det. Han visste utmerket godt hva han gjorde, rusen bare gjorde veien enklere å gå.  Han fraskriver seg ansvar og gir deg livsløgnen du så gladelig har lyst til å kjøpe; "blir han rusfri er han aldri utro mer" og en ting til; han ville ha barn han da... -som ruser seg..? Jeeez.. Vedr rizla; de fleste som ruser seg på så harde stoffer røyker gjerne hasj for å "komme seg ned" uten å kræsje. Mange som røyker hasj gjør også dette hyppigere enn å ta dop som girer deg, ettersom hasjen er lettere å bruke og være velfungerende. Så nå vet du hvorfor han er gnien.. OG; han har angst fordi han har brukt enorme krefter og ressurser på å skjule denne dritten fra deg, noe som kanskje har holdt ham litt i sjakk også. Nå må han passe seg selv og veit vel at han egentlig har ingen selvkontroll eller styring, så han er vel livredd for hvor lavt han kan la segselv synke, når han ilkke har "hønemor" å snike seg på tå rundt.. Fyfaen for en type 

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, ikke bry deg om de som tydelig uttrykker irritasjon her. Det er ikke akkurat noen som har bedt dem om å ta del i tråden din. Bruk AKKURAT den tiden du trenger på å komme deg gjennom dette! Enkelte forstår ikke hvor vanskelig det kan være å bryte ut av et forhold. Jeg synes ikke du har vært spesielt sutrete, du lagde jo denne tråden nøyaktig fordi du blant annet trengte å lette på trykket, og da kan disse surpompene her inne holde seg for seg selv! Stå på!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han hadde psykiske problemer tidligere, blir de mildt sagt ikke bedre av dette stoffet. Jeg har en kompis som jobber i psykiatrien og han sier at han aldri kommer til å bli arbeidsløs fordi det er så mange som går på disse stoffene og selv om de slutter er de ødelagte i hodet.

image.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, cheshirecat skrev:

han har angst fordi han har brukt enorme krefter og ressurser på å skjule denne dritten fra deg, noe som kanskje har holdt ham litt i sjakk også. Nå må han passe seg selv (.....)

Ja det også. Nå må han passe på seg selv. 
Han har jo klaget på at han ikke har råd til å sitte med leiligheten selv. Men han tjener jo godt er det blitt sagt. Så dopet kommer i førsterekke og deretter bosted. 

Som sagt: Vi får ønske hans nye leieboer lykke til. Om han skulle klare å finne noen som er villig til å bo der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis han hadde psykiske problemer tidligere, blir de mildt sagt ikke bedre av dette stoffet. Jeg har en kompis som jobber i psykiatrien og han sier at han aldri kommer til å bli arbeidsløs fordi det er så mange som går på disse stoffene og selv om de slutter er de ødelagte i hodet.

image.png

Takk for innlegget ditt! Hadde aldri trodd at min kjekke kjære gjorde noe sånt jevnlig... 2 ganger i måneden (jeg tenker vi heller sier 2 ganger i uka) er jo ille nok, eller hva?
Kan jeg sende denne info-en her til han, eller blir han forbanna da tror dere? Han påstår hardnakket at det ikke gir han psykiske problemer, at det ikke er derfor.

Tror du at det kan gjøre at man blir ødelagt i hodet - selv om man bare bruker det iblant som partydop?
Jeg merket aldri noe på han - men han kommer jo alltid veeldig sent hjem, så da er sikkert rusen gått over. Dagen etterpå er han som regel helt utslitt.

Takk for kjempegode innlegg til @cheshirecat og den andre AB også! Ja- det er en livsløgn... Og JA - han visste nok hva han gjorde...

FAEN at jeg skulle bli forelsket i en sånn type!

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, ikke bry deg om de som tydelig uttrykker irritasjon her. Det er ikke akkurat noen som har bedt dem om å ta del i tråden din. Bruk AKKURAT den tiden du trenger på å komme deg gjennom dette! Enkelte forstår ikke hvor vanskelig det kan være å bryte ut av et forhold. Jeg synes ikke du har vært spesielt sutrete, du lagde jo denne tråden nøyaktig fordi du blant annet trengte å lette på trykket, og da kan disse surpompene her inne holde seg for seg selv! Stå på!

Feil! Vi vet så inderlig godt hvor tøft og vanskelig det kan være og nettopp derfor vet at fokuset må være fremover, på fremtiden  og på TS selv og ikke drittfyren. Er å gjøre Ts en bjørnetjeneste å bygge opp under svar på meningsløsheter. Ts bør søke profesjonell hjelp ellers er hun i fare for å gå  tilbake  (en potensiell bra fyr "var nok ikke hennes type"), eller finner en annen som kan tråkke på henne. Fyr deg opp Ts og se fremover! La det gå en f i deg og tenk at nå kan endelig det gode livet ditt starte!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil! Vi vet så inderlig godt hvor tøft og vanskelig det kan være og nettopp derfor vet at fokuset må være fremover, på fremtiden  og på TS selv og ikke drittfyren. Er å gjøre Ts en bjørnetjeneste å bygge opp under svar på meningsløsheter. Ts bør søke profesjonell hjelp ellers er hun i fare for å gå  tilbake  (en potensiell bra fyr "var nok ikke hennes type"), eller finner en annen som kan tråkke på henne. Fyr deg opp Ts og se fremover! La det gå en f i deg og tenk at nå kan endelig det gode livet ditt starte!

Joda, men det med tiltrekning er så vanskelig.. Synes på en måte ikke han var den typen jeg føler lidenskap for, selv om han virker som en stabil fyr og interessert i meg (foreløpig). Det har skjedd meg før også, typisk at jeg faller for litt sånn "bad guys".
Jeg skal til Coach, og har innsett at jeg trenger nok profesjonell hjelp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver det jeg skriver fordi jeg har vært gjennom omtrent det samme som TS, og det som skjedde for min del var at jeg ikke fikk en ordentlig "closure" før mange år senere. Jeg tenkte på denne fyren HVER ENESTE DAG i over to år, før jeg opplevde min første hele dag uten at fyren dukket opp i hodet mitt. Det tar så lang tid å forstå at det ikke er TS som har gjort noe galt. Å kunne forstå hvorfor eksen gjorde det han gjorde er for mange første steg mot tilgivelse, og først da er du fri.

Vi kan krangle så mye du vil, men vi er i grunn allerede enige om at vi bare ønsker at TS går videre  med livet sitt fra dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fisk31 skrev:

Joda, men det med tiltrekning er så vanskelig.. Synes på en måte ikke han var den typen jeg føler lidenskap for, selv om han virker som en stabil fyr og interessert i meg (foreløpig). Det har skjedd meg før også, typisk at jeg faller for litt sånn "bad guys".
Jeg skal til Coach, og har innsett at jeg trenger nok profesjonell hjelp.

Glad av å høre du vil oppsøke profesjonelle Ts. Husk det at snille og stabile menn kan være  sexy "beast" i sengen.  Du trenger ikke stresse uansett, men  etterhvert er det lurt å date flere typer menn, du vil få bedre innsikt og oversikt over hvordan velfungerende menn er. Fordelen ved å ha gått igjennom det du har gjort er at du vet hva som ikke er noe å trakte etter.  En trygg, selvsikker deilig mann som vil løfte deg opp og frem vil komme tidsnok!-:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...