Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?

fisk31

Anbefalte innlegg

Ja konsekvenser av å leve med en sånn mann. Du har dårlig selvtillit, dårlig samvittighet og forsvarer og unnskylder en drittsekk. Du er overbevist om at du ikke fortjener bedre, noe du gjør. Du tror du kan forandre han, noe du ikke kan.  Du er ganske lik som jeg var. Eksen holdt neg fast ig kysset meg med tvang etter bruddet, og jeg unnskyldte det med at han sikkert ville ha et siste kyss.. 

Ikke noe her er din feil. Det må du forstå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, fisk31 skrev:

Jeg har jo vært veldig fram og tilbake på om jeg vil kutte ut eller ikke - og han blir nok enda mer forbanna når han ser at tingene mine er vekke når han kommer hjem. Jeg gruer meg til det!!! 

Åååh, oppdater oss på hvordan han tar det. Håper denne fyren tar det som et ordentlig ballespark! 🙈🙉🙊

Anonymkode: a1706...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Canario skrev:

Ja konsekvenser av å leve med en sånn mann. Du har dårlig selvtillit, dårlig samvittighet og forsvarer og unnskylder en drittsekk. Du er overbevist om at du ikke fortjener bedre, noe du gjør. Du tror du kan forandre han, noe du ikke kan.  Du er ganske lik som jeg var. Eksen holdt neg fast ig kysset meg med tvang etter bruddet, og jeg unnskyldte det med at han sikkert ville ha et siste kyss.. 

Ikke noe her er din feil. Det må du forstå 

Er jo lett å tenke at dersom jeg hadde vært bedre og en "drømmedame", så hadde han respektert meg mer og ikke vært utro. Men drittsekk-naturen ligger nok i hans personlighet, tror jeg. SKAL prøve å tenke at ikke noe er min feil. Skal samtidig tenke over at jeg aldri må la noen behandle meg som søppel igjen! Kommer nok til å styre unna dersom jeg møter noen som likner han igjen.

Ja, skal holde dere oppdatert! Aner ikke hvordan han vil ta det; han er såpass uforutsigbar er han. Det bør ikke komme som noe stort sjokk, i og med at jeg har kjøpt bolig. Tipper likevel han blir sint. Kunne sendt han mld om at jeg Nå pakker tingene mine. Men er det ikke litt "artig" at han kommer hjem til en overraskelse? 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikkje til å sitere på mobilen.. men, eg antar grunnen til at du vil sende mld om at du no flyttar er for at du innerst inne håpar han skal sende ei overtalande melding der han viser kor høgt han elskar deg, sånn at du slepp å forlate han? Ts, ver så snill: slutt å heng deg opp i denne mannen, om kva han tenkjer eller føler om deg, du vil aldri bli noko klokare på det! Og du vil heller då aldri kome over denne mannen, som vil sei at han har deg i si hule hand resten av livet. Flytt, unngå kontakt med han, gå vidare og lev livet!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fisk31 skrev:

Er jo lett å tenke at dersom jeg hadde vært bedre og en "drømmedame", så hadde han respektert meg mer og ikke vært utro. 

Ånei, dette er IKKE din feil, TS! Skulle gjerne holdt i deg og filleristet ut idéen om at du kunne gjort noe som helst annerledes. Denne fyren er søppel! Du er IKKE årsaken til at han har gjort som han har gjort. Du er IKKE den som burde handlet annerledes i dette forholdet!

Lykke til masse i morgen og hold oss oppdatert! 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@RockyRose jeg tenkte sånn for å gi han beskjed - pleier å være snill og grei sånn sett jeg;) Men så slem som han har vært, så skylder jeg han ingen beskjeder egentlig!

takk for støtten dere!!! 🌷 føler meg litt sterkere i dag!

@Lauge tusen takk!!!! når jeg tenker tilbake på hvordan han har vært og oppfører seg, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du trenger seriøst en psykolog. Skriv her i tråden om det du tenker og føler, men vær så snill: Skaff deg en psykolog i tillegg. Selvtilliten din er jo under bunnen og jeg er stygt redd for at han klarer å overtale deg tilbake pga det. Du er livredd for å være alene, og forelsket i tanken om den perfekte han og det perfekte forhold. Men han er jo langt fra den fyren du ønsker og fortjener at han skal være! Det hjelper ikke om han glimter til innimellom, fyren er jo råtten tvers igjennom. 

Bruk julen på å søke etter psykologer i nærheten av deg, og send mail til de som har mailadresse. Første arbeisdag etter nyttår begynner du å ringe rundt til de forskjellige psykologene. 

Anonymkode: 229fa...bd8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, oppdatering. fikk melding, så da svarte jeg at Jeg flytter ut i kveld. Han svarte at: dette ville jeg ikke, dette er for trist, elsker deg og ville aldri ha såret deg igjen. Dette er meningsløst. Dette kommer jeg ikke til å klare så bra, tror jeg. 

Jeg svarte: dette er ikke lett, men det er nok til det beste. Dette går nok veldig bra.

Han: du er jo helt på jordet!

Så ringte han, virket rolig men trist. Gikk relativt raskt over til de praktiske tingene, og måtte forsikre seg om at han fikk ditt og datt, og om priser. Synes han virket ganske raskt over i Ok humør.

Litt trist at han sannsynligvis går videre raskt. Sannsynligvis fordi han aldri har riktig elsket meg. Eller så har han vel svelget det: at dette med utroskap tolererte ikke hun, og det er ingen ting han kan gjøre, og gått videre derfra.

Ingen psykopat-reaksjon synes jeg. Hva tenker dere om hans reaksjon? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fisk31 skrev:

Ok, oppdatering. fikk melding, så da svarte jeg at Jeg flytter ut i kveld. Han svarte at: dette ville jeg ikke, dette er for trist, elsker deg og ville aldri ha såret deg igjen. Dette er meningsløst. Dette kommer jeg ikke til å klare så bra, tror jeg. 

Jeg svarte: dette er ikke lett, men det er nok til det beste. Dette går nok veldig bra.

Han: du er jo helt på jordet!

Så ringte han, virket rolig men trist. Gikk relativt raskt over til de praktiske tingene, og måtte forsikre seg om at han fikk ditt og datt, og om priser. Synes han virket ganske raskt over i Ok humør.

Litt trist at han sannsynligvis går videre raskt. Sannsynligvis fordi han aldri har riktig elsket meg. Eller så har han vel svelget det: at dette med utroskap tolererte ikke hun, og det er ingen ting han kan gjøre, og gått videre derfra.

Ingen psykopat-reaksjon synes jeg. Hva tenker dere om hans reaksjon? ☺️

Jeg hadde nok reagert på samme måte som han selv.. Han har nok innsett at du ikke vil være med han etter det han gjorde..

Anonymkode: 2127f...c6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke selv at han er kun opptatt av seg selv oppi dette? ALDRI spør han hvordan du har det. Han er mer opptatt av at HAN ikke kommer til å få det så bra.

Men hei! Så lenge HAN får overta stereoen/tv-benken/kommoden/kjøkkenvekta eller hva faen så skal han nok klare seg.

Makan til rompehår han fyren der! Nei ts, ts med deg det du vil og som er ditt og kom deg bort fra den sutrete guttevalpen der!

Endret av got2go
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at endelig kan du komme deg videre. Han begynner å gi opp, og du klarer fortsatt å stå i mot. Ikke analyser så mye, se på de positive forandringene hos deg selv. Fokuser på alt det positive som ligger foran deg. 

Heia heia ☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, got2go skrev:

Ser du ikke selv at han er kun opptatt av seg selv oppi dette? ALDRI spør han hvordan du har det. Han er mer opptatt av at HAN ikke kommer til å få det så bra.

Men hei! Så lenge HAN får overta stereoen/tv-benken/kommoden/kjøkkenvekta eller hva faen så skal han nok klare seg.

Makan til rompehår han fyren der! Nei ts, ts med deg det du vil og som er ditt og kom deg bort fra den sutrete guttevalpen der!

Det samme tenker jeg. Kun HAN, han spør aldri om DEG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, got2go skrev:

Hahaha! JA!!! Han tenker KUN på seg selv! Nå kom psykopat-reaksjonen. 👿

Han ringer og sier: Jævla feite hore! Du er helt idiot! Du hadde jo sagt at vi skulle være sammen, så flytter du bare! Jeg skal gjøre dette vanskelig for deg!!!! Og: er det rotete hjemme hos oss nå?!! Da får du vaske med en gang! Eller i morra tidlig!

Jeg er utslitt etter en lang flyttedag, og sier at Rot er helt naturlig når man flytter! (Han hadde vasket før han dro hjem til jul sier han (litt..) og forventer det skal være fint når jeg kommer hjem!! 

så jeg skal altså stå opp i morgen tidlig før jobb og vaske, for å imøtekomme han! Han vil også vite når jeg kommer hjem neste gang, så han slipper å se meg. Blir nesten redd jeg!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fisk31 skrev:

Hahaha! JA!!! Han tenker KUN på seg selv! Nå kom psykopat-reaksjonen. 👿

Han ringer og sier: Jævla feite hore! Du er helt idiot! Du hadde jo sagt at vi skulle være sammen, så flytter du bare! Jeg skal gjøre dette vanskelig for deg!!!! Og: er det rotete hjemme hos oss nå?!! Da får du vaske med en gang! Eller i morra tidlig!

Jeg er utslitt etter en lang flyttedag, og sier at Rot er helt naturlig når man flytter! (Han hadde vasket før han dro hjem til jul sier han (litt..) og forventer det skal være fint når jeg kommer hjem!! 

så jeg skal altså stå opp i morgen tidlig før jobb og vaske, for å imøtekomme han! Han vil også vite når jeg kommer hjem neste gang, så han slipper å se meg. Blir nesten redd jeg!!!! 

:rope::rope::rope:DU SKAL IKKE VASKE! HAN HAR STELT I STAND ALT DETTE ROTET - DERMED KAN HAN RYDDE!!! (CL var med vilje)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Og nå har han sendt meg 50 Meldinger med stygge tegn. Han er virkelig psykopat eller hva?

Trodde han var glad kvitt meg og nå kunne surfe etter andre damer? Han er sikkert bare sur fordi det nå blir dyrt å bo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært meg hadde jeg bedt ham slutte å kontakte meg omgående med mindre det har med leiligheten/andre praktiske ting å gjøre, ellers kommer det til å bli en politisak av dette..

Endelig får du sett hans virkelige farger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg for en syk fyr!! Du skal være så glad du er kvitt han! Skjønner du blir skremt. Han er sikkert dritsur fordi dette er styr for han. Hadde ikke villet svart han mer. Hold deg bare unna! Hjelpes!

Anonymkode: 5986a...b5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kommer til å ende med å gå tilbake til ham. Jeg tror dette er din måte å søke bekreftelse fra ham på. Jeg tror du liker det dramaet dette gir, og den makta du føler det gir deg.

Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror ikke det.

Anonymkode: 1ca2d...0b5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...