Gå til innhold

Røyker du?

Fremhevede innlegg

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Røyker ikke. Det er en dealbreaker at en fyr røyker. Takler virkelig ikke røyk og jeg vil i tillegg leve et sunt liv og dermed at en partner også skal leve et sunt liv. Vi har så mye opplysning om hvor skadelig det er for kroppen så det er ingen unnskyldning for å røyke. 

Har forøvrig aldri røyket og aldri prøvd heller. Kjæresten har prøvd en gang for mange år siden, men har aldri utenom den ene gangen røyket. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg røyker ikke. Røykte i tenåra. 

Vil helst ikke at dama røyker, men gjør hun det så gjør hun det.

Skrevet

Røyker ikke, og ja det er definitivt en dealbreaker! 

Skrevet

Røyke selv: Røyker ikke. Aldri gjort. 

Dealbreaker: Kan ikke skryte på meg det siden mine 2 ekser i voksen alder røykte begge to. 

Skrevet

1: Røyker ikke.

2: Nei, snus derimot.....

Anonymkode: 93a8d...c80

Skrevet

1. Nei, jeg slutta i 2010

2. Nei. Det stinker og det tar livet av deg. Jeg velger bort menn på nettdatingprofiler som røyker

Anonymkode: c9665...fc0

Skrevet

Nei

Det hadde vært en dealbreaker for meg.

Skrevet

Røyker ikke selv.

Har alltid tenkt at jeg aldri skal date en som røyker, men gjør det nå. Heldivis røyker han veldig lite.

Skrevet

Røyker ikke.

Kunne aldri vært sammen med noen som røyker(eller snuser). 

Skrevet

Røyker ikke, snuser ikke.

Dealbreaker begge to.
Det at noen røyker/snuser er et rødt flagg i mine øyne.
Vil ikke ha noe av det rundt meg!

Skrevet

Røyker ikke. Røyking utover festrøyking er en dealbreaker over tid. Tror ikke røykere er klar over hvor innihampen jævlig de lukter.

Signerer

Har forøvrig liten toleranse for røykere. Mistet min mor til lungekreft, og blir lei meg når jeg ser noen røyke. Det er rett og slett ikke noe jeg orker å forholde meg til i privatlivet. Røyking er en dealbreaker både mhp venner, kjærester og generelt mennesker som skal få det minste innpass i livet mitt.

Anonymkode: 69e23...c31

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Haha, dæven - her blir røykere sett ned på :D

Med rette. Røyking er en ekstremt usunn uvane som er på vei ut i samfunnet vårt. På 10 år er andelen som røyker daglig blant unge i aldersgruppa 16-24 år redusert til en femtedel av det den var, fra 24% til 5%. Heldigvis.

Skrevet

Nei, røyker ikke.

Ja, dealbreaker. 
Men snus derimot..   

Skrevet

Røyker ikke.

Hadde ikke gjort meg noe, folk skal få gjøre som de vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...