Gå til innhold

Røyker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg røyker litt, ja. Går ofte lengre perioder uten. Ikke en dealbreaker, da hadde jeg vært en hykler :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tidligere røyker og snuser. Vært røykfri i omtrent 4 år. Vært snusfri i omtrent 200 dager. 

Ja, det er en dealbreaker. Mener at slikt kan man holde litt på med i ung alder, men når man begynner å trekke på årene bør en innse de enorme helsekonsekvensene tobakk medfører, og dermed slutte. Litt festrøyk eller snus en sjelden gang er helt ok, men faste tobakksvaner daglig? Nei takk! 

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Har veldig lyst til å si ja her, men er usikker. Om jeg hadde møtt noen jeg likte veldig godt hadde jeg nok blåst i røykevanene hans. 

Skrevet

Jeg røyker ikke, og kommer heller aldri til å starte med det.

Det kan være en dealbreaker, foretrekker kjærester som ikke røyker, men det kommer helt an på situasjonen. Ville i tilfelle prøvd alt jeg kunne å motivert til røykestopp.

Skrevet

Jeg røyker ikke, og det er uaktuelt å bli sammen med en som røyker mer enn en sjelden gang på fest/ute. Jeg blir kvalm av lukten fra røyken og den eimen som finnes på kropp+klær til storrøykere. Når jeg først slapp av ut hjemmet hvor det ble røkt inne, så begynte jeg å reagere på all røyklukt.

• Liker 2
Skrevet

Interessant... spesielt ettersom det har endret seg så drastisk bare de siste 10 årene.

Jeg vil tippe at for 10 år siden, hadde de aller fleste besvart de 2 spørsmålene i hovedinnlegget med:

Røyker du? Ja
Dealbreaker? Nei

Og kan det være sånn at mange av dere som ikke røyker i dag, har røkt tidligere, og dermed er det en dealbreaker at en potensiell kjæreste fremdeles ikke har sluttet?

jeg hadde svart det samme for ti år siden. At jeg ikke røyker og at det er dealbreaker nr. 1. 

Anonymkode: 4853b...75b

Skrevet

Ja jeg røyker.

Nei det har aldri vært en dealbreaker for de jeg har datet selv om de ikke har røyket selv. 

Hadde de derimot prøvd å få meg til å slutte hadde det vært en dealbreaker for MEG. Mitt liv, mitt valg.

Anonymkode: 08ce6...2c3

Skrevet

Røyker ikke, og nei, fordi jeg blir fysisk uvel (svimmel og øynene renner) av røyk og røyklukt.

Satt ved siden av en en gang som stinket så mye røyk (*fuff!*  >_<  ) at jeg skulle ønske jeg kunne ta på meg en gassmaske. 

Skrevet

Så ut ifra hva dere sier her - en røyker bør altså enten slutte å røyke, og øke markedet med nær 80%. Eller uansett si ifra FØR en eventuell date om at h*n røyker, på lik linje som om h*n har barn, eller sitter i rullestol?

Skrevet

Jeg røyker weed en sjelden gang selv om det er begynt å bli lengre mellom hver gang. Men ikke med tobakk.

Vanlig røyk er dealbreaker om det røykes inne.

Anonymkode: 868cc...a33

Skrevet

Så ut ifra hva dere sier her - en røyker bør altså enten slutte å røyke, og øke markedet med nær 80%. Eller uansett si ifra FØR en eventuell date om at h*n røyker, på lik linje som om h*n har barn, eller sitter i rullestol?

Si fra først, seff. Når det gjelder online så ser jeg ALLTID etter om det er røyk i kjeften på bilder eller oppført noe sted om de røyker.

Skrevet (endret)

Ja, røyker du?

Og er dette dealbreaker i en datingsituasjon for deg?

Jeg røyker ikke.

Hvis hun er innstilt på å slutte og det ikke bare er noe hun sier, så er det ikke en dealbreaker.

Endret av Svampebobb1
Skrevet

Var aldri kul nok til å begynne. Tror ærlig talt ikke jeg ville vært sammen med en røyker. Det er faktisk noe i den "kysse et askebeger"-klisjeen.

Skrevet

Jeg sluttet å røyke for mer enn 10 år siden og jeg kunne ikke datet eller blitt sammen med en som røyker, så det er absolutt dealbreaker for meg. 

Skrevet

1.Royker ikke.

2.Roykte for, har ikke vaert noen deal breaker for noen av de jeg har vaert sammen med, selv om de paastod det forst. 

Kunne jeg vaert sammen med en som roykte naa? Tja....kommer vel an paa hvor godt man liker noen. Hadde sikkert blitt mindre klining.

Skrevet

Jeg har valgt bort folk i nettdatingprofiler ene og alene fordi de røyker.

Anonymkode: 4853b...75b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Røyker ikke, men har røykt tidligete.

I utgangspungtet hadde jeg ikke hatt problem med å være sammen med en røyker, men jeg er redd det fort hadde endt opp med at jeg hadde begynnt å røyke igjen selv da. 

Endret av The Silence
Skrevet

Røyker ikke, har heller ikke røykt tidligere. 

Hadde ikke vært dealbreaker nei, samboeren røyka fast da vi ble sammen. At han etter hvert sluttet var mer tilfeldig og hadde ikke noe med meg å gjøre. Er glad for det nå da, plagsomt med lukta + helsefaren. 

Skrevet

Je røyke berre hasjisj!! Prins mild og de greiene der er harrrrrrry!

Anonymkode: 60337...ab4

Skrevet

1. Har aldri røykt, men kommer fra en familie der faren røykte overalt, også inne da vi var barn. Hatet det og syns fremdeles det må være med det kvalmeste man kan gjøre mot seg selv og andre.

2. Dealbreaker? Absolutt. Hadde ikke vurdert det en gang.

Anonymkode: c6fef...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...