Gå til innhold

Røyker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Ja, røyker du?

Og er dette dealbreaker i en datingsituasjon for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, røyker du?

Ja.
Nei, har opplevd at det har vært dealbreaker at jeg har røykt. (evn. grei avslutning/unnskyldning, hvem vet.)

Anonymkode: 04c94...b9d

Skrevet

Ja.

Nei.

Anonymkode: 3d82f...f78

Skrevet

Ps

Hvis jeg slutter å røyke, kan det tenkes at svaret på spørsmål nr 2 endres :)

Anonymkode: 3d82f...f78

Skrevet

Jeg er mann, jeg røyker ikke og hadde ikke taklet en dame som røyka. Det lukter for vondt av røykere. 

OK om hun festrøyker en sjelden gang.

Anonymkode: c4e5a...b0d

• Liker 4
Skrevet

Ja og nei.

Anonymkode: 12db2...3c0

Skrevet

Røyker ikke.

helt klart en dealbreaker.

Anonymkode: 069d5...dd5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri hatt en tent røyk i munnen. Tidligere trodde jeg at røyk kom til å være en dealbreaker for meg, men så feil kan man ta.  Kona røyka da vi traff hverandre. Hun har vert røykfri noen perioder i løpet av årene våre sammen, og for omtrent halvannet år siden gikk hun  helt over til damp (elektronisk sigarett) Det skal sies at hun aldri røyka inne, og det var heller ikke mengder.

Skrevet

Ja, røyker du?

Nei, jeg røyker ikke. 

Dette er en dealbreaker for meg. 

Skrevet

Røyker ikke, men snuser. Kan finne på å ta meg en røyk med alkohol inne i bildet, om de jeg er med røyker 

Nei, jeg er da ikke bedre selv med denne snusen 

Skrevet

Røyker ikke til vanlig, men når jeg drikker alkohol så liker jeg å ta meg noe røyk. 

Jeg tror ikke jeg ville likt om en eventuell date røykte til vanlig, det lukter sykt ekkelt og man får dårlig ånde osv..

Skrevet

Røyker ikke. Røyking utover festrøyking er en dealbreaker over tid. Tror ikke røykere er klar over hvor innihampen jævlig de lukter.

• Liker 3
Skrevet

Røyker ikke.

Njah. Mannen min røkte, og jeg har delvis tvunget han til å slutte på grunn av passiv røyking siden vi har barn i hus. Sier delvis siden det var jeg som tok det opp, men han gikk ikke imot meg. Og sier njah, for jeg hadde ikke akkurat skilt meg fra han hvis han hadde fortsatt å røyke, men jeg hadde ikke likt det. Når alt kommer til alt er det jo hans valg.

• Liker 1
Skrevet

Tar meg en sigarett eller to på fest, og ellers en sjelden gang hvis jeg f.eks. sitter på en utekafé med en venninne som røyker. 

Så at en mann røyker litt iblant, er så klart ikke noen dealbreaker for meg. Men en fastrøyker/storrøyker er jeg skeptisk til. Rett og slett fordi jeg hadde blitt engstelig for helsa hans, spesielt etterhvert som vi ble eldre. Må være utrolig kjipt å miste mannen sin i lungekreft allerede som 50-åring og bli sittende igjen alene. 

Han trenger ikke være kjernesunn, jeg liker menn som har balanse og klarer å nyte livet. Men fastrøyking er såpass skadelig for helsa at det krysser grensa for hva jeg er komfortabel med i lengden, kjenner jeg. 

Anonymkode: 115f0...a3e

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg røyker innimellom, det går kanskje en måned mellom hver gang. Fast røyking ville ikke vært en dealbreaker for meg, men jeg hadde helst sett at partneren hadde gjort sitt for å slutte. Det er dyrt og farlig.

Skrevet

Jeg har nulltoleranse for røyk. Det er et av mine få absolutte krav for en date at han er røykfri. 

Anonymkode: 4853b...75b

• Liker 1
Skrevet

Jeg røyker ikke

Det hadde vært en dealbreaker pga. kreftfaren

Skrevet

Røyker du:Nei

Dealbreaker:nei ikke i en datingsituasjon. (men jeg skulle fått henne til å slutte i løpet av kort tid.). Men i et langvarig forhold ville det blitt et problem over tid.

( jeg har sett hvor dårlig eldre mennesker som har røyket blir. Dårlig lunger, dårlig form, kreft, blodpropp med mer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...