Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Hva er din definitive favorittfilm????? Nå får du bare lov å nevne ÈN altså Men dere kan godt lage en liten liste med de 5 aller beste etter 1.eren! MIN FAVORITTFILM: Tri Orisky Pro Popelku (Tre nøtter til Askepott) Den bare MÅ jeg se hver jul, har den på video også Den videre listen ser sånn ut: 2. Ringenes Herre- ringens Brorskap (JAAA! Filmorgasme deluxe ) 3. Mulan (tegnefilm) 4. Baby på by`n (ler like mye hver jævla gang) 5. Titanic (kommer aldri over den...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Gudfaren del en er den aller beste filmen synes nå jeg! Del to er jo forsåvidt bra den og, men det er noe med stemningen i del en som er helt... gåsehud... Citizen Kane, Midnight Cowboy og Eyes Wide Shut er andre favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millus Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 Favorittfilmen nr1 må bli : og resten av lista ser slik ut : 2: Ringenes Herre, Ringens Brorskap. 3: Kilden i Provence Og Manon og kliden 4: De to første "Addams Family" -filmene 5: Tre menn og en baby (og da snakker jeg om den franske orginalen, ikke den amerikanske kopien.. hi hi) Ops, det ble litt mer en 5 da.. hi hi.. ååå, nå fikk jeg lyst til å leie film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 The Godfather, del 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 Runaway Train I min fars navn Dirty Dancing Prinsen av Egypt Truman show 6 sans ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. juli 2002 #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har egentlig ingen nr 1 favoritt jeg, for jeg liker så mange.Men en film jeg nok aldri kommer over er Meet Joe Black.Aaaaaaahhhhhhh, sukk Titanic var veeeeldig stor :D Og The wedding planner har jeg sett ca 150 ganger Men Friends episodene slår alle filmer,for de kan jeg se mange ganger.Åååå hooiiii :o :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. juli 2002 #7 Del Skrevet 11. juli 2002 1. NATURAL BORN KILLERS (ja, jeg er litt psycho innimellom... Men denne filmen gjør det verdt å være litt psycho... ) 2. CON AIR (Nicolas Cage er BEST) 3. LEAVING LAS VEGAS (Nevnte jeg Nicolas Cage??) 4. Dirty Dancing 5 Satisfaction/Girls of summer ...nemlig.... Men jeg kan nevne SÅÅÅ mange andre dødsens BRA filmer også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juli 2002 #8 Del Skrevet 11. juli 2002 Listen er lang, men de jeg kommer på i farta er: 1. Ondskapens Hotell (den gamle med Jack Nicolson) 2. Pet Semantary (den første) 3. Grease (Den første der også) 4. The Outsiders 5. Bryllupsfesten (bare jeg som synes at den er kjempemorsom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Det er mange, så det er håpløst å plukke ut en. Det jeg kommer på her og nå er: 1. Scooby Doo (nettopp kommet ut på kino her nede - absolutt verdt å se. Freddie Prinze Jr i en av hovedrollene.) 2. Tilbake til fremtiden (alle tre!) 3. Life as a house 4. Panic Room 5. A beautiful mind 6. Og mange mange flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 12. juli 2002 #10 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har aldri kommet over Legends of the Fall (Lidenskapens Pris) med Brad Pitt og Anthony Hopkins. Ellers er Silence of the Lambs og The Shining (Ikke den etter Stehpen King!!) to andre filmer jeg kan se om og om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceen Skrevet 12. juli 2002 #11 Del Skrevet 12. juli 2002 Lord of the rings - definitivt, ingen over og ingen på siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juli 2002 #12 Del Skrevet 12. juli 2002 1. Before Sunrise 2. Cinema Paradiso 3. Il Postino 4. Netter i New York 5. French kiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. juli 2002 #13 Del Skrevet 14. juli 2002 Mine favorittfilmer akkurat nå American history X (en sterk film om nazisme) One night at McCools (får deg til å virkelig innse hvor dumme gutter kan være ) Requim for a dream (du vil ikke prøve narkotika etter å ha sett denne) Og mora di også (morsom mexikansk sexfilm uten noe spesielt poeng, har forresten ingenting med mødre å gjøre...) Dirty dancing (en klassisker ) Ondskapens hotell (psyko grøsser...) Ringenes herre (liker ikke storyen, men filmen er facinerende bra laget (og alven er fin å se på.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2002 #14 Del Skrevet 14. juli 2002 SILENCE OF THE LAMBS er min favorittfilm. Ingen over, ingen ved siden! "What did you see, Clarice, what did you see....?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 15. juli 2002 #15 Del Skrevet 15. juli 2002 Det er veldig vanskelig å velge en film men... 1. Akkurat nå er det vel: Crazy/Beautiful. 2. Andreplassen er nesten like bra som første: Ringenes Herre. 3. Pearl Harbour. En film som får meg til å gråte som et barn. 4. Save tha Last Dance. 5. Bring it on. Skikkelig gøy film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 15. juli 2002 #16 Del Skrevet 15. juli 2002 Har heller ingen favoritter jeg heller.. Men o.k.. ingen film er som "Dirty Dancing" Jeg eeelsker danse filmer! For å kke snakke om bil-film !!! Men håpløs forelskelse med tragedie er også veldig underholdende 1. dirty dancing (grease, cats og andre musikaler) 2. Titanic... Leo er såå skjønn i den filmen, og kate er nyydelig! 3. Never been kissed ... bare sier det.... barrymoore er morsom!! 4. Crazy/beautiful ..... de to skuespillerene er to av mine favortitter!! 5. Fast and the fuorius..... aaah.... kick ass !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 16. juli 2002 #17 Del Skrevet 16. juli 2002 TOP GUN :oops: Har en mann som reiser mye i jobben. Hver gang han er på en reise koser jeg meg med Top Gun :blunke: Har mistet oversikten om hvor mange ganger jeg har sett filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 18. juli 2002 #18 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei! Her er noen filmer jeg liker. Lista forandrer seg helt sikkert, men disse ser jeg gjerne igjen! 1. Shindler´s liste. 2. High Fidelity. 3. Life of Brian. 4. Blues brothers. 5. Philadelphia. 6. Hjortejegeren. 7. En fisk ved navn Wanda. 8. Fire bryllup og en gravferd. 9. Nattsvermeren. 10. Nålen. Et par filmer jeg skal se: 1. Vredens druer. 2. Broene over Madison County Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 18. juli 2002 #19 Del Skrevet 18. juli 2002 Vanskelig å velge ut favoritter, det er jo masse bra! Natural Born Killers er definitivt også min favorittfilm. Kan omtrent hver setning utenat i hodet mitt. American Histry x også en sterk film Jackie Brown er også blant favorittene, dødsbra musikk! Anbefales!!!! Også såklart Dirty dancing, Trainspotting(elsker britiske filmer med den kule aksenten),Pulp Fiction,Final Destination...og mange fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 18. juli 2002 #20 Del Skrevet 18. juli 2002 Mine favoritter, uten en bestemt favoritt, i uprioritert rekkefølge (beklager Vinga): - Dr. Strangelove - Wild at Heart - Cinema Paradiso - Hjortejegeren - Trainspotting Registrerer at det er mange med ganske forskjellig smak..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå