AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Del Skrevet 11. november 2015 Har nå gått på antibiotika i 4 dager for urinveisinfeksjon, hadde en kraftig infeksjon,der jeg tisset blod..tablettene hjalp raskt,men har nå en slags kløe i urinrøret! Kan det være fordi jeg muligens har hatt sår der under uvi,og at dette nå gror?eller kan det være at den ikke er helt borte?hvor langt tid tar det før alle symptomer er borte? Er ikke smertefull,kun mild kløe:-) Noen som har erfaring? Anonymkode: f9ad6...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Del Skrevet 11. november 2015 Det kan ofte ta hele antibiotika-kuren før en kraftig uvi gir seg. Vil du ha full virkning og forsøke å få den til å holde seg borte, forsøk med tranebærSAFT, ikke juice. Juicen er full i sukker og har en svært liten virkning. Drikk et stort glass 2 - 3 ganger om dagen, både under antibiotika-kuren og 14 dager etterpå.Bare for å ha det på det rene: Jeg er IKKE helsepersonell, men jeg har hatt god erfaring med saften, siden tranebær er skikkelig sure. Anonymkode: 4230b...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2015 #3 Del Skrevet 11. november 2015 jDet kan ofte ta hele antibiotika-kuren før en kraftig uvi gir seg. Vil du ha full virkning og forsøke å få den til å holde seg borte, forsøk med tranebærSAFT, ikke juice. Juicen er full i sukker og har en svært liten virkning. Drikk et stort glass 2 - 3 ganger om dagen, både under antibiotika-kuren og 14 dager etterpå.Bare for å ha det på det rene: Jeg er IKKE helsepersonell, men jeg har hatt god erfaring med saften, siden tranebær er skikkelig sure.Anonymkode: 4230b...a5adet virker lite logisk at juicen er full av sukker, men ikke saften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Del Skrevet 11. november 2015 Sitronjuice er mye bedre Anonymkode: 32241...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #5 Del Skrevet 11. november 2015 Det kan gjerne være at du har fått en lett soppinfeksjon også. Jeg har hatt uvi utallige ganger og har ofte fått sopp som følge av antibiotikaen Anonymkode: 61351...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 11. november 2015 #6 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg kjøper c-vitaminer i Sverige, og har alltid dette i bakhånd i tilfelle UVI.. Bruker også forebyggende tranebærkapsler.Jeg vet ikke hva kløen din kommer av, men ta hele pennicilinkuren, kjør på med c-vitaminer og se. Er det ikke bedre etter endt kur, dra til lege. Du skal uansett levere en prøve i etterkant av kuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #7 Del Skrevet 11. november 2015 det virker lite logisk at juicen er full av sukker, men ikke saften Saften er usukret og skikkelig sur. Smaker som f.... selv. Kjøpte den på Kinsarvik naturkost Anonymkode: 4230b...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå