AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Del Skrevet 11. november 2015 Hei, idag når jeg var på jobb fikk jeg plutselig veldig vondt i og rundt halebeinet, gjør vondt når jeg går, når jeg tar på halebeinet og spesielt vondt når jeg bøyer meg framover. Det har skjedd tidligere at jeg har fått vondt der, men ikke like ille som nå, noen som har peiling på hva dette kan være? Anonymkode: 832b0...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Del Skrevet 11. november 2015 Har ikke peiling, men kanksje du kan få legen til å se på det og kanskje gi deg en henvisning til fysioterapeut. Det kan kanskje være tvillingene?http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hud/tvilling-pilonidalsykdom-8857.html Anonymkode: fe5da...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #3 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg har det også slik, men jeg har gikt i en hofte, og fysioterpeuten mener det er muskulære smerter knyttet til hofteproblematikken for min del. Googlet dette litt før jeg fikk bekreftet denne sammenhengen og det ser ut til at dette er et vanlig problem for mange damer... Anonymkode: 9edd9...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå