Gjest LadyAntebellum Skrevet 10. november 2015 #1 Del Skrevet 10. november 2015 Heihei! Åhr nå er jeg sinna på meg selv her. Pleier og vite hvor mye jeg har igjen av medisiner og sånt, og henter ut slik at jeg ikke går tom. Nå har jeg selvfølgelig glemt og hente ut en medisin jeg tar hver dag. Bruker zoloft 200 mg, og har jo lest at man ikke skal la være og ta dette når man står på det, det kan gi fæle bivirkninger har jeg lest.. Åååhr jeg er så teit! Skal selvfølgelig ut på apoteket når det åpner imorgen, men jeg får helt noia av at det er 9 timer til.. Kan jo ikke ta dobbel dose heller imorgen liksom.. Håper ikke kroppen reagerer.. Andre som har gjort samme tabbe? Merket du noe til at kroppen ikke fikk den faste dosen etterpå? Hilsen dummeste meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #2 Del Skrevet 10. november 2015 Prøv å ring legevakten, vet om folk som har fått medisinen de trenger der når det har vært krise. Men hvor krise det er kan jo ikke jeg si noe om. Anonymkode: f0f76...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #3 Del Skrevet 10. november 2015 Det er ingen krise med en tablett som du ikke får i dag/kveld/natt? Dette får du tenke på som en tablett du har glemt å ta fordi du trodde du hadde tatt den ,og har surret litt. Kroppen din reagerer neppe, fysisk. Anonymkode: ce26e...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 10. november 2015 #4 Del Skrevet 10. november 2015 Føler vel ikke at det er noe de vil prioritere. Ser heller ikke for meg at de har zoloft liggende da de vel ikke kan bruke det i akuttsituasjoner de får inn? Den kicker liksom inn etter et par uker.. Men takk for forslaget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #5 Del Skrevet 11. november 2015 Litt lenge siden du laget tråden, men det er ikke noe problem å glemme en her og der. Det er om du går over flere dager at du vil merke seponeringssymptomer. Anonymkode: 2c39a...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå