AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Del Skrevet 10. november 2015 Nå har jeg slitt med rar mage i hvertfall 2 mnd! En dag er avføringen hard, en annen dag er den myk så jeg har problemer med å tømme meg skikkelig, å neste dag er den så flytende at det bare renner (uten noen klumper what so ever) sorry for detaljene men herregud jeg er så lei! Har vært på legekontoret så mange ganger i år at jeg har frikort og en ekstremt lang journal at de må jo begynne å lure! Jeg har ikke vært der med noen av mageproblemene, men når det går ut over det sosiale så må jeg jo bare bite i det sure eplet og ta meg en tur er det sånn at jeg må avgi avføringsprøve? Det er min store frykt og jeg blir nesten dårlig bare av å tenke på det. Da vil jeg heller ha en slange opp i rævva og en ned i halsen så de kan sjekke meg med kamera har kun laktoseintoleranse, gluten er jeg testet for men det var negativt. Anonymkode: 8c4b1...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #2 Del Skrevet 10. november 2015 Det kan høres ut som IBS. Du kan prøve low fodmap. Eventuelt kan du spørre om å sjekke tarmene dine. Anonymkode: 8ffc8...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå