Gå til innhold

Begynner å bli frustrert...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg får ikke nok sex av kjæresten min! Greit nok at han jobber endel, men man vil vel ha sex for det? Jeg tror ikke han er utro for jeg kan høre driller osv. i bakgrunnen når vi snakker sammen, men han har altså så lite lyst på sex. Jeg får oftere tilbud fra andre enn min egen mann om å ha sex, dette er da ikke vanlig. Hva sier dere gutter, kan det være turnoff at jenta har mye "peiling" på sex og gjerne vil ha mye sex? Kan han oppfatte det som masing og dermed føle seg utilstrekkelig og av den grunn ikkeha lyst på sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Klart han kan føle det som et press, på akkurat samme måte som jenter kan føle at mannen presser henne. Det har jeg opplevd, min kjæreste ville mye mer enn meg, og det drepte den lille lysten som var. Hvor mye sex har dere? Hvor mye vil han ha, og hvor mye vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat nå begynner det å nærme seg 3 uker siden sist...Vanligvis er det ca. 1 gang i uka. Jeg kunne egentlig hatt sex hver dag, men maser selvfølgelig ikke om dette hele tiden...Men, 3 ganger i uka kunne jeg ihvertfall tenkt meg... Vi har vært sammen i 4 år og har en sønn på 2, han er eldre enn meg....Kan jo ha noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Akkurat nå begynner det å nærme seg 3 uker siden sist...Vanligvis er det ca. 1 gang i uka. Jeg kunne egentlig hatt sex hver dag, men maser selvfølgelig ikke om dette hele tiden...Men, 3 ganger i uka kunne jeg ihvertfall tenkt meg... Vi har vært sammen i 4 år og har en sønn på 2, han er eldre enn meg....Kan jo ha noe med det å gjøre?

Glemte å si, vi har sex sånn ca. hver gang han har lyst...altså 1 gang i uka :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er eldre enn meg....Kan jo ha noe med det å gjøre?

Det har nok lite med saken å gjøre. Samboer er godt voksen og vi kan godt ha sex tre ganger på en dag. Og det går vel knapt en uke uten sex og skjer det så er det nok jeg som er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det har nok lite med saken å gjøre. Samboer er godt voksen og vi kan godt ha sex tre ganger på en dag. Og det går vel knapt en uke uten sex og skjer det så er det nok jeg som er årsaken.
Spørs jo i hveilken alder du er da.... jeg mener om det er stor aldersforskjell og du er veldig ung, så er det vel ikke rart han vil og orker ofte. Fast og fint lammekjøtt vil vel de fleste ha......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs jo i hveilken alder du er da.... jeg mener om det er stor aldersforskjell og du er veldig ung' date=' så er det vel ikke rart han vil og orker ofte. Fast og fint lammekjøtt vil vel de fleste ha......[/quote']

Nei du... Veldig lenge siden jeg var lammekjøtt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Spørs jo i hveilken alder du er da.... jeg mener om det er stor aldersforskjell og du er veldig ung' date=' så er det vel ikke rart han vil og orker ofte. Fast og fint lammekjøtt vil vel de fleste ha......[/quote']

Så du mener om jeg var enda yngre så ville han hatt mer lyst? Selv sier han at han har mindre lyst nå enn når han var i tjueårene, og at dette ikke er uvanlig...

Litt vanskelig for min forrige faste kjæreste var jo 19 (var 19 selv også altså) og han ville jo hele tiden, men da er man jo sprengfull av hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er over 40 og han vil også hele tiden... er ikke alder det kommer an på...

Noen vil ha ofte og andre vil ha sjelden... det er bare så dumt når den ene møter den andre og så matcher de ikke... Tenk så ideelt det hadde vært om den som ville mye fant en som ville mye og den som ville sjelden traff en som ville sjelden...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Min mann er over 40 og han vil også hele tiden... er ikke alder det kommer an på...

Noen vil ha ofte og andre vil ha sjelden... det er bare så dumt når den ene møter den andre og så matcher de ikke... Tenk så ideelt det hadde vært om den som ville mye fant en som ville mye og den som ville sjelden traff en som ville sjelden...

:ler:

Du har nok rett der...Kan ikke overdramatisere det at han ikke vil så ofte som jeg vil tror jeg...Det fører ingenting godt med seg. Han er jo supertent når vi har sex, så jeg får jo gjøre det beste ut av det når vi har sex, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat slikt jeg også, gjest....

Men, har bare funnet ut at man er forskjellig der og man får nyte det man får.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...