Gå til innhold

19 år og mistet kjæresten :(

girl1995

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kondolerer så mye! Jeg tror du burde søke om permisjon fra studiet ditt slik som de andre her sier. Det kan ta svært lang tid å komme seg gjennom slike ting. Håper du har noen gode personer å snakke med.

Anonymkode: 385f6...66d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist, TS. Det må være noe av det vondeste man kan oppleve, for deg og for familien hans. Kan ikke forestille meg hva for et sjokk det må ha vært.

Anonymkode: c553e...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det var SVÆRT lite empatisk av veilederen din. Skjønner at du ikke vil dit mer i denne situasjonen.

Anonymkode: c553e...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist å høre. Kan ikke fatte hva du går gjennom nå. Som flere har foreslått så kan det være en ide å søke permisjon - det er helt normalt i forbindelse med kriser. Eventuelt å søke permisjon fra deler av studiet. Kanskje en tur til fastlege kunne hjulpet, hvis du har en god lege så vil han/hun kunne gi deg gode råd nå. Og veilederen din kan skamme seg. 

Ta vare på deg selv, støtt deg til mammaen din og gråt så mye du vil. Kondolerer. 

Anonymkode: b9201...d68

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg deg :hug: Å for ei kjerring av ei veileder du har! Et voksent menneske burde ha mer i hodet sitt. Kvalmt! 

Jeg vet hvor vondt det er å miste noen som står deg nær. Selv mistet jeg min bestevenn som jeg har kunnet snakket med alt om i mange år. Han slet med mye av det samme som meg. Han tok selvmord. Overdose. Jeg har så sterk skyldfølelse. Jeg føler jeg kunne stoppet det og gjort mer for han. Jeg visste han hadde det vondt, men jeg var så opptatt med meg selv. Angrer så jævlig. 

Jeg er helt enig med deg ts. Livet er jævlig urettferdig. Håper du har mange som du er glad i rundt deg som hjelper deg og får deg på bedre tanker. Det er så vondt å måttet være den som sitter igjen med et sterkt savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du hatt noen dager/stunder som har vært litt mindre tunge siden kjæresten gikk bort. Har du fått dele noen gode minner av kjæresten din med familien hans?

Vil ikke spørre hvordan du har det, for vi vet du ikke har det bra, og du er sikkert drittlei det spørsmålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør forsøke å ikke få alt til å handle om deg

Anonymkode: d18dd...b29

dett var ikke til ts, men til hummels. Jeg surra med sitering 

Anonymkode: d18dd...b29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...