girl1995 Skrevet 10. november 2015 #1 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men jeg har blitt lei av å snakke, så jeg skriver det her. jeg er en 19 år gammel jente som akkurat har mistet sin kjære. vi har vært sammen i snart 4 år. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gråter og gråter, men ingenting hjelper. det har gått over ei uke og jeg gjør ikke noe annet enn å gråte. jeg leser gamle meldinger, ser på bilder og klarer ikke å slutte med det. tanken om at han er borte for alltid, fakta om at vi aldri mer skal sees igjen er helt ubeskrivelig! det skjedde brått, uten varsel. han var min bestevenn, min sjelevenn, my partner in crime og nå sitter jeg her og bare gråter. det hjelper ikke å snakke med noen om det. ingenting hjelper!!! hele verden føles så tom og det kommer det til å gjøre! dette er helt for jævlig!! jeg skulle ønske jeg kunne se han en siste gang! kjenne på han en siste gang!! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! mammaen min er det eneste som holder meg i livet nå! jeg har ikke vært på skolen/praksis siden i forrige uke . jeg går første året på sykepleierskolen. jeg er nå ute i praksis og har 3 eksamener i løpet av denne og neste mnd. skolen har alltid betydd mye for meg, men har jeg gitt opp alt! de første dagene møtt jeg opp i praksis fordi jeg ikke hadde noen valg, men jeg så helt jævlig ut og alle kunne merke forandringen. veilederen min spurte meg om det er noe galt og jeg fortalte henne at jeg mistet min kjære, hun så normalt på meg og sa " så synd da!, men nå skal fru hansen stelles! må du få opp farta!". tårene bare rant ned og jeg forlot stedet. ikke at jeg forventet mye empati av henne, men jeg klarte ikke å holde igjen tårene. jeg vil aldri tilbake dit igjen! mitt liv vil aldri være det samme igjen! jeg føler meg sååååååå.....!!!! jeg har ikke ord på noe! livet er så urettferdig!! livet er så urettferdig!! jeg skriver ikke dette for å få "ååh stakkars jente", men dette gjør mer vondt enn dere aner og kun de som har opplevd det vet hvordan det virkelig er! jeg føler meg så tom! Endret 10. november 2015 av girl1995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2015 #2 Del Skrevet 10. november 2015 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. november 2015 #3 Del Skrevet 10. november 2015 Sender deg en trøsteklem Det er vondt å miste kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 10. november 2015 #4 Del Skrevet 10. november 2015 Uff, så fælt! Sender deg en varm klem 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. november 2015 #5 Del Skrevet 10. november 2015 Det er alltid vondt å miste noen man er glad i Enten det er en partner, ett familiemedlem eller en venn, jo mer du er glad i personen, jo vondere er det å miste h*n.Det høres kanskje fælt ut nå, men du kommer over sorgen. Hver eneste dag og uke og måned blir det lettere, men det tar tid.Og det er ingen som forventer at du skal gi slipp på den personen idag heller.Men det er bra å sørge Jeg sender deg en god og varm klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. november 2015 #6 Del Skrevet 10. november 2015 Det er alltid vondt å miste noen man er glad i Enten det er en partner, ett familiemedlem eller en venn, jo mer du er glad i personen, jo vondere er det å miste h*n.Det høres kanskje fælt ut nå, men du kommer over sorgen. Hver eneste dag og uke og måned blir det lettere, men det tar tid. Og det er ingen som forventer at du skal gi slipp på den personen idag heller.Men det er bra å sørge Jeg sender deg en god og varm klem Veldig ening med deg her. Selv om sorgen føles helt uutholdelig, så vil det bli bedre etterhvert. Ta gjerne en titt på tråden jeg har skrevet om å miste kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #7 Del Skrevet 10. november 2015 Huff, hva var det som skjedde? Jeg har også mistet noen som stod meg nær, og jeg vet hvor ille det er når noen man er glad i ikke er lenger Sender deg en klem. Anonymkode: e6a64...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 10. november 2015 #8 Del Skrevet 10. november 2015 Du bør søke permisjon fra skolen/praksis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solitary shell Skrevet 10. november 2015 #9 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg vil sende deg en stor klem. Å miste noen som står en nær er forferdelig. Jeg vet det høres usannsynlig ut - men det blir lettere med tiden. Sorgen vil alltid være der, men den vil bli lettere å bære. Ikke fordi sorgen blir mindre, men fordi man finner teknikker i hverdagen som hjelper. Reaksjonene dine høres veldig normale ut. Du burde søke permisjon eller få sykemelding fra skolen en stund fremover og fokusere på sorgen din. Skolen kan man faktisk ta igjen - men sorgen kan du rett og slett ikke springe fra. Den første tiden er tung og jeg regner med at du har nok med tankene dine. At du skal tenke på eksamener og innleveringer i tillegg, kan bli mye.En stor klem og varme tanker i en utenkelig tid <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2015 #10 Del Skrevet 10. november 2015 Hun skjønte nok ikke at kjæresten din er død, om du sier at du har mistet noen, antar man at det bare er kjærlighetssorg eller helt vanlig sorg. Tror du må være tydeligere med folk, si at kjæresten din brått omkom eller døde. Finnes mange mildere måter å si det på enn "Han døde", men samtidig gjøre seg mer forstått. Du burde sykemelde deg eller søke om permisjon.Kondolerer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. november 2015 #11 Del Skrevet 10. november 2015 Ening med @Evilposelos her. Kanskje veilederen din trodde det var slutt med kjæresten, og ikke at han er død. Jeg vet ikke om du sa det tydelig nok til henne? Ellers er jeg også ening med andre her at det kan være lurt med sykmelding. I alle fall bør du snakke med noen på studiet om hva du skal gjøre videre. Det er ikke greit å skulle jobbe tett på andre mennesker når du selv er i sorg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #12 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg må jo faktisk si at jeg ikke er så sikker på at kjæresten er død. Har inntrykk av at det bare er uttrykk for sterk kjærlighetssorg. Det står ikke noe sted at han er død.Hvis han er død så er det selvfølgelig forferdelig, men hvis dette er et resultat at kjærlighetssorg så må man faktisk gå videre i livet. Anonymkode: 0fab8...425 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. november 2015 #13 Del Skrevet 10. november 2015 Enten det nå er snakk om dyp kjærlighetssorg eller sorg over en kjæreste som har gått bort, oppleves det tungt og uoverkommelig. Det er det ikke, men det kan ta god tid før livet normaliseres. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer og hvordan og når man fungerer igjen i dagliglivet. Det vet mange av de som har skrevet over her for de har selv mistet nære, kjære personer, liksom meg selv.Mitt første konkrete råd er å få time hos fastlegen. H*n kan sykemelde og gi råd om annen oppfølging, både i forhold til å takle sorgen og i forhold til skole/praksis. Som andre sier, sorgen må du gjennom, utdanning kan forskyves om nødvendig. Ellers vil jeg gi deg en og påpeke at du ennå er ung og har et langt og rikt liv foran deg, selv om det ikke føles slik akkurat nå.Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg må jo faktisk si at jeg ikke er så sikker på at kjæresten er død. Har inntrykk av at det bare er uttrykk for sterk kjærlighetssorg. Det står ikke noe sted at han er død.Hvis han er død så er det selvfølgelig forferdelig, men hvis dette er et resultat at kjærlighetssorg så må man faktisk gå videre i livet. Anonymkode: 0fab8...425Han er død!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 11. november 2015 Ening med @Evilposelos her. Kanskje veilederen din trodde det var slutt med kjæresten, og ikke at han er død. Jeg vet ikke om du sa det tydelig nok til henne? Ellers er jeg også ening med andre her at det kan være lurt med sykmelding. I alle fall bør du snakke med noen på studiet om hva du skal gjøre videre. Det er ikke greit å skulle jobbe tett på andre mennesker når du selv er i sorg.Nei!! Hun vet at han er død! jeg sa at han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. november 2015 #16 Del Skrevet 11. november 2015 Så trist Stor klem til deg, TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. november 2015 #17 Del Skrevet 11. november 2015 Nei!! Hun vet at han er død! jeg sa at han er død.Da synes jeg veilederen din burde vist større forståelse for at du har det vondt. Jeg håper du har noen som kan støtte deg i sorgen. Har du god kontakt med familien hans? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 11. november 2015 #18 Del Skrevet 11. november 2015 En stor og god medfølelsesklem kommer herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #19 Del Skrevet 11. november 2015 Anonymkode: a4203...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #20 Del Skrevet 11. november 2015 Da synes jeg veilederen din burde vist større forståelse for at du har det vondt. Jeg håper du har noen som kan støtte deg i sorgen. Har du god kontakt med familien hans? ja, har god kontakt med dem, men de ønsker å være litt alene nå og det skjønner jeg godt. jeg har ikke snakket med dem siden mandag. de har det veldig vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå