LarsLarsere Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 Personlig har jeg bare kost med orginale pupper, spm mitt er hvorvitt de utbygde, med silikon kjennes annerledes ut etter påbygginga, eller om de får den samme feelingen i hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 Har kjent på silikonpupper, og de er litt anderledes en de andre puppene jeg har kjent. Litt hardere. Du kan ikke stikke fingeren mitt inni, men møter motstand for å si det slik. Men de var ikke noe ekkle å ta på om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 29. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2004 Har kjent på silikonpupper' date=' og de er litt anderledes en de andre puppene jeg har kjent. Litt hardere. Du kan ikke stikke fingeren mitt inni, men møter motstand for å si det slik. Men de var ikke noe ekkle å ta på om det var det du tenkte på.[/quote'] neida, var bare nyskjerrig på dette. Hakke fått testa noen med enda. takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Du kan ikke stikke fingeren mitt inni' date=' men møter motstand for å si det slik. [/quote'] Du kan søren ta ikke "stikke fingrene midt inni" mine pupper heller selv om de er aldri så ekte :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Du kan søren ta ikke "stikke fingrene midt inni" mine pupper heller selv om de er aldri så ekte :o Da betyr det at du har fast fine pupper det da gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. september 2004 #7 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har silikoninnlegg, og puppene mine kjennes faktisk helt ut som "vanlige" pupper! Det hadde jeg faktisk ikke forventet på forhånd, men sånn ble det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #8 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har silikoninnlegg' date= og puppene mine kjennes faktisk helt ut som "vanlige" pupper! Det hadde jeg faktisk ikke forventet på forhånd, men sånn ble det altså! Ja selvfølgelig sier dere med silikon det Pupper med silikon i er litt mer sprettne. Og man møter som sagt mer motstand. Huff....tenk hvis man er litt kåt og klemmer litt for hardt? SPLÆTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 30. september 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 30. september 2004 haha, turn off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 1. oktober 2004 #10 Del Skrevet 1. oktober 2004 De er fastere, men ikke harde. Man har jo naturlig "polstring " på utsiden, og silikonputen er veldig gele aktig. Det er ikke som om man skulle blåst opp en ballong og puttet inni. Det er ikke slikt at skinnet står stramt rundt silikoninnlegget. Det er som sagt naturlig polstring på utsiden. Noen har mer enn andre. Puten er myk, så brystet kan klemmes på, og knas og "lekes" med, man kjenner ikke at det er noe fremmed inni. (Min erfaring iallefall). Det man kanskje kan kjenne det på er ved at de ikke blir flate om man klemmer hverandre. Det er jo en viss tykkelse på innlegget. Men så blir vel heller ikke naturlige bryster flate om man klemmer hverandre? Jeg tror mange ser for seg stram hud og en hard ball eller noe inni*ler*. Kanskje blir sånne gigantiske amerika-pupper slik, men her i norge så tror jeg resultatet blir meget naturlig. Så ikke rynk på nesen sånn automatisk bare ordet silikon nevnes. De er både myke, spenstige, faste og varme . Og de tåler en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #11 Del Skrevet 3. oktober 2004 kan se ut som at silikonpupper strutter selv om dama ligger på rygg når de egentilig burde sige ned og "flyte" utover. lurer på om de er mer sårbare, hvis en silikonpupp blir bokset på eller slått hardt ex. i en slåsskamp, enn en naturlig pupp. slilkoninnlegget kan vel sprenges viss presset mot silikonen blir for stort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 3. oktober 2004 #12 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis de er laget ordentlig så skal de flyte utover litt. De siger liksom ned på sidene, står ikke rett opp De kan nok sprekke, f.eks i en bilulykke hvor presset blir stort. Huff, såg en CSI episode, der hadde ei dame fått innlegget sprukket, pga noe mannen gjorde. Vold. :-? Så man bør vel være litt forsiktig. Men jeg såg selv min kirurg vri et sånt innlegg som om det var en gulvfille for å demonstrere styrken, og det tålte den helt fint. Klart de må jo tåle en del, og det som er rundt er jo seigt og slitesterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Richard`s Ring Skrevet 5. oktober 2004 #13 Del Skrevet 5. oktober 2004 Personlig har jeg bare kost med orginale pupper' date=' spm mitt er hvorvitt de utbygde, med silikon kjennes annerledes ut etter påbygginga, eller om de får den samme feelingen i hendene?[/quote'] Veldig forskjellig fra type til type. Noen typer blir hardere med årene, og må maseres for å bli myke. (tror dette var en eldre type, gjerne slike man får billig i Thailand....) Men min erfaring med dette (altså ikke som lege, for det er jeg ikke) er at tynne jenter med store innlegg får sånn harde klumpete pupper. Mindre innlegg føles mer normalt. Jenter som ikke er skinn og bein kan ofte ha silikon uten at man merker sånn veldig stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå