AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har en rar føflekk, hatt den lenge men husker ikke hvor lenge, eller om den har forandret seg. På skolen i dag snakket en klassevenninne om at hun skulle til legen og sjekke en ny føflekk, og jeg begynte da og tenke på denne som jeg har. Men jeg føler ikke for å gå til lege om den ikke ser "farlig" ut. Anonymkode: 7bc97...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexenbiest Skrevet 9. november 2015 #2 Del Skrevet 9. november 2015 Få den fjernet du (de kommer mest sannsynlig til å gjøre det ved "sjekk") Jeg fjernet en lignende for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Del Skrevet 9. november 2015 Ville ha sjekket den. Anonymkode: 7bc97...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Del Skrevet 10. november 2015 Ingenting å være i tvil om. Er man redd for at en føflekk kan være farlig, får man den fjernet Anonymkode: 3d809...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. november 2015 #5 Del Skrevet 10. november 2015 Ta heller turen en gang for mye enn en gang for lite. Hvis legen mener den ikke er farlig, vil h*n sannsynligvis tilby deg å ta den likevel. Å fjerne en føflekk er gjort på mellom fem og ti minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå