Gå til innhold

Menn; hva er verst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo grenser for hvor skjevfordelt kiloene kan være også da...

Jeg har like stor mage som fotballfrue hadde når hun var høygravid.. Det sier litt.. 

Anonymkode: 7736b...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har like stor mage som fotballfrue hadde når hun var høygravid.. Det sier litt.. 

Kanskje du har sprikende magemuskler da, har du vært gravid?  Det er muligheter kirurgisk å få en bukplastikk og sy på plass magemuskler, men det koster jo penger da. Men man kan få det dekket av staten om det er mye. Bestill time til legen og få en henvisning til kirurg er jo også en mulighet, spesielt om det hemmer deg fysisk av plager

Anonymkode: 45b62...7bc

Skrevet

Kanskje du har sprikende magemuskler da, har du vært gravid?  Det er muligheter kirurgisk å få en bukplastikk og sy på plass magemuskler, men det koster jo penger da. Men man kan få det dekket av staten om det er mye. Bestill time til legen og få en henvisning til kirurg er jo også en mulighet, spesielt om det hemmer deg fysisk av plager

Anonymkode: 45b62...7bc

Jeg har ikke vært gravid. Skjønner ikke hvorfor magen er så stor, er aktiv og spiser sunt..

Skrevet

Jeg har ikke vært gravid. Skjønner ikke hvorfor magen er så stor, er aktiv og spiser sunt..

du burde gå å snakke med noen!

du har IKKE stor mage når du veier 57kg.

eller prøvet du å få sympati? 

Anonymkode: 8fd7d...9fe

• Liker 1
Skrevet

du burde gå å snakke med noen!

du har IKKE stor mage når du veier 57kg.

eller prøvet du å få sympati? 

Anonymkode: 8fd7d...9fe

Jeg har da ingen grunn til å ønske sympati! Dette er helt seriøst, JEG syns den er stor og ekkel. 

Skrevet

Utseende:

- Lubben/overvekt

- Uren hud

- stygg hårfrisyre/ dårlig hår

- dårlig hygiene

-dårlig/stygg klesstil 

personlighet:

-dum

-dramaqueen

- lavt utdannet

-sjalu

-lav selvfølelse/selvtillit

At man ikke passer sammen....

Skrevet

Jeg (kvinne) er enig med deg, men det er ikke menn.. De vil ha slanke/tynne/veltrente damer. 

Det er ikke mitt inntrykk at det er slik i RL, der virker det som om de fleste menn ikke bryr seg så veldig mye om jenta er lubben/over vektig. Jeg synes det er slik at flere menn liker bedre kvinner med litt for mye, enn litt for lite.
KG, her er det visst bare menn som skal ha tynne kvinner og rangerer overvekt til å være en dealbreaker. 
Men så er det nå slik da, at jeg daglig ser både tynne og tykke jenter med kjæreste. 

Anonymkode: 5b37d...9bf

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det jeg ikke forstår, er hvorfor KG-menn er slik på internett, mens jeg ikke møter slike holdninger i det virkelige liv? Det er et merkelig fenomen jeg har stusset over i lang tid.

Anonymkode: 9c73b...0d2

Det er fordi de som foretrekker andre trekk enn hva du har, de kontakter jenter med trekk de liker ute i den store verden. Det betyr at de som tar kontakt med deg der ute, er ute etter en som har akkurat disse trekkene eller egenskapene.

På KG eller generelt på nettet, vil du kunne risikere å lese at det finnes menn som ikke finner dine kroppslige attributter flatterende. Tror du bare må lære deg å leve med det. Jeg ber da faen ikke om unnskyldning for at jeg har preferanser. Ingen skal fortelle meg annet enn at melkesuppe med rosiner er skapt i helvete, og at pistasjis kommer fra himmelen. :P

Det er da ingen som sier at det ene utseendet er feil eller rett. Kun hva vi som enkeltindivider tenner på. Så bare pust med magen. Ingen hater deg her, selv om ikke alle tenner på alt ved deg. Gå å finn deg alle som liker melkesuppe, du.

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...