AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #41 Skrevet 12. november 2015 Om den utvalgte ikke er så vakker eller kanskje har noen kilo for mye, er ikke nøye. Bare vedkommende ikke er nedlatende og spydig...Anonymkode: a4a36...8a5Sa jeg noe til deg? Nei, jeg sa noe til hun som mener hun må være singel resten av livet fordi hun ikke har sjans på de kjekkeste mennene. Anonymkode: 40894...413
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #42 Skrevet 12. november 2015 Du fikk ikke med deg et ord av hva jeg skrev, gjorde du vel?Jo, jeg gjorde det. Sa jeg noe til deg? Nei, jeg sa noe til hun som mener hun må være singel resten av livet fordi hun ikke har sjans på de kjekkeste mennene.Anonymkode: 40894...413Jeg sa i følge KG-menn er jeg dømt til å være singel grunnet noen kg ekstra. I virkeligheten er det stikk motsatt. Det jeg nå foreslår at du gjør, er å få vekk tenna fra det sure grønne eple du slafser i deg... Anonymkode: 9c73b...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #43 Skrevet 12. november 2015 Sa jeg noe til deg? Nei, jeg sa noe til hun som mener hun må være singel resten av livet fordi hun ikke har sjans på de kjekkeste mennene.Du må være ny på Internett. Dette er ikke privat korrespondanse mellom to og to, men et diskusjonsforum der alle som vil kan delta. Men velkommen tilbake når du har lært mer og blitt litt mer voksen. Anonymkode: a4a36...8a5 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #44 Skrevet 12. november 2015 Utseende:- Lubben/overvekt- Uren hud- stygg hårfrisyre/ dårlig hår- dårlig hygiene-dårlig/stygg klesstil personlighet:-dum-dramaqueen- lavt utdannet-sjalu-lav selvfølelse/selvtillitAnonymkode: 7736b...ef0Disse to. Anonymkode: 95aa3...fbb
Kamikatze Skrevet 12. november 2015 #45 Skrevet 12. november 2015 (endret) Jeg sa i følge KG-menn er jeg dømt til å være singel grunnet noen kg ekstra. I virkeligheten er det stikk motsatt. Det jeg nå foreslår at du gjør, er å få vekk tenna fra det sure grønne eple du slafser i deg... Anonymkode: 9c73b...0d2Det er så pisspreik som det kan få bli. Iflg. noen menn på KG, har du ikke tjangs på dem. I følge andre, har du derimot en sjanse hos dem, hvis du har positive egenskaper som overskygger akkurat den biten. Jeg garanterer deg at jeg og andre menn som ikke tenner på overvektige (av ulike grunner) ikke er blant dem som sjekker deg opp IRL.Selvsagt blir du sjekket opp av mange rare folk. Det er jo en hel bråte med mannfolk som tenner på litt kjøtt på beina, og atter andre som ikke har preferanser på akkurat dette feltet. Så du er garantert å bli forsøkt nedlagt av alle som ikke finner overvektige og dramaqueens avtennende. Det vi ikke skjønner er hvorfor du henger deg sånn opp i hva vi ikke tenner på, isteden for å konsentrere deg om det mylderet av beilere, som står i kø utenfor soveromsdøren din. Endret 12. november 2015 av Kamikatze
Ragnar89 Skrevet 13. november 2015 #46 Skrevet 13. november 2015 Dårlig hygiene er definitivt verst, av personlighet liker jeg ikke dramaqueen
Nevian Skrevet 13. november 2015 #47 Skrevet 13. november 2015 For meg må det bli overvekt og dramaqueen.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #48 Skrevet 13. november 2015 Det er så pisspreik som det kan få bli. Iflg. noen menn på KG, har du ikke tjangs på dem. I følge andre, har du derimot en sjanse hos dem, hvis du har positive egenskaper som overskygger akkurat den biten. Jeg garanterer deg at jeg og andre menn som ikke tenner på overvektige (av ulike grunner) ikke er blant dem som sjekker deg opp IRL.Selvsagt blir du sjekket opp av mange rare folk. Det er jo en hel bråte med mannfolk som tenner på litt kjøtt på beina, og atter andre som ikke har preferanser på akkurat dette feltet. Så du er garantert å bli forsøkt nedlagt av alle som ikke finner overvektige og dramaqueens avtennende. Det vi ikke skjønner er hvorfor du henger deg sånn opp i hva vi ikke tenner på, isteden for å konsentrere deg om det mylderet av beilere, som står i kø utenfor soveromsdøren din.8/10 KG-menn sier at de ikke vil date noen som er lubben eller overvektig. Selv om man er overvektig betyr det ikke at man er uattraktiv, eller at de som sjekker en opp er rare folk eller har en fetisj... Det jeg ikke forstår, er hvorfor KG-menn er slik på internett, mens jeg ikke møter slike holdninger i det virkelige liv? Det er et merkelig fenomen jeg har stusset over i lang tid. Anonymkode: 9c73b...0d2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #49 Skrevet 13. november 2015 For meg må det bli overvekt og dramaqueen.Jeg er 1.65cm høy og veier 56kg. Ser du på det som overvekt? Anonymkode: 7736b...ef0
Okapi Skrevet 13. november 2015 #50 Skrevet 13. november 2015 Dumme folk er de mest slitsomme å forholde seg til. Nesten alt det andre lar seg fikse, selv dramagreiene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #51 Skrevet 13. november 2015 Jeg ville ikke brydd meg om hva menn på kg mener. Det er mye her som ikke er spesielt representativt for virkeligheten,og mange virker sære,spesielle og med noen voldsomme krav.I virkeligheten er det mange flotte menn,mens her er det noen få. Ja,det er et merkelig fenomen. Mulig kg tiltrekker seg en spesiell type mann eller noe.Jeg har i hvert fall aldri møtt så kravstore menn i virkeligheten. Anonymkode: 7283a...318 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #52 Skrevet 13. november 2015 Utseende: Lubben/overvektPersonlighet: Lavt utdannet. Anonymkode: 13751...a12
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #53 Skrevet 13. november 2015 Jeg ville ikke brydd meg om hva menn på kg mener. Det er mye her som ikke er spesielt representativt for virkeligheten,og mange virker sære,spesielle og med noen voldsomme krav.I virkeligheten er det mange flotte menn,mens her er det noen få. Ja,det er et merkelig fenomen. Mulig kg tiltrekker seg en spesiell type mann eller noe.Jeg har i hvert fall aldri møtt så kravstore menn i virkeligheten. Anonymkode: 7283a...318Dette er jeg veldig enig i! Anonymkode: 9c73b...0d2
Nevian Skrevet 13. november 2015 #54 Skrevet 13. november 2015 Jeg er 1.65cm høy og veier 56kg. Ser du på det som overvekt? Anonymkode: 7736b...ef0Er du på styr dame, det er jo nesten i tynneste laget.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #55 Skrevet 13. november 2015 Forresten,jeg har uren hud med kviser og greier og har hatt mye verre før. Store cyster og slikt. Allikevel har jeg ikke opplevd problemer med å møte menn av den grunn.Så jeg ville ikke latt det stoppe meg fra å møte en mann.Dette var til deg(ts) som var redd for at menn skulle reagere på det Anonymkode: 7283a...318 1
KRSby Skrevet 13. november 2015 #56 Skrevet 13. november 2015 Utseende:- Lubben/overvekt- Uren hud- stygg hårfrisyre/ dårlig hår- dårlig hygiene-dårlig/stygg klesstil personlighet:-dum-dramaqueen- lavt utdannet-sjalu-lav selvfølelse/selvtillitAnonymkode: 7736b...ef0-lav selvfølelse/selvtillit
Linnea27 Skrevet 13. november 2015 #57 Skrevet 13. november 2015 Utseende:- Lubben/overvekt- Uren hud- stygg hårfrisyre/ dårlig hår- dårlig hygiene-dårlig/stygg klesstil personlighet:-dum-dramaqueen- lavt utdannet-sjalu-lav selvfølelse/selvtillitAnonymkode: 7736b...ef0Tja.... -Overvekt kan slankes bort, etter at jeg har laget god,sunn mat til deg en stund.-Uren hud kan man sminke over.-Haar kan fikses.-Daarlig hygiene? En liten tur i dusjen...-Stygg klesstil? Det er da bare aa gaa en tur paa butikken (men ikke hvis du selv er fornoyd med stilen din).-Lav selvfolelse kan jobbes med.-Hvis man er misfornoyd med utdannelsen er det bare aa utdanne seg mer.-Drama queen er jeg skeptisk til, men det er jo et godt tegn at man ser det selv, da har man selvinnsikt og kan bli kvitt problemet hvis man vil. Samme med sjalusi.-Dum? Hvordan da? Lav iq? Hmmm....hvis man er snill, kan man finne en partner som ogsaa er snill, og som er paa samme nivaa. Men jeg mistenker at du ikke er dum, det kommer fra den lave selvfolelsen beskrevet over.-Lite paa denne listen som ikke kan jobbes med. Hvis du derimot ikke er villig til aa jobbe med dem, da er dette en liste over saerdeles uattraktive trekk, og du vil stille bakerst i koen.
Ragnar89 Skrevet 13. november 2015 #58 Skrevet 13. november 2015 Jo, jeg gjorde det. Jeg sa i følge KG-menn er jeg dømt til å være singel grunnet noen kg ekstra. I virkeligheten er det stikk motsatt. Det jeg nå foreslår at du gjør, er å få vekk tenna fra det sure grønne eple du slafser i deg... Anonymkode: 9c73b...0d2Du kan ikke se på den lille minoriteten av menn her inne, så det er ingen mal
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #59 Skrevet 13. november 2015 Er du på styr dame, det er jo nesten i tynneste laget.Nei, fordi fettet er på mage og lår... Anonymkode: 7736b...ef0
Nevian Skrevet 13. november 2015 #60 Skrevet 13. november 2015 Nei, fordi fettet er på mage og lår... Anonymkode: 7736b...ef0Det er jo grenser for hvor skjevfordelt kiloene kan være også da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå