Gå til innhold

Menn; hva er verst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utseende:

- Lubben/overvekt

- Uren hud

- stygg hårfrisyre/ dårlig hår

- dårlig hygiene

-dårlig/stygg klesstil 

personlighet:

-dum

-dramaqueen

- lavt utdannet

-sjalu

-lav selvfølelse/selvtillit

Anonymkode: 7736b...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer til damer altså ;) 

TS :) 

Skrevet

En overvektig dramaqueen som ikke vasker seg høres ikke veldig fristende ut. Da velger jeg heller en dumming med uren hud.

Hva forventer du egentlig å få ut av dette?

• Liker 10
Skrevet

En overvektig dramaqueen som ikke vasker seg høres ikke veldig fristende ut. Da velger jeg heller en dumming med uren hud.

Hva forventer du egentlig å få ut av dette?

Ønsker å høre om hvor jeg ligger i terrenget og om hva min verdi på datingmarkedet er. 

Gjest Hummels
Skrevet

Utseende: Dårlig hygiene

Personlighet: Dramaqueen

Skrevet

Lubben dramadronning/narsissist. Det der med hygiene blir litt situasjonsbetinget...

Skrevet

(...)

Jeg vil ordne det i synkende rekkefølge:

1: Dårlig hygiene
2: Overvektig
3: Dårlig klesstil
4: Stygg frisyre
 - Uren hud er ikke en stor problemstilling. De færreste er plaget at det er ekkelt for andre.

1: Dum/uintelligent
2: Lavt utdannet
3: Dramaqueen
4: Lav selvfølelse
 - sjalu er ikke noen stor problemstilling. Det er ting det går an å løse ganske lett.

Skrevet

Jeg vil ordne det i synkende rekkefølge:

1: Dårlig hygiene
2: Overvektig
3: Dårlig klesstil
4: Stygg frisyre
 - Uren hud er ikke en stor problemstilling. De færreste er plaget at det er ekkelt for andre.

1: Dum/uintelligent
2: Lavt utdannet
3: Dramaqueen
4: Lav selvfølelse
 - sjalu er ikke noen stor problemstilling. Det er ting det går an å løse ganske lett.

Jeg sliter en del med akne, men har fått medisiner fra hudlege nå. Problemet er at jeg skal gå på dem i nesten ett år, så med andre ord er det noen måneder til jeg vil begynne å se resultater. Bør jeg tidlig si dette til en evt date? Slik at han vet at jeg gjør noe med problemet? 

Skrevet

Jeg sliter en del med akne, men har fått medisiner fra hudlege nå. Problemet er at jeg skal gå på dem i nesten ett år, så med andre ord er det noen måneder til jeg vil begynne å se resultater. Bør jeg tidlig si dette til en evt date? Slik at han vet at jeg gjør noe med problemet? 

Nei det synes jeg ikke du burde si noe om, det vil han eventuelt se selv senere. Skal jeg lage en liste vil jeg sette det opp slik: 

Dårlig Hygiene - Finnes bare ikke noe verre.

Overvektig

Stygg Frisyre

Dårlig Klesstil 

-

Drama Queen - Finnes ikke noe mer slitsomt av personlighetstrekk. 

Dum / Lav Intelligens

Lav Selvfølelse

Lavt Utdannet - Bryr meg dotten så lenge hun gjør noe hun brenner for.

• Liker 1
Skrevet

Nei det synes jeg ikke du burde si noe om, det vil han eventuelt se selv senere. Skal jeg lage en liste vil jeg sette det opp slik: 

Dårlig Hygiene - Finnes bare ikke noe verre.

Overvektig

Stygg Frisyre

Dårlig Klesstil 

-

Drama Queen - Finnes ikke noe mer slitsomt av personlighetstrekk. 

Dum / Lav Intelligens

Lav Selvfølelse

Lavt Utdannet - Bryr meg dotten så lenge hun gjør noe hun brenner for.

Men hvis han syns det ser forjævlig ut, så er det vel et poeng å si ifra at det (forhåpentligvis) blir bedre? 

Skrevet

Dytt! 

Skrevet

Hvorfor er det så ille å være litt lubben? Det er jo forskjell på å være veldig overvektig og å være lubben?

Anonymkode: 9c73b...0d2

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er det så ille å være litt lubben? Det er jo forskjell på å være veldig overvektig og å være lubben?

Jeg (kvinne) er enig med deg, men det er ikke menn.. De vil ha slanke/tynne/veltrente damer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg (kvinne) er enig med deg, men det er ikke menn.. De vil ha slanke/tynne/veltrente damer. 

Det er det jeg også får inntrykk av her inne da, men ikke nødvendigvis i "virkeligheten".

• Liker 3
Skrevet

Det er det jeg også får inntrykk av her inne da, men ikke nødvendigvis i "virkeligheten".

Jeg har enda tilgode å se en kjekk og veltrent fyr sammen med ei dvask dame. Ser som oftest dvask mann med dvask dame. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har enda tilgode å se en kjekk og veltrent fyr sammen med ei dvask dame. Ser som oftest dvask mann med dvask dame. 

Jeg er lubben og har et pent ansikt. Jeg har hatt mange kjekkaser hengende over meg, men her inne er jeg dømt til å være singel resten av mitt liv grunnet mine 5 ekstra kg. Jeg lurer på hvorfor KG menn synes det å være lubben er så ille? En "dvask" mann eller dame kan også ha et nydelig ansikt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er lubben og har et pent ansikt. Jeg har hatt mange kjekkaser hengende over meg, men her inne er jeg dømt til å være singel resten av mitt liv grunnet mine 5 ekstra kg. Jeg lurer på hvorfor KG menn synes det å være lubben er så ille? En "dvask" mann eller dame kan også ha et nydelig ansikt.

Jeg (TS) er helt enig med deg, men blir så usikker av det KG-mennene skriver... 

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke folk bare få tenne på hva de tenner på uten å måtte forklare og forsvare det hele tiden? 

Anonymkode: 27a72...b69

Skrevet

Kan ikke folk bare få tenne på hva de tenner på uten å måtte forklare og forsvare det hele tiden? 

Anonymkode: 27a72...b69

Det verste KG menn vet er fett, de driter i om det er bittelitt ekstra så lenge det er fett. Det jeg opplever utenfor KG samsvarer jo ikke med det jeg leser her.

Jeg (TS) er helt enig med deg, men blir så usikker av det KG-mennene skriver... 

Jeg også, og jeg blir nysgjerrig.

• Liker 2
Skrevet

Men hvis han syns det ser forjævlig ut, så er det vel et poeng å si ifra at det (forhåpentligvis) blir bedre? 

Tja litt vanskelig, men acne er en egentlig ganske liten greie. Det er noe helt annet om vedkomne f. eks er handicappet som eksempelet i en annen tråd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...