AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Utseende:- Lubben/overvekt- Uren hud- stygg hårfrisyre/ dårlig hår- dårlig hygiene-dårlig/stygg klesstil personlighet:-dum-dramaqueen- lavt utdannet-sjalu-lav selvfølelse/selvtillit Anonymkode: 7736b...ef0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Når det kommer til damer altså TS Anonymkode: 7736b...ef0
Maximillian Cohen Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 En overvektig dramaqueen som ikke vasker seg høres ikke veldig fristende ut. Da velger jeg heller en dumming med uren hud. Hva forventer du egentlig å få ut av dette? 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 En overvektig dramaqueen som ikke vasker seg høres ikke veldig fristende ut. Da velger jeg heller en dumming med uren hud. Hva forventer du egentlig å få ut av dette?Ønsker å høre om hvor jeg ligger i terrenget og om hva min verdi på datingmarkedet er. Anonymkode: 7736b...ef0
Gjest Hummels Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Utseende: Dårlig hygienePersonlighet: Dramaqueen
Kamikatze Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Lubben dramadronning/narsissist. Det der med hygiene blir litt situasjonsbetinget...
Teethgrinding Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 (...)Anonymkode: 7736b...ef0Jeg vil ordne det i synkende rekkefølge:1: Dårlig hygiene2: Overvektig3: Dårlig klesstil4: Stygg frisyre - Uren hud er ikke en stor problemstilling. De færreste er så plaget at det er ekkelt for andre.1: Dum/uintelligent2: Lavt utdannet3: Dramaqueen4: Lav selvfølelse - sjalu er ikke noen stor problemstilling. Det er ting det går an å løse ganske lett.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Jeg vil ordne det i synkende rekkefølge:1: Dårlig hygiene2: Overvektig3: Dårlig klesstil4: Stygg frisyre - Uren hud er ikke en stor problemstilling. De færreste er så plaget at det er ekkelt for andre.1: Dum/uintelligent2: Lavt utdannet3: Dramaqueen4: Lav selvfølelse - sjalu er ikke noen stor problemstilling. Det er ting det går an å løse ganske lett.Jeg sliter en del med akne, men har fått medisiner fra hudlege nå. Problemet er at jeg skal gå på dem i nesten ett år, så med andre ord er det noen måneder til jeg vil begynne å se resultater. Bør jeg tidlig si dette til en evt date? Slik at han vet at jeg gjør noe med problemet? Anonymkode: 7736b...ef0
Charmander Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Jeg sliter en del med akne, men har fått medisiner fra hudlege nå. Problemet er at jeg skal gå på dem i nesten ett år, så med andre ord er det noen måneder til jeg vil begynne å se resultater. Bør jeg tidlig si dette til en evt date? Slik at han vet at jeg gjør noe med problemet? Anonymkode: 7736b...ef0Nei det synes jeg ikke du burde si noe om, det vil han eventuelt se selv senere. Skal jeg lage en liste vil jeg sette det opp slik: Dårlig Hygiene - Finnes bare ikke noe verre.OvervektigStygg FrisyreDårlig Klesstil -Drama Queen - Finnes ikke noe mer slitsomt av personlighetstrekk. Dum / Lav IntelligensLav SelvfølelseLavt Utdannet - Bryr meg dotten så lenge hun gjør noe hun brenner for. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Nei det synes jeg ikke du burde si noe om, det vil han eventuelt se selv senere. Skal jeg lage en liste vil jeg sette det opp slik: Dårlig Hygiene - Finnes bare ikke noe verre.OvervektigStygg FrisyreDårlig Klesstil -Drama Queen - Finnes ikke noe mer slitsomt av personlighetstrekk. Dum / Lav IntelligensLav SelvfølelseLavt Utdannet - Bryr meg dotten så lenge hun gjør noe hun brenner for.Men hvis han syns det ser forjævlig ut, så er det vel et poeng å si ifra at det (forhåpentligvis) blir bedre? Anonymkode: 7736b...ef0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #12 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor er det så ille å være litt lubben? Det er jo forskjell på å være veldig overvektig og å være lubben? Anonymkode: 9c73b...0d2 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor er det så ille å være litt lubben? Det er jo forskjell på å være veldig overvektig og å være lubben?Anonymkode: 9c73b...0d2Jeg (kvinne) er enig med deg, men det er ikke menn.. De vil ha slanke/tynne/veltrente damer. Anonymkode: 7736b...ef0 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Jeg (kvinne) er enig med deg, men det er ikke menn.. De vil ha slanke/tynne/veltrente damer. Anonymkode: 7736b...ef0Det er det jeg også får inntrykk av her inne da, men ikke nødvendigvis i "virkeligheten". Anonymkode: 9c73b...0d2 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 Det er det jeg også får inntrykk av her inne da, men ikke nødvendigvis i "virkeligheten". Anonymkode: 9c73b...0d2Jeg har enda tilgode å se en kjekk og veltrent fyr sammen med ei dvask dame. Ser som oftest dvask mann med dvask dame. Anonymkode: 7736b...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Jeg har enda tilgode å se en kjekk og veltrent fyr sammen med ei dvask dame. Ser som oftest dvask mann med dvask dame. Anonymkode: 7736b...ef0Jeg er lubben og har et pent ansikt. Jeg har hatt mange kjekkaser hengende over meg, men her inne er jeg dømt til å være singel resten av mitt liv grunnet mine 5 ekstra kg. Jeg lurer på hvorfor KG menn synes det å være lubben er så ille? En "dvask" mann eller dame kan også ha et nydelig ansikt. Anonymkode: 9c73b...0d2 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #17 Skrevet 10. november 2015 Jeg er lubben og har et pent ansikt. Jeg har hatt mange kjekkaser hengende over meg, men her inne er jeg dømt til å være singel resten av mitt liv grunnet mine 5 ekstra kg. Jeg lurer på hvorfor KG menn synes det å være lubben er så ille? En "dvask" mann eller dame kan også ha et nydelig ansikt. Anonymkode: 9c73b...0d2Jeg (TS) er helt enig med deg, men blir så usikker av det KG-mennene skriver... Anonymkode: 7736b...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #18 Skrevet 10. november 2015 Jeg er lubben og har et pent ansikt. Jeg har hatt mange kjekkaser hengende over meg, men her inne er jeg dømt til å være singel resten av mitt liv grunnet mine 5 ekstra kg. Jeg lurer på hvorfor KG menn synes det å være lubben er så ille? En "dvask" mann eller dame kan også ha et nydelig ansikt. Anonymkode: 9c73b...0d2Kan ikke folk bare få tenne på hva de tenner på uten å måtte forklare og forsvare det hele tiden? Anonymkode: 27a72...b69
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #19 Skrevet 10. november 2015 Kan ikke folk bare få tenne på hva de tenner på uten å måtte forklare og forsvare det hele tiden? Anonymkode: 27a72...b69Det verste KG menn vet er fett, de driter i om det er bittelitt ekstra så lenge det er fett. Det jeg opplever utenfor KG samsvarer jo ikke med det jeg leser her. Jeg (TS) er helt enig med deg, men blir så usikker av det KG-mennene skriver... Anonymkode: 7736b...ef0Jeg også, og jeg blir nysgjerrig. Anonymkode: 9c73b...0d2 2
Charmander Skrevet 10. november 2015 #20 Skrevet 10. november 2015 Men hvis han syns det ser forjævlig ut, så er det vel et poeng å si ifra at det (forhåpentligvis) blir bedre? Anonymkode: 7736b...ef0Tja litt vanskelig, men acne er en egentlig ganske liten greie. Det er noe helt annet om vedkomne f. eks er handicappet som eksempelet i en annen tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå