Gå til innhold

Humørsvingninger eller spenne hakke gal!?

kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg føler at jeg må få det ut før jeg skriker igjen. I det siste har jeg hatt episoder der jeg bare vil gråte av omtrent ingenting. Når samboer sa "flytt deg", så kjente jeg det svulmet seg opp inni meg og jeg måtte bare gå på badet og gråte. Helt knust liksom, av INGENTING. Det minte meg litt om humørsvingningene jeg hadde da jeg gikk på Loette 28, men langt fra så ille som det var. Dette har kommet og gått - jeg har vært glad en dag, plutselig følt meg tom, så har jeg bare lyst å gråte, så er jeg glad igjen. I dag har vært en forferdelig dag. Jeg sto opp tidlig i morrest, gikk til bussen og ble litt forsinka, så den kjørte forbi meg og jeg rakk ikke ta den. Og plutselig, der begynte jeg å gråte, og sto alene i mørket ved busstoppet og hulket som en idiot. Dagen på jobb var veldig grei, jeg følte meg glad. Så kom jeg hjem og med en gang jeg kom inn døra BRAK det løs og jeg gråt som om jeg var i en begravelse. Altså, jeg følte den sorgen jeg hadde f.eks. da jeg mistet bestefedrene mine. Sånn helt grusom følelse, av absolutt ingenting.

Nå begynner jeg å bli lei av dette tøvet. Skjønner ikke hva det er?? Jeg byttet jo p-piller (til Cerazette) og har vært helt fin i tre år uten bivirkninger. Rart at det skulle komme NÅ liksom. Jeg tviler sterkt på at jeg er gravid. Jeg har tatt opp til flere tester i høst og alltid fått negativt svar. Jeg har uansett ingen andre symptomer - har vært veldig trøtt i det siste, men det er nok jobben sin skyld, det. Kan jo ta en test igjen så klart, for å utelukke det helt.

Kan det at man ikke trives så godt i jobben føre til at man blir sånn her? Er det mest sannsynlig hormoner kanskje? I så fall skjønner jeg ikke hva de driver på med, de hormonene. De må jo ha klikka. Er lei av å føle meg helt sprø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten også fått skikkelig kviseutbrudd. Er ikke likt meg... Er sikker på at det er hormonene som styrer nå, jeg. :) Sikkert derfor jeg er et evig kaos for tiden. Må også nevne at jeg ikke har mensen pga p-pillene. Og de stopper vel eggløsningen og alt det der, så det kan vel ikke være "den tiden av mnd" heller. Oh give me strength haha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...