AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Del Skrevet 9. november 2015 Begynte antibiotika for urinveisinfeksjon på lørdags kveld, neste morgen tisset jeg ikke rødt,og de verste smertene er borte,men jeg svir fortsatt litt,er det normalt? Hvor lang tid tar det før man er helt god etter en uvi? Anonymkode: 3c86d...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg hadde uvi. Merket godt bedringer etter 2 - 3 dager. Anonymkode: 22c3e...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Del Skrevet 9. november 2015 Det spørs hvor kraftig infeksjonen er. Fortsett ut kuren og til slutt er du kvitt uvi Anonymkode: a17fb...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Del Skrevet 10. november 2015 Det spørs hvor kraftig infeksjonen er. Fortsett ut kuren og til slutt er du kvitt uvi Anonymkode: a17fb...fd5jeg hadde nok en kraftig en,siden jeg tisset blod:-( Anonymkode: 3c86d...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå