AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Med AP hadde de latt 10 000 kvoteflyktninger komme inn, jeg skjønner dere ikke liker det, Men det er "bare" 10 000. Nå vil det komme 50-100 000.Men AP er veldig dyktig til å styre igjennom kriser, de ville håndtert dette mye bedre. Se på FrP, de har snakket og snakket i mange år, men justisministeren gjør ingenting annet enn å klage på Facebook. AP vil også ha direktefly fra Finnmark til Kabul for å sende mennesker raskt til Afghanistan.Jeg tror ikke det er mulig å gjøre mindre enn det regjeringen gjør nå. Hvis de skulle gjort "mindre", så måtte de selv flydd inn flere flyktninger. Erna og regjeringen har ingen kontroll. De er mest opptatt av å bygge nye mottak! Anonymkode: e6574...ec5 1
Martyr Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Beklager, men dette tror jeg ikke noe på. Ap leder Støre har helt fram til valget kritisert regjeringen for å ha en alt for streng asylpolitikk, at de nå påstår å ville stramme inn biter jeg ikke på.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Håper du er ironisk. Det er nettopp de vanvittige signalene man sender ved å ta imot 5 ganger så mange kvoteflyktninger per innbygger som det nest mest generøse landet Tyskland som har blitt oppfattet av menneskesmuglere overalt. AP, KrF, Venstre og resten av venstresiden har lokket hundretusener på vandring til Norge for å søke asyl. Anonymkode: 8a066...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 LOL, godt forsøk.Men det er jo fascinerende hvor lett AP-velgere skifter mening. For et par uker siden var det "vi må ta i mot så mange som mulig" og "FRP er rasister". Nå har Støre skiftet mening, så da skifter AP-velgerne mening på sekundet. Nå er FRP for snille plutselig. Anonymkode: e1208...bab 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Den dagen nordmenn slutter med det her AP vs FrP eller hva det måtte være. Vil være dagen ordentlig politikk vil bli ført. I mellomtiden blir ingen politikere holdt ansvarlig for sine handlinger som strider imot folkets ønsker. Hadde vi levd i et litt mindre sivilisert samfunn så hadde enkelte personer i AP, KrF og Venstre vært lynsjet for lenge siden. Anonymkode: 94b0d...77b
Martyr Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Å sette opp fly fra Finnmark til Kabul er en enkelt politikers utsagn, det er ikke noe resten av AP støtter.I tillegg er det alvorlig at støre 1 mai 2015 syntes Norge tok i mot alt for få innvadrere/asylsøkere til tross fopr at vi også den gangen lå på 3 eller 4 plass i Europeisk sammenheng. Da AP styrte lå vi på topp, kun slått av Sverige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå