tentaclemaiden Skrevet 9. november 2015 #21 Skrevet 9. november 2015 Alltid vært svak for menn med langt hår. Ikke noe must, men det er ikke til å unngå at det er de jeg først legger merke til:) 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #22 Skrevet 9. november 2015 er en som spiller death metal femi pga sitt lange hår? Ikke akkurat! Men mange opplever nok mange nyanser og væremåter.
soloyo Skrevet 9. november 2015 #23 Skrevet 9. november 2015 Er det bare ansiktsform, eller påvirkes det også av guttens kropp, væremåte, image eller? Altså. Jeg tiltrekkes av vakre menn. Høye, slanke og veltrente. Langt hår til dette kan være veldig fint. Samtidig så syns jeg det er tøft med middelaldrende menn med langt hår, litt sånn hippie stil, men disse tiltrekkes jeg ikke av.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #24 Skrevet 9. november 2015 Jeg foretrekker langt hår på menn, men det forutsetter at håret er fint, at han kler frisyren og at den passer til stilen ellers. Anonymkode: 1a3c2...636
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #25 Skrevet 9. november 2015 Det der er nok en kombi jenter/damer liker:).er en som spiller death metal femi pga sitt lange hår? Ikke akkurat! Men mange opplever nok mange nyanser og væremåter.
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #26 Skrevet 9. november 2015 Altså. Jeg tiltrekkes av vakre menn. Høye, slanke og veltrente. Langt hår til dette kan være veldig fint. Samtidig så syns jeg det er tøft med middelaldrende menn med langt hår, litt sånn hippie stil, men disse tiltrekkes jeg ikke av. Det der er nok en kombi som mange jenter/damer tiltrekkes av:).
Arktis Skrevet 9. november 2015 #28 Skrevet 9. november 2015 Alt kler den smukke Jeg er litt svak for en disconnected undercut ( lengre oppå, maskinklippet på sidene og bak), halvlangt kan også fungere. Kommer vel litt an på ansiktsform hva man kler best, og lengden på håret kan også få deg til å se f.eks. kortere ut hvis håret har "feil" lengde.
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #29 Skrevet 9. november 2015 Surferstil er freshtKult det, ikke sant:).
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #30 Skrevet 9. november 2015 Nei, jeg synes det er finest med menn som er skallet eller har kort hår. Anonymkode: 842a7...e65
peppermyntete Skrevet 9. november 2015 #31 Skrevet 9. november 2015 Noen kler det, noen ikke! Man må liksom ha den rette stilen til det, og håret kan for all del ikke være skikkelig tynt og pistrete. Eirik Søfteland synes jeg for eksempel kler det lange håret sitt og Chris Hemsworth er jo bare grisedeilig med det lange håret når han spiller Thor. Men den vanlige mann i gata som ikke kan å stelle det? Typ, gameren og hobbyrockeren som bor i kjelleren til mor og aldri ser dagslys. Ikke alltid en god idé. 1
Kontormus Skrevet 9. november 2015 #32 Skrevet 9. november 2015 Kult det, ikke sant:).Jeg liker det veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #33 Skrevet 9. november 2015 Jeg synes det kan se bra ut i den forstand at han kan kle det og håret kan være fint i seg selv, men jeg synes ikke det er tiltrekkende i det hele tatt. Avhenger også litt av hvor langt, jeg tåler en rufsesveis.Siterer denne, akkurat dette jeg skulle skrive selv. De eneste jeg har syntes vært tiltrekkende med langt hår har vært menn i filmer som er skitne og fulle av blod og søl... : p men det sier seg jo selv at man ikke kan gå rundt som en skitten kriger akkurat. Kanskje et litt dårlig eksempel, kommer ikke på noen andre navn akkurat nå, men typ Gannicus i Spartacus. Jo, kom på en til nå, han i Lotr, husker ikke hva han heter, han med brunt hår, men igjen, han er skitten og krigersk, da funker det. Anonymkode: 631b0...8e0
Red-Ruby Skrevet 9. november 2015 #34 Skrevet 9. november 2015 Menn med langt hår er omtrent like tiltrekkende for meg som en lampe..dessverre.,
Gjest Raindrops Skrevet 9. november 2015 #35 Skrevet 9. november 2015 Siterer denne, akkurat dette jeg skulle skrive selv. De eneste jeg har syntes vært tiltrekkende med langt hår har vært menn i filmer som er skitne og fulle av blod og søl... : p men det sier seg jo selv at man ikke kan gå rundt som en skitten kriger akkurat. Kanskje et litt dårlig eksempel, kommer ikke på noen andre navn akkurat nå, men typ Gannicus i Spartacus. Jo, kom på en til nå, han i Lotr, husker ikke hva han heter, han med brunt hår, men igjen, han er skitten og krigersk, da funker det.Anonymkode: 631b0...8e0Regner med du mener Aragorn fra LotR. Han er heit med langt grisete hår
PaperFlower Skrevet 9. november 2015 #36 Skrevet 9. november 2015 Personlig så synes jeg at det kan være ganske så stilig om det er gjort "rett". Det vil si noe med litt volum og fasong, og at det ikke går lengre enn til skuldrene - max. Lengre enn det og det er plutselig ikke så fint lengre, etter min mening. Helt flatt, slitt hår er heller ikke så fint, selv om det ikke går lengre enn til skuldrene. Har sett flere eksempler på menn som bare lar håret bli langt, fordi det liker det sånn, uten å tenke over at håret blir slitt og tørt, spesielt i tuppene. Blæh.Om det kler personen eller ikke er så individuelt at jeg kan ikke en gang begynne å si om jeg liker det eller ikke. Selve fasongen/utseende på mannen har ingenting å si, om de er slanke, tykke, høye, lave, lyse i huden, mørke i huden... Hvis håret er godt tatt vare på (ikke slitt/tørt) og mannen med håret føler seg komfortabel med akkurat den hårstilen, så vil det mest sannsynlig kle personen uansett. Forskjellige ansiktsformer kler forskjellige hårstiler, men sånn alt-i-alt så synes jeg at det er viktigst at de føler seg komfortable og dermed utstråler selvsikkerhet rundt håret sitt... På den måten kan man kanskje si at væremåte har litt å si for om man kler det eller ikke?Noen eksempler på det jeg liker; her, her og her. Og her er eksempel på en hårstil jeg synes blir for lang og her en som ser for "flat" og kjedelig ut. Dette er bare min mening, og det er sikkert noen som er helt uenige i meg og digger veldig langt hår f.eks.
PaperFlower Skrevet 9. november 2015 #37 Skrevet 9. november 2015 Regner med du mener Aragorn fra LotR. Han er heit med langt grisete hår Åjaaaaa. Husker jeg var skikkelig skuffa da jeg så skuespilleren med rent og velstelt hår. Klask litt gjørme, vann og svette i det, sier jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #38 Skrevet 9. november 2015 Regner med du mener Aragorn fra LotR. Han er heit med langt grisete hår jaa :D det var han jeg mente Anonymkode: 631b0...8e0
Gjest Belle âme Skrevet 9. november 2015 #39 Skrevet 9. november 2015 Hvorfor ser det helt forferdelig ut da?Fordi at gutar ikkje skal ha langt hår, meiner eg. Synast det er ekkelt, rett og slett.
Blondinka Skrevet 9. november 2015 #40 Skrevet 9. november 2015 er en som spiller death metal femi pga sitt lange hår?Om man spiller death metal eller ikke er avgjørende for om man ser femi ut eller ikke med langt hår, mener du? Langt hår kan kle enkelte menn, men det bør helst ikke være for langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå