Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Langt hår på gutter?Er det hot, kult eller fint med langt hår på gutter? I så fall, er det forskjell på typen hår, stil osv?Eller er det andre faktorer?Har det med at noen gutter kler langt hår noe med image, om guttene er unge eller eldre, om han er tynn eller kraftig, om dem er lange eller korte?
Shai Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Hot hvis det er velstelt og fint. Og hvis han er ung, selvsagt. Med én gang han begynner å dra på årene eller miste litt hår, må det nesten klippes, synes jeg. Jeg synes også det er finest på litt høye, slanke gutter, selv om det fort blir litt hipster. 1
Gjest Belle âme Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Det ser heilt forferdelig ut!!! Eit av dei verste tinga eg veit om på gutter!
Gjest 123Sol Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Kan være fint men spørs hvordan håret er. Er det langt og pistrete så er det ikke fint.
Gjest Raindrops Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg synes det kan se bra ut i den forstand at han kan kle det og håret kan være fint i seg selv, men jeg synes ikke det er tiltrekkende i det hele tatt. Avhenger også litt av hvor langt, jeg tåler en rufsesveis.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Jeg synes jevnt over at mennesker, både menn, kvinner og barn, kler en kortklipt frisyre best. Langt hår ser bare ustelt ut. Anonymkode: 38a06...9df
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Noen passer det, andre ikke ^^ Ok, men er det noen av forutsetningene som jeg beskrev, som er med å påvirke hvorvidt gutter kler langt hår eller ei!
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg synes det kan se bra ut i den forstand at han kan kle det og håret kan være fint i seg selv, men jeg synes ikke det er tiltrekkende i det hele tatt. Avhenger også litt av hvor langt, jeg tåler en rufsesveis.Blir langt hår, for femi eller noe i den retningen?
Gjest Raindrops Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 (endret) Blir langt hår, for femi eller noe i den retningen?Nei, jeg har aldri tenkt på det på den måten, men det er kanskje noe i det. Det gjemmer også mye av ansiktet, halsen, nakken og overkroppen til mannen, og det liker jeg ikke. Endret 9. november 2015 av Raindrops
Chizue Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Ok, men er det noen av forutsetningene som jeg beskrev, som er med å påvirke hvorvidt gutter kler langt hår eller ei!nei, jeg har møtt en del menn med halv langt/langt hår og flesteparten har passet med det. Har ingenting å si om de er korte,høye,tynne eller tykke, gammel eller ung.... Det er som jeg sier, det kommer helt an på personen. Men tynt pistrete hår, er ikke fint på noen.
Chizue Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Blir langt hår, for femi eller noe i den retningen?er en som spiller death metal femi pga sitt lange hår? 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Det ser heilt forferdelig ut!!! Eit av dei verste tinga eg veit om på gutter!Hvorfor ser det helt forferdelig ut da?
Gjest Nori Skrevet 9. november 2015 #15 Skrevet 9. november 2015 Jeg er ikke glad i langt hår på menn. Subjektivt kan håret være pent, selv om 9 av 10 menn jeg ser med langt hår så er håret slitt og ustelt. Som Raindrops synes jeg det er uattraktivt.
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #16 Skrevet 9. november 2015 Nei, jeg har aldri tenkt på det på den måten, men det er kanskje noe i det. Det gjemmer også mye av ansiktet, halsen, nakken og overkroppen til mannen, og det liker jeg ikke. Ok, skjønner, kanskje det har noe med at gutten og mannen maskulinitet forsvinner litt. Og at i stede for den sterke gutt/mannen som oser av testosteron og selvsikker styrke. Får du en gutt/mann av den litt veikere metroseksuelle utgaven, som ikke er så hot og tiltrekkende for jenter/damer?!
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #17 Skrevet 9. november 2015 nei, jeg har møtt en del menn med halv langt/langt hår og flesteparten har passet med det. Har ingenting å si om de er korte,høye,tynne eller tykke, gammel eller ung.... Det er som jeg sier, det kommer helt an på personen. Men tynt pistrete hår, er ikke fint på noen.Ok, og helt enig med deg, pistrete ustelt hår, er ikke pent på noen, hverken gutter eller jenter.
soloyo Skrevet 9. november 2015 #18 Skrevet 9. november 2015 Langt hår på gutter er råsexy, så lenge det er velstelt er ikke alle som kler det. Men har man den rette ansiktsformen er det veldig fint
vegasus Skrevet 9. november 2015 #19 Skrevet 9. november 2015 Her er det ingen fasit. Jeg synes ikke langt hår på menn er pent, men ei venninne av meg eeeeelsker menn med langt hår. 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 Langt hår på gutter er råsexy, så lenge det er velstelt er ikke alle som kler det. Men har man den rette ansiktsformen er det veldig fint Er det bare ansiktsform, eller påvirkes det også av guttens kropp, væremåte, image eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå