Gå til innhold

Kalorier i de små fløte/melkeboksene fra fly?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et søk, men fant ikke ut av det. Jeg lurte derfor på om noen her vet hva kaloriinnholdet er på disse små blå med fløte/melk? Disse som man får blant annet på flyet, som er til kaffe eller te. 

Anonymkode: 4b92b...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde et søk, men fant ikke ut av det. Jeg lurte derfor på om noen her vet hva kaloriinnholdet er på disse små blå med fløte/melk? Disse som man får blant annet på flyet, som er til kaffe eller te. 

Denne? https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1265&bih=630&q=kaffemelk&oq=kaffemelk&gs_l=img.3..0j0i30j0i10i24.2137.5091.0.5677.9.8.0.1.1.0.89.581.8.8.0....0...1ac.1.64.img..0.9.585.vFzIJqJA5uE#imgrc=rW1-lCzIQKq-mM%3A

Anonymkode: 86d50...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Margit Spat

åh.. 62 kalorier var mye. Bare i en sånn liten boks :(

Nei, det er 6,2 kalorier i en sånn liten boks. 62 kalorier er per 100 gram. Det er 10 ml i en boks, og det tilsvarer ca 10 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. 62 kalorier var mye. Bare i en sånn liten boks :(

Jeg er ikke vant med slike tabeller, og det kan tenkes at de har regnet ut etter 100 gram vare, og ettersom boksen veier ca 10 gram, kan du dele 62 på 10, og Margit Spas svar er rett :)

Anonymkode: 86d50...00a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Sprenger mao ethvert kaloriregnskap!

Anonymkode: bd3c8...546

Ja, men man kan jo kompensere ved å drikke mengder av iiiiiiskaldt vann etterpå, for man bruker jo kalorier for å varme det opp til kroppstemperatur, må vite :fnise: (og dette var altså ironisk og humoristisk ment, bare så det er sagt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...