Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 Tenker på å ta utdannelse innen interiørdesign/ -arkitekt. Noen som har erfaringer fra aktuelle skoler i Oslo-området? Hvordan er det å få jobb? Om det er noen der som jobber som interiørdesigner/-arkitekt; jobber dere som selvstendig næringsdrivende, eller er dere ansatt i et firma? Jeg har bachelorutdannelse innen et helt annet felt, men lurer på om dette kanskje er noe for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulipanen Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Den eneste skolen du kan utdanne deg innenfor dette på høyskolenivå er Arkitekthøyskolen. Ellers finnes det andre skoler der du kan bli interiørkonsulent (NKI og MI). Hvis du kommer inn på Arkitekthøyskolen (noe som er vanskelig) så vil du nok få jobb etterpå. De tar ikke inn hvem som helst. Hvis du begynner på MI eller NKI, så er det nok noe vanskeligere, men alt er opp til deg. Jobber du med noe som er relevant mens du studerer er det uansett veldig lurt mht å få jobb etterpå. De som ikke har erfaring, blir lett skviset ut i en intervjuprosess, iallefall min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dette har jeg egentlig ikke veldig peiling på, men har ikke kunsthøyskolen noe innen design/interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå